quote:
Hij snapt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:31 schreef NoelGallagher het volgende:
en natuurlijk bakkebaarden in een stoer puntje
Daar heb ik al eens wat over gehoord. Ga het meteen luisteren als ik vanavond om half 10 thuis benquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:32 schreef Maisnon het volgende:
Hoi
http://3voor12.vpro.nl/sp(...)luisterpaal.43455406
[ afbeelding ]
L'abbatoir staat op luisterpaal! Gave samenwerking met Sticks die het woord doet
't Is echt gaaf, doordat die Nobody Beats the Drum man erbij zit is het ineens vele meer... electro achtig, de beats, kweet niet hoe ik het moet uitleggenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Daar heb ik al eens wat over gehoord. Ga het meteen luisteren als ik vanavond om half 10 thuis ben![]()
Tuurlijk, tis toch geen klacht jonguhquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:32 schreef Otis2.0 het volgende:
Wise heb je serieus een TR gedaan bij m'n topic om hem naar ONZ te krijgen?
quote:
quote:
Mijn vader gaat niet vreemd met de ex van zijn neef en heeft het kapsel van George Clooney. Your argument, is invalid.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je vader met zijn schriele voorkomen, ja.
me moeder is dood jaquote:
Ik zal m'n oordeel vanavond geven, jwtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:33 schreef Maisnon het volgende:
[..]
't Is echt gaaf, doordat die Nobody Beats the Drum man erbij zit is het ineens vele meer... electro achtig, de beats, kweet niet hoe ik het moet uitleggen
quote:
Ik zie het op je Hyves.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn vader gaat niet vreemd met de ex van zijn neef en heeft het kapsel van George Clooney. Your argument, is invalid.
Right. En toch vind je het goed als mensen over anderen hun moeders praten?quote:
quote:
quote:
Dat is een pruik, dat heb je goed gezien.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zie het op je Hyves.![]()
Het is net Bono, maar dan in het zuur.
Daar twijfel ik ook over, halflang haar en zo smooth achterover.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:34 schreef WillFerrell het volgende:
Ik ga mijn haar wat langer laten groeien en mijn haarstyliste heeft het de vorige keer ook gesnapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |