Doe maar.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:41 schreef Maisnon het volgende:
ik vind 1 bepaald kapsel wel leuk voor mannen, maar er zijn er niet veel die dat nemen
Ook omdat het niet het standaard nederlandse kruitvatgel stekeltjes is is het vast al snel gay
Ik zal eens foto's zoeken
gtfoquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:45 schreef Potloodvis het volgende:
Deze is wel aan, maar dan zonder die losse plukken voor.
[ afbeelding ]
Zo heb ik het nu, alleen die gayplukken aan de voorkant niet en bovenop is het wat korterquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:45 schreef Potloodvis het volgende:
Deze is wel aan, maar dan zonder die losse plukken voor.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:45 schreef NoelGallagher het volgende:
In groep 8 had ik gemillimeterd haar en een huge geblondeerde kuif
Lekker gek, met de communie had ik ook blonde punten, toen was dat stoer.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:45 schreef NoelGallagher het volgende:
In groep 8 had ik gemillimeterd haar en een huge geblondeerde kuif
Inderdaad, dat heeft namelijk iedereen hier.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:41 schreef Maisnon het volgende:
Ook omdat het niet het standaard nederlandse kruitvatgel stekeltjes is is het vast al snel gay
Ja, dat bovenop iets korter zag ik als standaard, anders moet je na 2 weken alweer naar de kapper.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zo heb ik het nu, alleen die gayplukken aan de voorkant niet en bovenop is het wat korter
check die vlekken. Die gast heeft aidsquote:
Hoe durf je jezelf met Hem te vergelijken?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:49 schreef Bragi het volgende:
Mijn kapsel begint steeds meer op dat van Puyol te lijken. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |