yup, ik heb geen gevoelquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Right. En toch vind je het goed als mensen over anderen hun moeders praten?
[..]
Haha kamper.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Daar twijfel ik ook over, halflang haar en zo smooth achterover.
Oh.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is een pruik, dat heb je goed gezien.
Mien dearne omdat ik over 2 weken alweer heul lang heb. Kwam k daar gelukkig op tijd achterquote:
Niet achterover, casual opzij.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Daar twijfel ik ook over, halflang haar en zo smooth achterover.
Dat is aan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:36 schreef NoelGallagher het volgende:
Mijn haar is nu ook beetje kort, zijkanten wat korter, maar niet opgeschoren. OpgeschorenBeetje lang aan de achterkant, en ook beetje op de bovenkant. en natuurlijk bakkebaarden in een puntje, ja togh
Net als de S-man zekerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:34 schreef WillFerrell het volgende:
Ik ga mijn haar wat langer laten groeien en mijn haarstyliste heeft het de vorige keer ook gesnapt.
Ah oké.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mien dearne omdat ik over 2 weken alweer heul lang heb. Kwam k daar gelukkig op tijd achter.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat doet iemand in zijn buurt, jewaids, kampers helpen elkaar daar altijd.
WF is een kamper.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat doet iemand in zijn buurt, jewaids, kampers helpen elkaar daar altijd.
In before the emo.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:41 schreef Maisnon het volgende:
ik vind 1 bepaald kapsel wel leuk voor mannen, maar er zijn er niet veel die dat nemen
Ook omdat het niet het standaard nederlandse kruitvatgel stekeltjes is is het vast al snel gay
Ik zal eens foto's zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |