Nee omdat ik maar een speling van 10 dagen heb dus dat maakt verder niet veel uit denk ik.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:25 schreef tessie het volgende:
Heb je al de vk gebeld voor een echo VD?
Toen ik positief getest had, had ik helemaal geen idee hoe lang ik zwanger was, kon varieren van 4 weken tot een maand of 3, en toen mocht ik bij mijn eigen gyn gelijk de volgende dag langskomen voor een echo.
Bij elin had ik er 1 met 6/7 weken en 1 met 10 wk en 2 dagenquote:Op zondag 16 mei 2010 22:15 schreef tessie het volgende:
Duurt altijd zo lang he, tot die eerste echo. Nou ja, mijn eerste echo was ook niet echt leuk, aangezien er nog niks op te zien was, terwijl ik dacht dat ik al 3 maanden was... Dus te vroeg een echo is ook niet zo'n goed plan. En het voordeel van een echo met een week of 10/11 is dat het wel veel leuker is om te zien, echt al zo'n mini mensje dan. Terwijl je met 6 of 7 weken alleen een vlekje met een knipperlichtje ziet
Bellen mag altijd hoor Baldriaquote:Op maandag 17 mei 2010 07:34 schreef Baldria het volgende:
Net gebeld.
Ze denkt dat het niets is, want als je in één keer veel vruchtwater verliest, gaat de baarmoeder al snel aan het werk (met weeen). Ook verlies ik nu niets meer, dus ook dat werkt tegen.
Toch komt ze vanmiddag eventjes langs.
Maar ook ik ben bang dat ze helemaal voor niets komt en dat vind ik stom.. (en ik weet het: better safe then sorry).
als je denkt dat het vruchtwater is, moet je voor je vk even wat opvangen door een boterhamzakje in je ondergoed te leggen, dan kan ze gelijk voor je kijken of het vruchtwater isquote:Op maandag 17 mei 2010 07:05 schreef Baldria het volgende:
Goeiemorgen.
Ooo, ik voel mijzelf zo een muts... Vannacht rond 2 uur eindelijk in slaap gevallen, werd ik om kwart over 3 wakker en moest ik plassen.
Ik vond dat al raar, want meestal moet ik niet plassen. Maar goed, ik ga op de wc zitten en ik denk: ik plas wel héél veel, terwijl het helemaal niet zo aanvoelde toen ik moest.
Dus ik probeerde het op te houden, maar dat lukte helemaal niet (wat mij normaal wel lukt). Toen keek ik maar naar de kleur (voor zover dat kan) en het leek geen geel.
Ik had niets voor handen om het op te vangen en toen ik het geniale plan bedacht om m'n handen er onder te houden (![]()
) was het al weer over.
Het rook niet naar urine, maar ja, ik was voordat ik in slaap viel al zo vaak naar de wc gegaan dat het natuurlijk ook heel erg verdund is. Dus ik twijfelde of dit nou echt vruchtwater was. Nou ja, straks maar ff bellen.
Ik ben weer in bed gestapt en ík heb nog even geslapen (mijn man daarentegen stond strak van de spanning).
Om kwart over 6 kwam mijn man aan het bed staan (hij was opgestaan voor z'n werk) om te zeggen dat ik eigenlijk meteen had moeten bellen naar de vk, omdat ik twijfel.
Maar ik wuif het weg en nu... ik zit gewoon met pijn in m'n buik te kijken naar de klok.. want ik houd helemaal niet van bellenen helemaal niet als ik niet zeker weet wat mijn boodschap is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |