quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:34 schreef Penisbaard het volgende:
Met je Hawaii-shirt op je knalroze scooter rondrijden terwijl Flash FM uit je spiekers knalt, fuck die missies.
QFTquote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:34 schreef Penisbaard het volgende:
Met je Hawaii-shirt op je knalroze scooter rondrijden terwijl Flash FM uit je spiekers knalt, fuck die missies.
baasquote:Op vrijdag 7 mei 2010 03:10 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb alles van GTA uitgespeeld. (H)
Nee die ene met die neger kon ik me goed mee identificeren...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 03:46 schreef Hooidraad het volgende:
Vice City![]()
Vriend, ga eens een nieuwere GTA aanschaffen
Mooie tijden.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:34 schreef Penisbaard het volgende:
QFTquote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:34 schreef Penisbaard het volgende:
Maffiabaas uithangen kon min of meer in elke GTA maar nergens zo goed als in VC.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:25 schreef Casos het volgende:
Ze zouden van dat spel een graphic-update moeten doen. Voor de rest alles hetzelfde, alleen wat modernere graphics. Geen GTA zo gaaf als de Vice City. Lekker de maffiabaas uithangen. Fantastisch spel.
Snap ook niet dat ze zo'n kut missies in GTA IV hebben.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:25 schreef Casos het volgende:
Ze zouden van dat spel een graphic-update moeten doen. Voor de rest alles hetzelfde, alleen wat modernere graphics. Geen GTA zo gaaf als de Vice City. Lekker de maffiabaas uithangen. Fantastisch spel.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:33 schreef DrDentz het volgende:
Ik dacht dat iemand een klacht had over Vice City, schrok al.
Dat vond ik juist de leukste missie. Met de helikopter de keel doorraggen van de werkluiquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:42 schreef Demon_Hunter het volgende:
Idd vice city ftw.. leukste game alleen die helicopter missie is kut dat je met dat mini helicoptertje die explosieven moet plaatsen.
Nee, die is prima te doen, beetje oefening, maar dan kan je later temninste normaal vliegen als de echte helicopters beschikbaar komen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:42 schreef Demon_Hunter het volgende:
Idd vice city ftw.. leukste game alleen die helicopter missie is kut dat je met dat mini helicoptertje die explosieven moet plaatsen.
Ja ik ook toch maar eens proberen uit te spelen, GTA III , GTA VC en GTA IV. Dat gaat lang durenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Krijg meteen zin weer eens GTA te doen.
Niet KLB-waardig dit.
Grafisch boeit niet. Gameplay en verhaal boeitquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:57 schreef kikoooooo het volgende:
GTA III is echt niet meer leuk om te spelen. Ik had, toen mijn 360 kapot was, mijn oude xbox weer eens aangesloten (waar III en VC en SA op de hdd staan) en nogmaals opnieuw begonnen. Na 15 min was ik III alweer zat.
Zit grafisch zo slecht in elkaar
Het besturen is ook gewoon kut als je IV gewend bent.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:00 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Grafisch boeit niet. Gameplay en verhaal boeit
Ik vond San Andreas echt faal, in totaal misschien maar een half uur gespeeld.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:04 schreef Maisnon het volgende:
Ik vond San Andreas op zich ook wel leuk, maar Vice City het leukst. En GTA2 doe ik wel eens multiplayer
Ik weet nog wel vroeger, dan deden we bij San Andreas zo'n cheat dat alle auto's konden vliegen![]()
en als je dan in de lucht met een tank achteruit schoot dan ging ie steeds sneller.
Of je had zo'n cheat dat auto's door de lucht gingen zweven als ze botsten, met een beetje mazzel kon je op zo'n zwevende auto landen en dan in de lucht instappen
Wat een kutstreekquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:19 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
Die retro verhalen doet me aan dit denken:
http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=356151&aid=18
![]()
[ afbeelding ]
Bedankt voor je stem!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:22 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Wat een kutstreek![]()
BAN DEZE USER DIRECT! GO AHEAD WORDT GEEN KAMPIOEN
En al die kranten op de grond, OVERALquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:57 schreef kikoooooo het volgende:
GTA III is echt niet meer leuk om te spelen. Ik had, toen mijn 360 kapot was, mijn oude xbox weer eens aangesloten (waar III en VC en SA op de hdd staan) en nogmaals opnieuw begonnen. Na 15 min was ik III alweer zat.
Zit grafisch zo slecht in elkaar
Dat met die tank deed ik ookquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:04 schreef Maisnon het volgende:
Ik vond San Andreas op zich ook wel leuk, maar Vice City het leukst. En GTA2 doe ik wel eens multiplayer
Ik weet nog wel vroeger, dan deden we bij San Andreas zo'n cheat dat alle auto's konden vliegen![]()
en als je dan in de lucht met een tank achteruit schoot dan ging ie steeds sneller.
Of je had zo'n cheat dat auto's door de lucht gingen zweven als ze botsten, met een beetje mazzel kon je op zo'n zwevende auto landen en dan in de lucht instappen
In GTA vond ik niets vetter dan een paar Mafiosi in elkaar te rammen, hun auto te pakken en met die opera-zender aan keihard van die berg vlakbij het huis van die Mafiabaas te rijden zodat je vloog met operamuziekquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:36 schreef Gal-Behakt het volgende:
ik vind Vice City standaard prutradio hebben, Rise FM van GTA 3
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |