abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 mei 2010 @ 21:40:55 #276
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81509684
Seks is echt voor het klootjesvolk, wij worden liever schoon zwanger. Dat ranzige gedoe van uitwisselen van lichaamssappen. Heel onsmakelijk.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_81509837
haha ja vind ik eigenlijk ook haha
jij houdt meer van t steriele begrijp ik dus

(mijn zus roept altijd: ieuw mijn kleine zusje heeft seks gehad. Dus ik heb haar maar gezegd dat ik door een pipetje zwanger ben geworden, voor haar gemoedsrust zeg maar (waar had ik anders die ovulatietesten voor nodig ))
pi_81510912
Draculettetje en Draculaman gefeliciteerd!!!!!
pi_81510929
Dracu gefeliciteerd
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_81511190
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:25 schreef tessie het volgende:
Heb je al de vk gebeld voor een echo VD?
Toen ik positief getest had, had ik helemaal geen idee hoe lang ik zwanger was, kon varieren van 4 weken tot een maand of 3, en toen mocht ik bij mijn eigen gyn gelijk de volgende dag langskomen voor een echo.
Nee omdat ik maar een speling van 10 dagen heb dus dat maakt verder niet veel uit denk ik.
3 april was ik voor het laatst ongesteld en dinsdag moet ik naar mijn VK voor een intake (gewoon dezelfde VK weer) maar die hebben geen echomasjien dus dan moet ik dus een afspraak maken voor t ziekenhuis en dat zal pas over een week of 2 of met wat pech 5 weken zijn
Otje
&
Elin &lt;3
pi_81512269
Duurt altijd zo lang he, tot die eerste echo. Nou ja, mijn eerste echo was ook niet echt leuk, aangezien er nog niks op te zien was, terwijl ik dacht dat ik al 3 maanden was... Dus te vroeg een echo is ook niet zo'n goed plan. En het voordeel van een echo met een week of 10/11 is dat het wel veel leuker is om te zien, echt al zo'n mini mensje dan. Terwijl je met 6 of 7 weken alleen een vlekje met een knipperlichtje ziet
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_81512444
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:15 schreef tessie het volgende:
Duurt altijd zo lang he, tot die eerste echo. Nou ja, mijn eerste echo was ook niet echt leuk, aangezien er nog niks op te zien was, terwijl ik dacht dat ik al 3 maanden was... Dus te vroeg een echo is ook niet zo'n goed plan. En het voordeel van een echo met een week of 10/11 is dat het wel veel leuker is om te zien, echt al zo'n mini mensje dan. Terwijl je met 6 of 7 weken alleen een vlekje met een knipperlichtje ziet
Bij elin had ik er 1 met 6/7 weken en 1 met 10 wk en 2 dagen omdat ik ook totaal geen clue had toen

ik lees net wel dit op de site

Echoscopie door zeer ervaren echoscopisten:

Het maken van echo's tijdens de zwangerschap is een vak apart. De echoscopist moet zeer veel echo's maken per jaar om kwaliteit te kunnen leveren. Echo's maken is dus niet iets wat je er als verloskundige zomaar even bij kunt doen, wil je er zeker van zijn dat je geen belangrijke dingen over het hoofd ziet. Daarom laten wij de echo's bij ons in de praktijk maken door echoscopisten die full time echo's maken. Dit betekend dat wij hoge kwaliteit kunnen leveren en dat is uiteraard waar u naar op zoek bent.

misschien aangepast afgelopen jaar ofzo, zu handig zijn maar ik ben bang van niet..die site heeft geen enkele update gehad geloof ik want elin staat nog in de top 5 met laatst geboren kindjes
Otje
&
Elin &lt;3
pi_81512538
http://www.zonwaardverloskundigen.nl/foto.htm

op nummer 4 zelfs en ze is van januari 2009
Otje
&
Elin &lt;3
pi_81513072
Ahw die foto van Elin
Maar misschien zeggen ze het gewoon een beetje raar, en bedoelen ze dat ze je voor een echo doorverwijzen naar een echo centrum/ echoscopist in het ziekenhuis?
pi_81513110
Ik vond mijn echo met 6,5 weken helemaal niet leuk. We zagen wel een knipperend hartje, maar de echoscopiste deed een wilde schatting (zonder meten dus) en kwam op 5,5 week uit, wat niet kon. Ik was te beduusd om te vragen hoe en wat en na de echo maakte ik me meer zorgen dan ervoor. Ik mocht zelf kiezen wanneer ik weer een echo wilde. Met 8 weken en 4 dagen heb ik weer een echo gehad en die was , wel vergelijkbaar met mijn echo bij Lieuwe met 10 weken en 2 dagen eigenlijk. Het kindje was kleiner maar de ervaring was ongeveer hetzelfde.

En nu heb ik geen echo meer tot de 20-wekenecho, op misschien een geslachtsbepaling na. Dus ik tel de weken af naar de volgende controle met 13 weken: hartje luisteren! Die eerste weken mogen van mij wel afgeschaft worden, wat duurt dat toch eindeloos.
  zondag 16 mei 2010 @ 22:40:07 #286
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_81514061
Basboussa van harte gefeliciteerd en welkom!

Wat betreft de echo: Ik ben zo blij dat we hebben gewacht tot 10 weken voordat we de echo hadden. Het was echt prachtig en de echoscopist was helemaal beduusd van hoeveel ze kon zien. Dat is dus al bijna 20 weken geleden...
pi_81514258
Ik had een echo met ongeveer 4 weken, en toen met 6/7 weken (toen zei hij dat het nog te klein was om precies te kunnen zeggen hoe ver ik was) en toen met een week of 10 weer. En daarna nog een keer bij de gyn met 14 weken, en een pretecho met 18 weken en toen 2 keer 20 weken echo met 20 en 21 weken. En dan krijg ik met 34 weken geloof ik nog een groeiecho. En misschien gaan we nog een 3D echo laten maken ook. Best wel veel dus!
pi_81514847
jeumig!

bij elin had ik er meerdere na de 20 weken echo, 1 hartcheck die mooier was dan de 20wk.. en met 35 weken enkele keren ivm vroege ontsluiting enzo
Otje
&
Elin &lt;3
pi_81514884
o en is Anna een werktitel?
Otje
&
Elin &lt;3
pi_81514914
ik heb tot nu toe 5 echo's gehad en vermoed dat t daar bij blijft
pi_81514964
Nee is geen werktitel, ze heet gewoon Anna
pi_81522449
Goeiemorgen.

Ooo, ik voel mijzelf zo een muts... Vannacht rond 2 uur eindelijk in slaap gevallen, werd ik om kwart over 3 wakker en moest ik plassen.
Ik vond dat al raar, want meestal moet ik niet plassen. Maar goed, ik ga op de wc zitten en ik denk: ik plas wel héél veel, terwijl het helemaal niet zo aanvoelde toen ik moest.
Dus ik probeerde het op te houden, maar dat lukte helemaal niet (wat mij normaal wel lukt). Toen keek ik maar naar de kleur (voor zover dat kan) en het leek geen geel.
Ik had niets voor handen om het op te vangen en toen ik het geniale plan bedacht om m'n handen er onder te houden ( ) was het al weer over.
Het rook niet naar urine, maar ja, ik was voordat ik in slaap viel al zo vaak naar de wc gegaan dat het natuurlijk ook heel erg verdund is. Dus ik twijfelde of dit nou echt vruchtwater was. Nou ja, straks maar ff bellen.

Ik ben weer in bed gestapt en ík heb nog even geslapen (mijn man daarentegen stond strak van de spanning).

Om kwart over 6 kwam mijn man aan het bed staan (hij was opgestaan voor z'n werk) om te zeggen dat ik eigenlijk meteen had moeten bellen naar de vk, omdat ik twijfel.
Maar ik wuif het weg en nu... ik zit gewoon met pijn in m'n buik te kijken naar de klok.. want ik houd helemaal niet van bellen en helemaal niet als ik niet zeker weet wat mijn boodschap is...
Want ze lacht alleen nog naar mij!
pi_81522460
Och Baldria, lastig hoor! Klinkt mij niet als plassen maar als vruchtwater. Ik moet bekennen dat ik het niet herkende hoor toen ik van Mahre moest bevallen. Hoe voel je je verder dan?
pi_81522477
Ik heb last van krampen, maar ja, dat heb ik al de hele week en dat kan ook zijn omdat ik eigenlijk nu moet bellen..

De grootste aanwijzing voor vruchtwater was het feit dat ik het niet kon ophouden, want dat schijnt dus niet te kunnen.
En ik ben na dit voorval al weer vaker naar de wc gegaan en toen kon ik het wel gewoon weer ophouden...
pi_81522496
Ik zou dan nu gaan bellen! Gewoon voor de zekerheid en kijken wat zij zegt... Spannend hoor
pi_81522558
gewoon bellen daarvoor zijn ze baldria. bij twijfel altijd bellen.
ik zeg dit nu wel zo makkelijk maar toen ik moest bevallen moesten anderen mij ook overhalen om te bellen.
mama van 3 kids!
pi_81522598
Net gebeld.
Ze denkt dat het niets is, want als je in één keer veel vruchtwater verliest, gaat de baarmoeder al snel aan het werk (met weeen). Ook verlies ik nu niets meer, dus ook dat werkt tegen.

Toch komt ze vanmiddag eventjes langs.
Maar ook ik ben bang dat ze helemaal voor niets komt en dat vind ik stom.. (en ik weet het: better safe then sorry).
pi_81522637
quote:
Op maandag 17 mei 2010 07:34 schreef Baldria het volgende:
Net gebeld.
Ze denkt dat het niets is, want als je in één keer veel vruchtwater verliest, gaat de baarmoeder al snel aan het werk (met weeen). Ook verlies ik nu niets meer, dus ook dat werkt tegen.

Toch komt ze vanmiddag eventjes langs.
Maar ook ik ben bang dat ze helemaal voor niets komt en dat vind ik stom.. (en ik weet het: better safe then sorry).
Bellen mag altijd hoor Baldria daar is echt helemaal niets stoms aan.(maar ik ken het gevoel).
Wie weet krijg je toch wat meer nieuws vanmiddag....
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_81522678
O ja, ennem.... Sonnetje, we hebben een mooie mijlpaal vandaag he?

Nog maar vijftig dagen te gaan voor de uitgerekende datum
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_81522809
quote:
Op maandag 17 mei 2010 07:05 schreef Baldria het volgende:
Goeiemorgen.

Ooo, ik voel mijzelf zo een muts... Vannacht rond 2 uur eindelijk in slaap gevallen, werd ik om kwart over 3 wakker en moest ik plassen.
Ik vond dat al raar, want meestal moet ik niet plassen. Maar goed, ik ga op de wc zitten en ik denk: ik plas wel héél veel, terwijl het helemaal niet zo aanvoelde toen ik moest.
Dus ik probeerde het op te houden, maar dat lukte helemaal niet (wat mij normaal wel lukt). Toen keek ik maar naar de kleur (voor zover dat kan) en het leek geen geel.
Ik had niets voor handen om het op te vangen en toen ik het geniale plan bedacht om m'n handen er onder te houden ( ) was het al weer over.
Het rook niet naar urine, maar ja, ik was voordat ik in slaap viel al zo vaak naar de wc gegaan dat het natuurlijk ook heel erg verdund is. Dus ik twijfelde of dit nou echt vruchtwater was. Nou ja, straks maar ff bellen.

Ik ben weer in bed gestapt en ík heb nog even geslapen (mijn man daarentegen stond strak van de spanning).

Om kwart over 6 kwam mijn man aan het bed staan (hij was opgestaan voor z'n werk) om te zeggen dat ik eigenlijk meteen had moeten bellen naar de vk, omdat ik twijfel.
Maar ik wuif het weg en nu... ik zit gewoon met pijn in m'n buik te kijken naar de klok.. want ik houd helemaal niet van bellen en helemaal niet als ik niet zeker weet wat mijn boodschap is...
als je denkt dat het vruchtwater is, moet je voor je vk even wat opvangen door een boterhamzakje in je ondergoed te leggen, dan kan ze gelijk voor je kijken of het vruchtwater is
Otje
&
Elin &lt;3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')