4m2quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hoe groot is die
Size does matter in dit geval![]()
WK etc
1 kamer is al helemaal geschilderd (gewit) alle ruimtes zijn uitgesopt, gestofzuigd. Aankomend weekend gaan we verder met schilderen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:47 schreef baniekje het volgende:
En ben je lekker opgeschoten afgelopen week? Foto's zijn altijd van harte welkom!
inderdaad. Complex is pas 17 jaar oud. Bouwtechnisch nog helemaal perfect.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:48 schreef Saisai het volgende:
mooi, heerlijk zeg om zo blanco te kunnen beginnen!
Dankje. Laminaat ligt nu helemaal. Vandaag ga ik plinten halen / bestellen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:36 schreef baniekje het volgende:
Mooi laminaat dat je hebt gekozen. Succes met verder klussen en het wachten op je meubelen!
Dat was ook mijne eerste reactie toen ik de woning ging bezichtigen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:59 schreef Vonkenboer het volgende:
17 jaar oud ? Ik was in de veronderstelling dat het pas opgeleverd zou zijn.
Het is allemaal nog zo blank en schoon !, geen oud behang wat verwijderd moet worden, geen dingen die door de vorige bewoner achtergelaten zijn. Je kunt een woning van 17 jaar oud ook heel anders aantreffen !
Karwei, Vita Grijs/Wenge. 3 weken geleden gekocht (Dag nadat ik m'n sleutel had gekregen, ik zag de vloer en was er meteen weg van)quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:20 schreef claessens85 het volgende:
dat laminaat is schitterend, mag ik vragen waar je dat gekocht hebt? (en wat voor prijskaartje er aan hing?)
Het is een beetje rustigquote:
Ongetwijfeld. Heb net mailtje gehad van de meubelboer, waarschijnlijk komen de meubels pas 10 juliquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:34 schreef baniekje het volgende:
Gecondoleerd met je oma.
Ben benieuwd of je herinnering werkt!
De slaapkamer is nogal warm, ondanks zwarte lamellen. Daar moet nog wel iets gebeuren. Misschien mobiele airco ofzo.quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:01 schreef baniekje het volgende:
Very nice stuff! Wel jammer voor je dat je nog langer mag wachten op je meubels.
Hoe is het er wat warmte betreft?
Toen wij verhuisd zijn was het van heel erg hete tent naar heerlijk koel huis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |