abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 mei 2010 @ 16:10:15 #126
295721 Niss
Schipluiden Centrum
pi_81300936

pi_81301227
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 16:10 schreef Niss het volgende:
[ afbeelding ]
Arthur!
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
  dinsdag 11 mei 2010 @ 16:15:29 #128
137556 L.no
Midlife crisis
pi_81301253
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 15:57 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Maar ik word door pubers niet serieus genomen, dus jij kan het als normaal persoon en toevallig jong tegelijk zijn en ook nog eens slim en echt zijn veel beter verwoorden, denk ik.
Jij hebt dat in een hokje stoppen meegemaakt, en dat was complete nonsens dat iemand het gore lef had om dat te doen.
Jij zit niet in een hokje en durft gewoon te zeggen wat je denkt, op een forum, maar met name IRL denk ik.
Maar de vraag is: heeft het echt nut?
Ik denk dat hier genoeg mensen zijn die het wel begrijpen, maar dat ze niet verwachten dat iemand hierover zal praten. Dit is niet bepaald een serieus topic.
Als ze het niet begrijpen, dan is de vraag of ze het wíllen weten. In dit soort topics verwacht ik niet dat iemand zit te wachten op een lectuur of een wijze les.
Zelf denk ik niet dat het ligt aan de persoon die het zegt, maar de personen die het lezen. Het zijn steeds de zelfde types die een subtiele manier zoeken om je te bashen. Nog minder reden om moeite te nemen.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
  dinsdag 11 mei 2010 @ 16:19:34 #129
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_81301493
Weetje wat het is met die zwart gekleden mensen. Of je ze nou Emo Sukkels Vampier Gotic of what ever noemt ze zijn allemaal depressief en dan in een parkje zitten aan elkaar vertellen hoe kut het leven wel niet is. Helaas heb ik nog nooit gehoord van collectieve zelfmoord onder die groepen maar het zou een hoop schelen want ze hebben allemaal borderline
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 16:20:24 #130
258802 Yreal
henk..!
pi_81301538
snappen jullie nou niet dat emo sletjes gewoon keigeil zijn

Gewoon hard neuken die hap en hoppen dat ze ooit weer normaal worden
  One tough cookie dinsdag 11 mei 2010 @ 16:24:41 #131
169210 liesje1979
pi_81301739
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 15:57 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Maar ik word door pubers niet serieus genomen, dus jij kan het als normaal persoon en toevallig jong tegelijk zijn en ook nog eens slim en echt zijn veel beter verwoorden, denk ik.
Jij hebt dat in een hokje stoppen meegemaakt, en dat was complete nonsens dat iemand het gore lef had om dat te doen.
Jij zit niet in een hokje en durft gewoon te zeggen wat je denkt, op een forum, maar met name IRL denk ik.
Wat is dat toch met jou? Dat als mensen het niet met je eens zijn ze altijd dom zijn, pubers zijn, of KLB volk?
Dat jij het gelijk aan pubers linkt is hokjesdenken imho.
pi_81302131
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 16:24 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Wat is dat toch met jou? Dat als mensen het niet met je eens zijn ze altijd dom zijn, pubers zijn, of KLB volk?
Dat jij het gelijk aan pubers linkt is hokjesdenken imho.
Hij is nogal wereldvreemd en denkt dat hij de nieuwe messias is ofzo.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 16:33:38 #133
137556 L.no
Midlife crisis
pi_81302273
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 16:31 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Hij is nogal wereldvreemd en denkt dat hij de nieuwe messias is ofzo.
Je overdrijft.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
  dinsdag 11 mei 2010 @ 16:34:36 #134
300700 GradusJansen
Sleukn is ne voltiedsbaan
pi_81302334
Lamon denkt dat die gay is en dat is die ook!
Grootjens gradus
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
pi_81303589
kanker toetsenbord helden XXXXXXXXXXXXXX
  dinsdag 11 mei 2010 @ 17:02:26 #136
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_81303629
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 16:24 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Wat is dat toch met jou? Dat als mensen het niet met je eens zijn ze altijd dom zijn, pubers zijn, of KLB volk?
Dat jij het gelijk aan pubers linkt is hokjesdenken imho.
Met hem kan je niet praten Het ligt nooit aan hem en hij geeft echt NOOIT antwoord op je vraag maar komt met iets aanzetten wat er totaal niks mee te maken heeft .
I never workout
  dinsdag 11 mei 2010 @ 17:03:24 #137
301567 ArmouredAssault
Dat dit kan in Nederland!
pi_81303675
Terechte klacht. Al die scenekids zijn zo verschrikkelijk druk en overdreven vrolijk, walgelijk gewoon. Dan ook nog klagen dat iedereen ze in een hokje stopt. Gelukkig zorgen ze daar zelf niet voor.
Ze zijn ook zogenaamd allemaal dyslextisch, ''maar dar kenn ik nikz aan doen het is een siekte!!1! :33 ^^''
pi_81303807
Emo chicks zijn wel lekkaa!
Op 31-12-2010 20:01 schreef ViezeFreddiey
meest baas van FoK 2010 _O_
pi_81304277
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 15:57 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Maar ik word door pubers niet serieus genomen, dus jij kan het als normaal persoon en toevallig jong tegelijk zijn en ook nog eens slim en echt zijn veel beter verwoorden, denk ik.
Jij hebt dat in een hokje stoppen meegemaakt, en dat was complete nonsens dat iemand het gore lef had om dat te doen.
Jij zit niet in een hokje en durft gewoon te zeggen wat je denkt, op een forum, maar met name IRL denk ik.
Roken is lekker
pi_81304355
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 17:01 schreef Class het volgende:
kanker toetsenbord helden XXXXXXXXXXXXXX
Kut emo.
Roken is lekker
pi_81304691
Doen of je lekker alternatief bent, terwijl je eigenlijk net zo oppervlakkig en schaapachtig bent als de rest...

emo = FAIL
Inside every cynic, there's a disappointed idealist.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 17:28:12 #142
206322 Seam
Pillz-E
pi_81304705
Kut emo's
Hoewel ik enkele sletjes zeker wel zou kunnen palen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 17:28:58 #143
295721 Niss
Schipluiden Centrum
pi_81304739
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 17:27 schreef Sogetes het volgende:
Doen of je lekker alternatief bent, terwijl je eigenlijk net zo oppervlakkig en schaapachtig bent als de rest...

emo = FAIL
Nu doe je net of de rest oppervlakkig en schaapachtig is. Laat ons er buiten!
pi_81306260
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 16:15 schreef L.no het volgende:

[..]

Maar de vraag is: heeft het echt nut?
Ik denk dat hier genoeg mensen zijn die het wel begrijpen, maar dat ze niet verwachten dat iemand hierover zal praten. Dit is niet bepaald een serieus topic.
Als ze het niet begrijpen, dan is de vraag of ze het wíllen weten. In dit soort topics verwacht ik niet dat iemand zit te wachten op een lectuur of een wijze les.
Zelf denk ik niet dat het ligt aan de persoon die het zegt, maar de personen die het lezen. Het zijn steeds de zelfde types die een subtiele manier zoeken om je te bashen. Nog minder reden om moeite te nemen.
Je hebt eigenlijk gewoon gelijk. Maar ik ben weer eens in een opstandige bui.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 18:12:41 #145
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_81306398
ik snap niet waar dit topic over gaat maar lamon komt er in voor dus ik moet posten groetens drinky
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  dinsdag 11 mei 2010 @ 18:13:02 #146
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_81306410
edit: niks
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  dinsdag 11 mei 2010 @ 18:36:49 #147
236046 NotYou
tigerblood
pi_81307346
Maak een emo-rap Lamon!
Je suis Charlie Sheen
  dinsdag 11 mei 2010 @ 18:38:20 #148
241287 IkBenOzan
Huh, whut?
pi_81307405
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 14:35 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Okee, zal ik ff generaliseren voor de lol?

Meisjes zijn onzeker en maken altijd foto's om bevestiging te krijgen, maar als die foto's afgekraakt worden worden ze bang en halen ze ze snel weg.
Jij bent emo!
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  dinsdag 11 mei 2010 @ 18:45:50 #149
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_81307706
Lamon, stop gewoon met posten. Het gaat echt nergens over. Niemand neemt je serieus.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_81307887
Man man wat lelijk.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')