SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kon hem al nergens vinden, maar vond voor ¤30-, wel deze:
Dus ik dat schijfje in de PS3 mikken, PS3 aan en goaaannn...
Na deze quote van onze geliefde Penisbaard gelezen te hebben:...ging ik op zoek naar een knalroze scooter.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:34 schreef Penisbaard het volgende:
Met je Hawaii-shirt op je knalroze scooter rondrijden terwijl Flash FM uit je spiekers knalt, fuck die missies.
Tijdens mijn zoektocht probeerde ik de radio in te tunen op Flash FM.
What, hij staat er niet tussen![]()
Ik dacht, misschien ligt het aan de auto dat hij het niet ontvangt.
Maar na 3 auto geprobeerd te hebben begon ik in te zien dat ik niet Vice City heb gekocht maar een andere
Ik heb ook nog een uur gezocht naar een knalroze scooter, maar ben er geen een tegen gekomen
Klacht: ik dacht GTA Vice City gekocht te hebben, maar ik kwam bedrogen uit
Sub-klacht: hoe de neuk ga je online met dat spel![]()
Extra-klacht: ik ben kanker slecht in het spel
Anti-klacht: dat muziekje als je op start drukt (bij de map) is chill.
Ja die speel ik nu, alleen hij liep gisteren vastquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:04 schreef Penisbaard het volgende:
De Ballade van Homofiele Tony is trouwens wel tof.
Ja, je zusje neuken.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:07 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Sommige mensen falen ook werkelijk in alles.Is er eigenlijk iets wat je wel kan TS?
kut ik moest lachenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja, je zusje neuken.
HAHAHA VETTE COMEBACK HEH OF NIET DAN?!?!
IJzersterk
Ts = 12quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja, je zusje neuken.
IJzersterk
TVP voor de repliek van opa.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja, je zusje neuken.
IJzersterk
Je krijgt er altijd een van de allereerste missiequote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mensen die iets om trophy's geven
Ik heb er trouwens nog geen een gehad
Dan heb ik niet goed gekeken denk ikquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:14 schreef Droomert het volgende:
[..]
Je krijgt er altijd een van de allereerste missie
Je moet hem ook inhouden.en naar boven gooien.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dan heb ik niet goed gekeken denk ik
Ik ga trouwens ook altijd dood bij het gooien van een granaat.
Hij laat dat ding altijd bij z'n eigen voeten vallen
Tvp voor Opa's reactie.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja, je zusje neuken.
IJzersterk
Faal.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben nog helemaal nieuw met GTA spellenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:20 schreef Droomert het volgende:
[..]
Je moet hem ook inhouden.en naar boven gooien.
Sjonge jonge
Faalertquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je speelt de nieuwere versies, daar is iedereen nieuw mee.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben nog helemaal nieuw met GTA spellen
Ik heb vroeger alleen een paar keer die GTA van bovenaf gespeeld, GTA 1 & 2 geloof ik.
Ik ben 22, maar gewoon een leek met games...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
TS was 8 jaar en mocht nog geen GTA spellen kopen.
Vanavond even doen als ik geluid hebquote:
De verlorene en de verdoemden is ook best leuk hoor.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:04 schreef Penisbaard het volgende:
De Ballade van Homofiele Tony is trouwens wel tof.
nee, TBoG is veel relaxter. Ik zit al meteen vast bij TLaD.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:12 schreef VluggeJaap het volgende:
[..]
De verlorene en de verdoemden is ook best leuk hoor.
Gewoon Vice City FM aanzetten en gaanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Vanavond even doen als ik geluid heb
The balad of gay Tony is wel echt tof trouwens
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Na het lezen van de goede reacties in GTA Vice City over dit spel bedacht ik me afgelopen zaterdag in de stad om dit spe voor de PS3 te kopen:
[ afbeelding ]haha, faalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kon hem al nergens vinden, maar vond voor ¤30-, wel deze:
[ afbeelding ]
Dus ik dat schijfje in de PS3 mikken, PS3 aan en goaaannn...
Na deze quote van onze geliefde Penisbaard gelezen te hebben:
[..]
...ging ik op zoek naar een knalroze scooter.
Tijdens mijn zoektocht probeerde ik de radio in te tunen op Flash FM.
What, hij staat er niet tussen![]()
Ik dacht, misschien ligt het aan de auto dat hij het niet ontvangt.
Maar na 3 auto geprobeerd te hebben begon ik in te zien dat ik niet Vice City heb gekocht maar een andere
Ik heb ook nog een uur gezocht naar een knalroze scooter, maar ben er geen een tegen gekomen
Klacht: ik dacht GTA Vice City gekocht te hebben, maar ik kwam bedrogen uit
Sub-klacht: hoe de neuk ga je online met dat spel![]()
Extra-klacht: ik ben kanker slecht in het spel
Anti-klacht: dat muziekje als je op start drukt (bij de map) is chill.
Vice City met Liberty City verwarren
life goes by...
Omg waarom blijft dit me achtervolgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:38 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Omg waarom blijft dit me achtervolgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I gotta dig bick. You that read wrong. You read that wrong too.
Ik werk gewoon 45 uur in de week hoor, 4 uur reistijd per dag.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:55 schreef Nemephis het volgende:
Vul je dat ook in op je formulier van de Sociale Dienst, TS, dat je de hele dag op je scooter hebt rond gereden maar geen werk kon vinden?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar kan iemand me nog vertellen hoe je online gaat op de PS3 met GTA Liberty City?!
D-pad omhoog naar je telefoon, in het menu opzoeken multiplayerquote:
mannen die de handleiding lezenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:39 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
D-pad omhoog naar je telefoon, in het menu opzoeken multiplayer
Lees eens een handleiding faalhaas
Handleidingen zijn voor mietjesquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Echte mannen gooien die weg, en wanneer het pas fout gaat gaan ze lezen.
Ik moet toegeven dat ik een paar maanden terug wel een handleiding nodig had om een krik te vinden in een autoquote:
Wat is dat ?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:58 schreef HowAreYouDoing het volgende:
zoek ''my little lazy surprise'' op je in game gsm
Ik heb het nog niet kunnen proberen, maar wat houdt die online mode in ?quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:18 schreef Tacobell het volgende:
Je gaat online door je mobiel te openen met het pijltje naar boven.
Geen dank.
Gewoon zoals het echte leven, rond rennen etc.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet kunnen proberen, maar wat houdt die online mode in ?
Wordt je zomaar in een soort server gegooid waar 15 andere mensen spelen ?
En moet je dan samen missies doen of is het een soort van deathmatch ?
Dan ben je dom bezigquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:43 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Ik ruil die wel tegen Vice City
Er zijn verschillende gamemodi, daar kun je er eentje uit kiezenquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet kunnen proberen, maar wat houdt die online mode in ?
Wordt je zomaar in een soort server gegooid waar 15 andere mensen spelen ?
En moet je dan samen missies doen of is het een soort van deathmatch ?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:18 schreef apij4125 het volgende:
Ga dansen in dansclub van gay tony dans je goed kun je met vrouw naar wc gaan en in de wc neuken krijgen dan krijg je elkaars nummers
Straks krijg ik van mijn vriendin nog te horen dat ik digitaal vreemd gaquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:18 schreef apij4125 het volgende:
Ga dansen in dansclub van gay tony dans je goed kun je met vrouw naar wc gaan en in de wc neuken krijgen dan krijg je elkaars nummers
quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Straks krijg ik van mijn vriendin nog te horen dat ik digitaal vreemd ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |