quote:
In Den Haag heb je er genoeg vanquote:
Ik heb nog een stapel filmpjes van fokmeets, alleen ben ze kwijtquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:00 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ze moeten een filmpje maken van een Fok Meet, net als die onderste.
quote:
Check.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:06 schreef Skylark. het volgende:
Zullen we ze raiden met een FoK! crew. Die iele jongetjes houden ons toch niet tegen als wij ons laven aan de sappen van die tengere vampiertjes.
Blijkbaarquote:
http://meeting.hyves.nl/quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Check.
Ff de hyves zoeken waar de meetings worden gedaan..
Brokencyde! <3quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:59 schreef Turmoil het volgende:
Haha die fag met dat achterlijke kapsel op de achtergrond
Deed me denken aan een van de homo's in deze video
Ze is alleen 15quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat is gewoon een lekker wijf, wat heeft dat met emo te maken?
quote:
Geen slechte band nee.quote:
En samen zijn we 48. Ik zie het probleem niet zoquote:
In de Stad heul veel, daar bij jou moest ik een keer een meisje ophalen met rijles, beetje emo maar ganz leckerquote:
nou... heerlijkquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat is gewoon een lekker wijf, wat heeft dat met emo te maken?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:14 schreef 3keernix het volgende:
[..]
In de Stad heul veel, daar bij jou moest ik een keer een meisje ophalen met rijles, beetje emo maar ganz lecker
Dat meen je niet, wat mankeert die pubers, geniet gewoon van je jeugd voordat je de slet gaat lopen uithangen...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze is alleen 15
Maar goed dat maakt ook niks uit
Jij zou een goede emo zijn, met je aandachtsgeilheid.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat meen je niet, wat mankeert die pubers, geniet gewoon van je jeugd voordat je de slet gaat lopen uithangen...
Ja 16 jaar en er al zo uitzien, bestquote:
Hoe bedoel je photoshop.quote:
Rechts van de rontonde, eerste zijstraat tegenover het tankstationquote:
Doet ze goed.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja 16 jaar en er al zo uitzien, bestinderdaad
Waarom zou je überhaupt een slet willen worden?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat meen je niet, wat mankeert die pubers, geniet gewoon van je jeugd voordat je de slet gaat lopen uithangen...
quote:
Ik ben te cool om emo te zijn, en ik hou niet zo van polssnijden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:17 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Jij zou een goede emo zijn, met je aandachtsgeilheid.
Jammer van giel beelenquote:
Probeer het eens. Misschien bevalt het toch wel.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben te cool om emo te zijn, en ik hou niet zo van polssnijden.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Probeer het eens. Misschien bevalt het toch wel.
Nee, ik wil voor eeuwig leven, polssnijden helpt niet bij die insteek.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Probeer het eens. Misschien bevalt het toch wel.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:07 schreef Penisbaard het volgende:
http://wazoomie.hyves.nl/vrienden/
Hier voorbeelden van hete emomeisjes
Waar heb jij het toch weer in godsnaam over. Zwets eens niet, man. Doe toch normaalquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, ik wil voor eeuwig leven, polssnijden helpt niet bij die insteek.
Slecht advies dus.
En het woord emo wordt gebruikt door hooligans, en hooligans worden afgezeken door yuppies, en yuppies zijn zielig volgens tokkies, die ook autochtone "allochtonen" veroordelen, waardoor die weer afgeven op normale mensen, dankzij al die tokkies, dus jullie zoeken het maar lekker uit met je domme stempeltjes op iedereen zetten...
Jij bent dom!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waar heb jij het toch weer in godsnaam over. Zwets eens niet, man. Doe toch normaal.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:26 schreef Skylark. het volgende:
Waar heb jij het toch weer in godsnaam over. Zwets eens niet, man. Doe toch normaal.
tl;drquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, ik wil voor eeuwig leven, polssnijden helpt niet bij die insteek.
Slecht advies dus.
En het woord emo wordt gebruikt door hooligans, en hooligans worden afgezeken door yuppies, en yuppies zijn zielig volgens tokkies, die ook autochtone "allochtonen" veroordelen, waardoor die weer afgeven op normale mensen, dankzij al die tokkies, dus jullie zoeken het maar lekker uit met je domme stempeltjes op iedereen zetten...
Fijnquote:
Ik ben niet ontslagen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Fijn. Meneer de ontslagen videothecaris komt mij als opgeleid man even vertellen dat ik dom ben omdat ik niet de toegang heb tot zijn fantasiewereldje.
Graag. Jij begint.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:31 schreef Myraela het volgende:
Laten we het weer over emo meisjes hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |