quote:
Van achter naar vorenquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:06 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ken je je tekst voor morgen? Het grootste verwijt aan mijn adres was dat ik teveel naar het papier bleef kijken.
waarschijnlijk wel, maar das niks speciaalsquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:36 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik loop al een tijdje rond met de vraag of jij nou boos op mij bent.
Met zo'n antwoord weet je wel waar je aan toe bent.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:47 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel, maar das niks speciaals
ik zag jou op 21 april nog in P, maar ik durfde natuurlijk niks te zeggenquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:47 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel, maar das niks speciaals
wijs besluit, voor een econometrist heb je nog wat sociale vaardigheden!quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:53 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik zag jou op 21 april nog in P, maar ik durfde natuurlijk niks te zeggen
volgende keer ga ik keihard schreeuwenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:31 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
wijs besluit, voor een econometrist heb je nog wat sociale vaardigheden!
Dat is zijn rechtenstudentkant.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:31 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
wijs besluit, voor een econometrist heb je nog wat sociale vaardigheden!
Mooi.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:45 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb geen vraag gekregen. Maar het was een mooi verhaal en t kwam er goed uit
Je mocht best komen kijken hoor. Ik heb jou immers ook een keer zien pleitenquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:51 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Mooi.![]()
Ik was rond 11 uur wel op de UvT maar ik dacht ik zal 'm maar niet gaan vervelen.
http://www.uvt.nl/faculte(...)pits/webfolders.htmlquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:14 schreef aardappel het volgende:
woeeeh, belangrijke vraag!
Kun je via vpn of iets dergelijks bij je bestanden die je opgeslagen hebt op de uni?
Haha, okequote:Op donderdag 20 mei 2010 20:48 schreef aardappel het volgende:
Had het al gevonden, maar toch bedankt, je bent een schat
Doe dat maarquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:53 schreef aardappel het volgende:
(ik zal de volgende keer ook eerst ff googlen voordat ik iets vraag =)
Waarom dan?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:55 schreef Friek_ het volgende:
Nou, daar ben ik weer.Unbanned en wel. Oorspronkelijk geband (althans, die vroeg hem aan) door een wat onintelligent crewlid. Maar goed, kan zij ook niks aan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |