quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Probeer het eens. Misschien bevalt het toch wel.
Nee, ik wil voor eeuwig leven, polssnijden helpt niet bij die insteek.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Probeer het eens. Misschien bevalt het toch wel.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:07 schreef Penisbaard het volgende:
http://wazoomie.hyves.nl/vrienden/
Hier voorbeelden van hete emomeisjes
Waar heb jij het toch weer in godsnaam over. Zwets eens niet, man. Doe toch normaalquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, ik wil voor eeuwig leven, polssnijden helpt niet bij die insteek.
Slecht advies dus.
En het woord emo wordt gebruikt door hooligans, en hooligans worden afgezeken door yuppies, en yuppies zijn zielig volgens tokkies, die ook autochtone "allochtonen" veroordelen, waardoor die weer afgeven op normale mensen, dankzij al die tokkies, dus jullie zoeken het maar lekker uit met je domme stempeltjes op iedereen zetten...
Jij bent dom!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waar heb jij het toch weer in godsnaam over. Zwets eens niet, man. Doe toch normaal.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:26 schreef Skylark. het volgende:
Waar heb jij het toch weer in godsnaam over. Zwets eens niet, man. Doe toch normaal.
tl;drquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, ik wil voor eeuwig leven, polssnijden helpt niet bij die insteek.
Slecht advies dus.
En het woord emo wordt gebruikt door hooligans, en hooligans worden afgezeken door yuppies, en yuppies zijn zielig volgens tokkies, die ook autochtone "allochtonen" veroordelen, waardoor die weer afgeven op normale mensen, dankzij al die tokkies, dus jullie zoeken het maar lekker uit met je domme stempeltjes op iedereen zetten...
Fijnquote:
Ik ben niet ontslagen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Fijn. Meneer de ontslagen videothecaris komt mij als opgeleid man even vertellen dat ik dom ben omdat ik niet de toegang heb tot zijn fantasiewereldje.
Graag. Jij begint.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:31 schreef Myraela het volgende:
Laten we het weer over emo meisjes hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:33 schreef Netsplitter het volgende:
Dit is pas een goede emo.NETSPLITTER HAT ER EIN GEFANGEN!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
Okee, zal ik ff generaliseren voor de lol?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:31 schreef Myraela het volgende:
Laten we het weer over emo meisjes hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |