Na mijn weten hoef je je niet in te schrijven, maar moet je gewoon die vakken gaan volgen & je inschrijven voor de tentamens / Blackboard etc.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:41 schreef Gatenkaas het volgende:
Weet iemand toevallig waar ik me kan inschrijven voor een minor Filosofie(ik studeer @ FEB)? Ik heb dit gevonden maar ik zie niet direct waarlangs ik me aan kan melden.
De cijfers komen dan gewoon bij je studieresultaat te staan en misschien dat je dan een aantekening o.i.d. op je diploma krijgt? Geen ideequote:Op maandag 17 mei 2010 20:49 schreef Gatenkaas het volgende:
Oke, dat is geen enkel probleem, bedankt. Weet je toevallig ook hoe ik een bewijs krijg dat ik een minor Filosofie heb gevolgd? Kan ik dan beter naar de studie-adviseur mailen?
Wat een kromme redenering, volgens haar kan het vak van auto dus ook nog veranderen (want: de oproepen zijn de deur nog niet uit) maar zij krijgen de tijd wel door (van een andere medewerker). Mens, doe niet zo moeilijk en geef me de "voorlopige" tijd gewoon door.quote:Het klopt dat de tentamenoproepen van de maand juni eind mei worden verzonden.
Helaas is het niet mogelijk eerder tijden door te geven aangezien deze nog gewijzigd kunnen worden totdat de tentamenoproepen worden verzonden
Oh, ik vind zoiets wel zo handig om te weten.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:00 schreef arj1o1 het volgende:
Wat maakt het uit hoe laat het tentamen is?
Nou, het is toch wel handig om dat te weten?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:00 schreef arj1o1 het volgende:
Misschien een beetjequote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:18 schreef Gatenkaas het volgende:
Inmiddels een mailtje gestuurd naar de studie-adviseur. Ik hoop morgenvroeg een mailtje terug te krijgen, of zou dat te overmoedig zijn.
Tijden zijn zeerrrr belangrijk. Sowieso als het om plannen gaan, als je bijvoorbeeld op die dag moet werken en dus moet weten of je wel of niet vrij moet vragen. Of als je een goede avond stappen gepland had voor je tentamen ^^quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:00 schreef arj1o1 het volgende:
Stappen voor een tentamen heb ik 1x gedaan, toen boeide het me totaaal niet. Heb dat tentamen uiteindelijk nog gehaald (op het nippertje)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:07 schreef aardappel het volgende:
[..]
Tijden zijn zeerrrr belangrijk. Sowieso als het om plannen gaan, als je bijvoorbeeld op die dag moet werken en dus moet weten of je wel of niet vrij moet vragen. Of als je een goede avond stappen gepland had voor je tentamen ^^
uitleg staat in Wie zijn je forumvriendjes? (ctrl-f topic) [2]quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:38 schreef Tegan het volgende:
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php
Wat is dit?!
jullie staan allemaal bovenaanquote:Mijn forumvriendjes:
Tegan
automatic_
Dr_Strangelove
arj1o1
hetzusjevan
Renesite
BrandX
motorbloempje
oompaloompa
Iblis
remlof
Danny
Breuls
Friek_
Borizzz
thabit
Roonaan
aardappel
Sally
Riparius
Ron.Burgundy
swarmahoer
The_Terminator
Light
iteejer
Surveillance-Fiets
TwyLight
cptmarco
cablegunmaster
Juicyhil
Harajuku.
HuHu
Snakey
Arcee
PiRANiA
Mirjam
Haushofer
Trollface.
Muis006
Citizen.Erased
Chandler
yvonne
-J-D-
Dirkh
BasementDweller
Isdatzo
static
teletubbies
Puala
Lenny_Leonard
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:08 schreef GlowMouse het volgende:
Mijn all-time BFFF-lijstje met licht verbeterd algoritme
Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
jullie staan allemaal bovenaan
Die tekst staat nog fout in het script jaquote:
Bedankt voor je reactie. Hierop reageren helpt welquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:31 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Moet je vooral op haar blijven reageren.
Dat is tijdens je studie in het eerste jaarquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:22 schreef Impressie het volgende:
Even een vraag: Ik wil volgend jaar psychologie studeren aan de UvT en hiervoor moet ik ook een wiskundecursus doen. Nu staat er niet heel duidelijk of je deze wiskundecursus al moet doen voor je studie begint, of dat dit erbij komt tijdens het eerste jaar. Iemand die hier ervaring mee heeft?
Er zijn vier mensen in dit topic die psychologie studeren in uiteenlopende jaren, waarvan 2 wat actiever dan de rest (automatic_ en ikquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:57 schreef Impressie het volgende:
Bedankt voor de hulp! Nu even verder aanprutsen om te kijken of ik alles goed snap
Vanmiddag een mail gekregen. Ik sta nu op de lijst van studenten die de minor willen volgen. Nu enkel nog in augustus inschrijven @ COMAP.quote:
quote:
Van achter naar vorenquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:06 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ken je je tekst voor morgen? Het grootste verwijt aan mijn adres was dat ik teveel naar het papier bleef kijken.
waarschijnlijk wel, maar das niks speciaalsquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:36 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik loop al een tijdje rond met de vraag of jij nou boos op mij bent.
Met zo'n antwoord weet je wel waar je aan toe bent.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:47 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel, maar das niks speciaals
ik zag jou op 21 april nog in P, maar ik durfde natuurlijk niks te zeggenquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:47 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel, maar das niks speciaals
wijs besluit, voor een econometrist heb je nog wat sociale vaardigheden!quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:53 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik zag jou op 21 april nog in P, maar ik durfde natuurlijk niks te zeggen
volgende keer ga ik keihard schreeuwenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:31 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
wijs besluit, voor een econometrist heb je nog wat sociale vaardigheden!
Dat is zijn rechtenstudentkant.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:31 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
wijs besluit, voor een econometrist heb je nog wat sociale vaardigheden!
Mooi.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:45 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb geen vraag gekregen. Maar het was een mooi verhaal en t kwam er goed uit
Je mocht best komen kijken hoor. Ik heb jou immers ook een keer zien pleitenquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:51 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Mooi.![]()
Ik was rond 11 uur wel op de UvT maar ik dacht ik zal 'm maar niet gaan vervelen.
http://www.uvt.nl/faculte(...)pits/webfolders.htmlquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:14 schreef aardappel het volgende:
woeeeh, belangrijke vraag!
Kun je via vpn of iets dergelijks bij je bestanden die je opgeslagen hebt op de uni?
Haha, okequote:Op donderdag 20 mei 2010 20:48 schreef aardappel het volgende:
Had het al gevonden, maar toch bedankt, je bent een schat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |