nee maar aan neuken op je 13e wel?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:49 schreef porsche1 het volgende:
Ik ben er voor. Ik heb zelf mijn kindje weg laten halen, 2 keer. De eerste keer was ik 13 en de 2e keer was ik 17. Ik was gewoon nog niet toe aan kinderen.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:51 schreef NoortjeSandra het volgende:
Bedankt Porsche1!![]()
Aan zulke vervelende berichtjes hebben we natuurlijk niets!! Zonde van je tijd, niet?
Ja...quote:
Ik vind dat elk persoon zelf moet beslissen wat met zijn/haar lichaam gebeurd. Dus ik ben voor abortus. Indien iemand tegen abortus is moeten ze het zelf zeker niet doen maar bemoei je dan ook niet met een ander die dit wel wil.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:47 schreef NoortjeSandra het volgende:
Voor school moeten wij een presentatie houden over abortus. Wij zijn benieuwd wat jij erover denkt. Ben je ervoor of ben je ertegen? Waarom? Heb je er ervaring mee?
Alvast bedankt voor de bijdrage aan onze presentatie!
Voer voor tv showsquote:
dat moet een grapje zijn....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:49 schreef porsche1 het volgende:
Ik ben er voor. Ik heb zelf mijn kindje weg laten halen, 2 keer. De eerste keer was ik 13 en de 2e keer was ik 17. Ik was gewoon nog niet toe aan kinderen.
Nee hoor, hij is heel serieus.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:00 schreef xthexonlyxone het volgende:
[..]
dat moet een grapje zijn....
en nee ben er tegen. Moeten ze maar uit kijken punt uit
Geen grapje...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:00 schreef xthexonlyxone het volgende:
[..]
dat moet een grapje zijn....
en nee ben er tegen. Moeten ze maar uit kijken punt uit
Dan niet, dat boeit mij echt niet hoor.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:02 schreef xthexonlyxone het volgende:
[..]
Nou dan geloof ik het gewoon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |