Piks.quote:
Lunaquote:
Dat klinkt echt veel beter dan de Engelse term.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:05 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Maar jij hebt hem ge gevangenisgebroken?
Yesh i did, en ik heb nu ook de volledige versie van rayman 2, een NES, SNES en GBA emulator erop.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:05 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Maar jij hebt hem ge gevangenisgebroken?
Download gelijk het spel "Plants vs Zombies"quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:06 schreef Hyman het volgende:
[..]
Yesh i did, en ik heb nu ook de volledige versie van rayman 2, een NES, SNES en GBA emulator erop.
Die breekt tenminste niet als je m laat vallen.quote:
Maar hij is wel godse lelijk.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die breekt tenminste niet als je m laat vallen.
Ojeehquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:10 schreef mstr het volgende:
Ik ben weer terug!
En deze keer voorgoed.
Ik ga nu nooit meer weg,
want mijn plaats is hier bij jou!
Het werkt nog prima na 3,5 jaar.. Waarom een nieuwe kopenquote:
ohneequote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die breekt tenminste niet als je m laat vallen.
O god. Prepaid? Nja. Ik zou alleen al omdat dat ding zo lelijk is een nieuwe kopen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het werkt nog prima na 3,5 jaar.. Waarom een nieuwe kopen..
Oh ik ben naar Leiden
Laat hem lekker zijn telefoon houden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:14 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
O god. Prepaid? Nja. Ik zou alleen al omdat dat ding zo lelijk is een nieuwe kopen.![]()
Have fun.
ik gebruik dat ding meer voor internet muziek en smsenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:15 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik zou ook geen geld inversteren in iets wat ik 1x per dag gebruik om de tijd te controleren.
Ik bel alleen als het nodig is of als ik geen zin/gelijkheid (lees: in de auto) heb om te smsenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
ik gebruik dat ding meer voor internet muziek en smsen
Bellen met een telefoon doe ik eigenlijk maar zelden
Mwaaah bellen doe ik nog best veel.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
ik gebruik dat ding meer voor internet muziek en smsen
Bellen met een telefoon doe ik eigenlijk maar zelden
Ik heb gelachenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_van_draaimolen.html
hahastomme duitsers
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_van_draaimolen.html
hahastomme duitsers
Gelukkig doe je het helemaal zelf.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:21 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik zit al 11 uur naar mijn laptop te staren.
Hoofdpijn voor leven.
Als het verplicht was heette het werken. Bah. Werken/quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |