Net alsof je als meisje met bruine kleur niet van Japanse anime zou kunnen houden, om maar een simpel voorbeeldje te noemen, wat dan toevallig op jou slaat. Dat kunnen hun kleine koppies niet verwerken ofzo.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Een handvol mensen snappen het niet en dat staat gelijk aan iedereen?
Ach boeiend, moet je zelf weten.
Mijn gezichtuitdrukking bestond uit een combinatie van onder meer:quote:
Bel maar als je er 1 gevangen hebtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:04 schreef Torrio het volgende:
[..]
Aahh crap, dan moet ik het zelf maar doen
De Opperemo.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wazoomie woont net als ik ook in Hoorn, dat is wel baas hoor
Je bedoelt dat je iedereen in het niet-zo-slim-als-Lamon.-hokje hebt gestopt?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:06 schreef Lamon. het volgende:
Net alsof je als meisje met bruine kleur niet van Japanse anime zou kunnen houden, om maar een simpel voorbeeldje te noemen, wat dan toevallig op jou slaat. Dat kunnen hun kleine koppies niet verwerken ofzo.
Dat zijn de hokjes waar ik het over heb, ik zie niet in wat dat met een fantasiewereld te maken heeft.
Misschien kan jij het beter uitleggen dan ik.
Nee, anders zou ik het toch niet aan iemand anders vragen, die veel meer ervaring heeft met wat ik probeer te zeggen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je iedereen in het niet-zo-slim-als-Lamon.-hokje hebt gestopt?
Erg makkelijk, hoezo?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:21 schreef Skylark. het volgende:
Hoe gaat het met je model-ambities, Lamon?
quote:
Je zei het zelf toch duidelijk genoeg? Dat ze niet in hokjes moeten denken.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Net alsof je als meisje met bruine kleur niet van Japanse anime zou kunnen houden, om maar een simpel voorbeeldje te noemen, wat dan toevallig op jou slaat. Dat kunnen hun kleine koppies niet verwerken ofzo.
Dat zijn de hokjes waar ik het over heb, ik zie niet in wat dat met een fantasiewereld te maken heeft.
Misschien kan jij het beter uitleggen dan ik.
Maar ik word door pubers niet serieus genomen, dus jij kan het als normaal persoon en toevallig jong tegelijk zijn en ook nog eens slim en echt zijn veel beter verwoorden, denk ik.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:40 schreef L.no het volgende:
[..]
Je zei het zelf toch duidelijk genoeg? Dat ze niet in hokjes moeten denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |