Maar de vraag is: heeft het echt nut?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar ik word door pubers niet serieus genomen, dus jij kan het als normaal persoon en toevallig jong tegelijk zijn en ook nog eens slim en echt zijn veel beter verwoorden, denk ik.
Jij hebt dat in een hokje stoppen meegemaakt, en dat was complete nonsens dat iemand het gore lef had om dat te doen.
Jij zit niet in een hokje en durft gewoon te zeggen wat je denkt, op een forum, maar met name IRL denk ik.
Wat is dat toch met jou? Dat als mensen het niet met je eens zijn ze altijd dom zijn, pubers zijn, of KLB volk?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar ik word door pubers niet serieus genomen, dus jij kan het als normaal persoon en toevallig jong tegelijk zijn en ook nog eens slim en echt zijn veel beter verwoorden, denk ik.
Jij hebt dat in een hokje stoppen meegemaakt, en dat was complete nonsens dat iemand het gore lef had om dat te doen.
Jij zit niet in een hokje en durft gewoon te zeggen wat je denkt, op een forum, maar met name IRL denk ik.
Hij is nogal wereldvreemd en denkt dat hij de nieuwe messias is ofzo.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat is dat toch met jou? Dat als mensen het niet met je eens zijn ze altijd dom zijn, pubers zijn, of KLB volk?
Dat jij het gelijk aan pubers linkt is hokjesdenken imho.
Je overdrijft.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:31 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hij is nogal wereldvreemd en denkt dat hij de nieuwe messias is ofzo.
Met hem kan je niet pratenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat is dat toch met jou? Dat als mensen het niet met je eens zijn ze altijd dom zijn, pubers zijn, of KLB volk?
Dat jij het gelijk aan pubers linkt is hokjesdenken imho.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar ik word door pubers niet serieus genomen, dus jij kan het als normaal persoon en toevallig jong tegelijk zijn en ook nog eens slim en echt zijn veel beter verwoorden, denk ik.
Jij hebt dat in een hokje stoppen meegemaakt, en dat was complete nonsens dat iemand het gore lef had om dat te doen.
Jij zit niet in een hokje en durft gewoon te zeggen wat je denkt, op een forum, maar met name IRL denk ik.
Nu doe je net of de rest oppervlakkig en schaapachtig is.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:27 schreef Sogetes het volgende:
Doen of je lekker alternatief bent, terwijl je eigenlijk net zo oppervlakkig en schaapachtig bent als de rest...
emo = FAIL
Je hebt eigenlijk gewoon gelijk. Maar ik ben weer eens in een opstandige bui.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Maar de vraag is: heeft het echt nut?
Ik denk dat hier genoeg mensen zijn die het wel begrijpen, maar dat ze niet verwachten dat iemand hierover zal praten. Dit is niet bepaald een serieus topic.
Als ze het niet begrijpen, dan is de vraag of ze het wíllen weten. In dit soort topics verwacht ik niet dat iemand zit te wachten op een lectuur of een wijze les.
Zelf denk ik niet dat het ligt aan de persoon die het zegt, maar de personen die het lezen. Het zijn steeds de zelfde types die een subtiele manier zoeken om je te bashen. Nog minder reden om moeite te nemen.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Okee, zal ik ff generaliseren voor de lol?
Meisjes zijn onzeker en maken altijd foto's om bevestiging te krijgen, maar als die foto's afgekraakt worden worden ze bang en halen ze ze snel weg.
Jij bent emo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |