De andere honden zitten in de kofferbak.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:05 schreef Naamah het volgende:
Oooooh, wat een drolletjes!
Ik denk dat het slagen van het geheel niet afhangt van waar je de pup in de auto neerzet, dus gewoon lekker bij jou voorin. Zitten je andere honden op de achterbank of in de kofferbak? Als ze op de achterbank zitten kan je ze af en toe even aandacht geven, zitten ze in de kofferbak dan zitten ze zo ver dat ze ws toch geen 'last' hebben van de pup bij jou.
Bij thuiskomst tsja.. mijn gevoel zou zeggen is de een even met de andere honden lopen en de ander met pupje het huis verkennen. Samen uitlaten moet je denk ik nog even mee wachten, pupjes mogen volgens mij niet meteen hele einden lopen en dat willen je andere honden natuurlijk wel.
Bij gebrek aan een bench zou ik het kleintje wel in een aparte ruimte doen (bijkeuken ofzo?), wat zou het bezwaar zijn? Lijkt me het rustigst voor iedereen.
En verder komt het allemaal vast wel goedVooral ook tijd en aandacht blijven nemen voor de andere honden, maar dat had je vast al bedacht
Oh en.... foooootooooo's!
We hebben erg zitten twijfelen maar we hebben er eigenlijk ook gewoon echt geen plek voor. Maat 1 is echt te klein, ook als we hem maar even zouden gebruiken en maat 2 is eigenlijk al te groot voor in de woonkamer.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:29 schreef Naamah het volgende:
Of toch gewoon een bench? Dan hebben die andere twee maar gewoon even een beetje pech, is toch ook niet zo héél erg? En niet alleen handig voor als jullie er niet zijn natuurlijk..
Die twee rotzakken kunnen hem in ieder geval leren hoe je met twee honden de vuilnisbak om moet trekken. Een gaat op het pedaal staan en de ander sleurt dan de vuilniszak eruit.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat een snoesje,
Bench is denk ik niet noodzakelijk, helemaal omdat de 2 andere honden al weten 'hoe het hoort'
Gewoon los in huis. Dat lijkt me met een pup niet zo handig.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Waar laat je je honden nu als je even weg gaat? (de al volwassen honden)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
quote:
Ik vinnem wel heel poepig hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:17 schreef MinderMutsig het volgende:
Nou zeg, bijna twee dagen en nog niemand die helemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
over mijn pupje is. Het is toevallig wel de liefste en leukste pup van de wereld jah!
Als het goed is wel!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:49 schreef Muks het volgende:
Wat een snoepie !
En wordt hij echt net zo groot als die andere 2 ?voor Wammes
Ze heeft het wel zwaar gehad inderdaad maar ze is er goed doorheen gekomen gelukkig. De moeder van Bikkel zag er na 8 weken met drie pups een beetje verlept uit maar deze heeft alleen maar een beetje een doffere vacht gekregen. Ze was ook een hele leuke moeder die veel met de pups gespeeld heeft.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:34 schreef rubje het volgende:
je kan zeggen wat je wilt maar de moeder heeft een reuzenprestatie geleverd met al die pups.
hopelijk is ze goed verzorgd!
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Het mandje is inmiddels half geslooptmaar verder verloopt alles eigenlijk prima!
![]()
Wat een cutiequote:Op zondag 30 mei 2010 08:51 schreef MinderMutsig het volgende:
Foto's!
Na een ontdekkingstocht helemaal uitgeteld in zijn nieuwe mandje met vetbed en speeltjes met nestgeur.
[ afbeelding ]
Gisteravond voor het eerst samen eten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar Wammes staat ligt normaal een grote mat maar met het oog op puppyplas en -poep is die maar even weg. We gaan daar maandag een stukje zeil voor halen want dit ziet er niet uit.
En nu net ging hij zelf in zijn mandje liggen![]()
[ afbeelding ]
De speeltjesbak staat voorlopig op zijn kant zodat hij er ook bij kan en het is gelijk een mooie barriere tussen hem en Bikkel. Die wilde namelijk niet in zijn mand gaan liggen als die rotpup zo dichtbij lag.
Mijn zus heeft de eigenaren gevraagd of ze daar aan mee wilden werken en dat vonden zij ook wel een prettig idee dus er wordt inderdaad sectie verricht in Utrecht. Hopelijk brengt dat enige duidelijkheid en rust.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie het topic nu pas , wat een poepie puppy
![]()
Erg naar van zijn zusje wel, ik snap dat je daar van schrikt.
Hebben ze een autopsie laten doen om te kijken of er iets gevonden kon worden?
Zeker omdat ze fokken met stambomen en testen en de hele reutemeteut, en omdat ze zelf verder willen met die lijn...
Maar ik kan me je onzekerheid goed voorstellen.
Uit het nest van een van mijn honden is ook een zusje doodgegaan met 6 weken, zij had een aangeboren niet erfelijke hartafwijking bleek uit autopsie, dan ben je er zelf ook een stuk geruster op achteraf.
Waar heb je dat onwijs schattige mandje vandaan als ik vragen mag????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
Wat vreselijk sneuquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:40 schreef MinderMutsig het volgende:
Bah, bah, bah!Die arme mensen ook. Even je pupje alleen laten en haar dan zo vinden.
Dankjewel!quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:32 schreef Maes het volgende:
Gefeliciteerd met je pupje!!!!!!!!!! Wammes
En knuffelen, en heel vaak naar buiten, en plas en poep opruimen en de vloer dweilen, en 's nachts eruit, en in je vingers, oren, neus en kin gebeten worden, en nog meer knuffelen, en spelen...quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:35 schreef Maes het volgende:
Oh nu lees ik die nare berichtenWij krijgen a.s. zaterdag ons pupje, ik ben gelukkig de hele week vrij zodat ik haar goed in de gaten kan houden
En dat na 6 maanden nogquote:Op donderdag 3 juni 2010 12:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dankjewel!
[..]
En knuffelen, en heel vaak naar buiten, en plas en poep opruimen en de vloer dweilen, en 's nachts eruit, en in je vingers, oren, neus en kin gebeten worden, en nog meer knuffelen, en spelen...
Jij hebt dan ook de eeuwige pupquote:
Hij heeft vandaag bijna alleen maar liggen slapen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:23 schreef Maes het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook de eeuwige puptis zo'n schatje
![]()
Terug naar WammesZijn er nog leuke actiefoto's?
We weten het nog niet maar ik denk pas na het weekend.quote:
Omgekeerde zindelijkheid ftwquote:
Ja maar het is op zich wel een beetje een onbevredigende uitslag op zich voor ons. Ze had een spontane ontsteking aan de hartspier waardoor die spier niet meer goed functioneerde en ze dus een hartstilstand heeft gehad. Geen trauma of vergiftiging o.i.d. dus maar gelukkig ook niet erfelijk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:16 schreef Queen_Minny het volgende:
Wat een lief hoopje pup.Hebbe hebbe hebbe!!
Heb je al gehoord wat er met zn zusje aan de hand was?
Je kan het topic altijd nog uit je MyAT slopen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:39 schreef Lindytje het volgende:
Té cute!!! Ik snap ook van mezelf niet dat ik hier iets post, want dan kom ik steeds die té lieve foto's tegen...
Ohja!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:36 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je kan het topic altijd nog uit je MyAT slopen.
Dat vachtje, het is net een knuffel uit de speelgoedwinkelquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:22 schreef MinderMutsig het volgende:
[ afbeelding ]
Hij wilde alleen niet in de camera kijken.![]()
Het is ook een knuffeltje.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat vachtje, het is net een knuffel uit de speelgoedwinkelWat een lieverd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |