iTunes? Gewoon audiostream URL nemen(kopiëren) van die pagina van 3fmfan.nl en dan zetten (plakken) bij geavanceerd -> audiostream openenquote:
De webcam ligt voor de verandering weer eens op z'n gat, maar via de audio-stream werkt het wél.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:12 schreef alors het volgende:
Doet jullie stream het wel? Ik heb alleen maar sneeuw enzoen ik wil MOss horen gvd
Ik heb dat alleen op m'n mobiel, en hoewel die voor een telefoon best goede speakers heeft, luister in het liever over de boxen. Maar ik heb al een audiostream gevonden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
FM-radio hier
Heb jij die niet ergens bij de hand?
Nope, gisteren ook al niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:12 schreef alors het volgende:
Doet jullie stream het wel? Ik heb alleen maar sneeuw enzoen ik wil MOss horen gvd
MOI !quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:10 schreef Jannekje7 het volgende:
Hoi!
Bezoek is weer weg, dus Janne weer online
quote:
Nee, maar ik heb geen gewone radio. Ik luister altijd via stream, en als die het niet doet of als ik onderweg ben via telefoonquote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:33 schreef Pino112 het volgende:
Kreeg smsje van Vincent;
"Net On the Run met Eric. Kerel ging helemaal los xD. Is gefilmd, dus dat beloofd wat
Facking geweldige sfeer hier
."
Ben dus benieuwd naar de beelden
Nee gek dit is MIA jeweet die van Paper Planesquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:37 schreef Captain_Slow het volgende:
Is dit Rihanna, maar dan nog slechter?
Dan zijn die in hun niveau wel erg hard naar beneden gedonderdquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:39 schreef alors het volgende:
[..]
Nee gek dit is MIA jeweet die van Paper Planes
zal wel goed zitten, gok dat de usual suspects het gaan doen dit jaar (Giel/Ekdom/Veenstra)quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:44 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Achsoooo!
Hoop wel op een stel goeie DJ's int huis..!
Popcorn dan?quote:
geef mij die popcorn maar, mag Janneke de pringles hebbenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Popcorn dan?
heb de keuze voor je: Pringles of popcorn?
Nah, je mag mn chips gratis en voor niks hebben!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Popcorn dan?
heb de keuze voor je: Pringles of popcorn?
hebben we tenminste wat om vast te houdenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:50 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nah, je mag mn chips gratis en voor niks hebben!
*voelt de kilo's er meteen weer aan vliegen...*
I agree, maar momenteel wordt t bij mij weer wat te veel van t goeiequote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:51 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hebben we tenminste wat om vast te houden
ik ken dat gevoel maar al te goedquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
I agree, maar momenteel wordt t bij mij weer wat te veel van t goeie
Ligt wel lekker zacht!quote:
dacht iedereen maar zo, hoeven wij niet zo ons best te doenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:57 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ligt wel lekker zacht!
(khad net een vriend op bezoek, schat van een jongen. Liggen een beetje op de bank, youtubefilmpjes te kijken, gezellig. Maar dan ligt zo'n afgetrainde borstkas toch wat hard... doe mij maar iets meer vetjes...)
Noem je dit goedquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:56 schreef alors het volgende:
Ik vind het wel cool, te weinig goede hiphop op 3fm
Dit is toch geen goede hiphopquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:56 schreef alors het volgende:
Ik dacht dit vind vast niemand leuk
Ik vind het wel cool, te weinig goede hiphop op 3fm
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:57 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ligt wel lekker zacht!
(khad net een vriend op bezoek, schat van een jongen. Liggen een beetje op de bank, youtubefilmpjes te kijken, gezellig. Maar dan ligt zo'n afgetrainde borstkas toch wat hard... doe mij maar iets meer vetjes...)
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:57 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dacht iedereen maar zo, hoeven wij niet zo ons best te doen
Amen!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]echt hey. nou doe ik dat sowieso al niet maar dat is wat anders. als iemand zich aan m`n uiterlijk stoort kijken ze maar de andere kant op
![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:03 schreef Jannekje7 het volgende:
(auwwwww, mn nek!)
(iemand een geniale oplossing voor spierpijn in je nek?)
Veel headbangenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:03 schreef Jannekje7 het volgende:
(auwwwww, mn nek!)
(iemand een geniale oplossing voor spierpijn in je nek?)
Alles is relatief, maar dit is beter dan bv Lil Wayne, 50 cent of ander gangstergespuis wat goed scoort maar wat qua niveau echt om te janken is. En in Nederland dan Ali B, Lange Frans en al hun volgelingen.quote:
Ohh, daar heb ik veeeel van in huis!quote:
Nou, de spierpijn is veroorzaakt doordat we gister met de dansles met ons haar hebben moeten zwiepen. Maar laat ik dat nu net niet gewend zijn...quote:
Dan zou ik idd ook voor bier gaanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:09 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ohh, daar heb ik veeeel van in huis!
Palmpje wordt t nu denk ik![]()
(geweldig, mijn ex-collega's en ik zeiden altijd t zelfde, bier is de oplossing voor álles!)
[..]
Nou, de spierpijn is veroorzaakt doordat we gister met de dansles met ons haar hebben moeten zwiepen. Maar laat ik dat nu net niet gewend zijn...
* Jannekje7 gaat gauw bier pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |