Aha, mijn verloren zuster MP.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:33 schreef trui het volgende:
ja, da's je zuster KP: Mapitein P
alvast gefeliciteerdquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:38 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
flensjes zijn morgen jarig !
MatroosP dan toch?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:33 schreef trui het volgende:
ja, da's je zuster KP: Mapitein P
gefeliciteerd met je flenzen trouwens!!!
oh!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:38 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
flensjes zijn morgen jarig !
Wat krijgt 'ie van je? Cameraspuls?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh!
alvast gefeliciteerd dan![]()
![]()
(voor allebei een jompel haha)
Mn lief is ook morgen jarig.
Misschien doneren aan de Scheveningse bajes ?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wil iemand nog een geit kopen?
Het beest is afgelopen 2 weken al minimaal 20x ontsnaptEn we komen er maar niet achter waar hij over het hek heen of onder het hek door gaat
noh!quote:
M'n hele leven is een soapquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jij houdt ook wel van soapologische toestanden is het niet Moussy?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:14 schreef moussy het volgende:
De hokkensoap is trouwens afgelopen, hij staat hier!
Jaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heeft wat voeten in de aarde gehad maar dan heb je ook wat
!
![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:21 schreef trui het volgende:
mensen, ik moet 't hier even kwijt, zit hier te huilen en lachen tegelijk: m'n broertje belde net met ongelooflijk goed nieuws: de laatste kuren die z'n vriendin heeft gehad zijn kennelijk zó goed aangeslagen dat ze nu bij de laatste beenmergpunctie geen leukemiecellen meer hebben aangetroffen in haar beenmerg. niemand had dit echt durven denken. dat betekent dat ze nu toch naar zo'n transplantatie toe kunnen werken, met dus toch nog uitzicht op echte genezing. 't is bizar, en geweldig!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ook hartstikke spannend natuurlijk nog, dat traject, maar de hoop is gewoon terug, waaaaaaaaaaaaaaaaah!
Wat voor prijsklasse?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:28 schreef Oxymoron het volgende:
Trui, wat goed![]()
Weet iemand nog een leuke, stoere rugzak te koop? In de online-winkels die ik kan vinden, staan alleen saaie.![]()
Links? Tips?
of dat!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Eastpack vind ik wel stoer. En nog stevig ook. Wel een beetje prijzig. Maar superhandig met een héleboel vakjes.
Wow trui! Onvoorstelbaar! Wat een goed nieuws zeg!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:21 schreef trui het volgende:
mensen, ik moet 't hier even kwijt, zit hier te huilen en lachen tegelijk: m'n broertje belde net met ongelooflijk goed nieuws: de laatste kuren die z'n vriendin heeft gehad zijn kennelijk zó goed aangeslagen dat ze nu bij de laatste beenmergpunctie geen leukemiecellen meer hebben aangetroffen in haar beenmerg. niemand had dit echt durven denken. dat betekent dat ze nu toch naar zo'n transplantatie toe kunnen werken, met dus toch nog uitzicht op echte genezing. 't is bizar, en geweldig!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ook hartstikke spannend natuurlijk nog, dat traject, maar de hoop is gewoon terug, waaaaaaaaaaaaaaaaah!
Dat deed mijn vroegere buurvrouw ook (het stofzuigen van de tuin). En elke ochtend om 7u reed ze haar gras af. Weekdag of weekend, dat maakte haar niet uitquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:57 schreef Fannie het volgende:
En Moussy en Be, wat hebben jullie aparte buren, die sex escapades....ieuww
en Mous... de tuin stofzuigen???
![]()
Ik wil ook wel klagen over mijn buuf maar das een semi bekende nederlandse dus ik kan/wil er niet teveel over zeggen
Heel stom idd. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het jammer voor haar en de nabestaanden, maar tegelijkertijd ook oer- oerstom (en omdat ze een zwakke weggebruiker is, heeft de verzekering van de vrachtwagenchauffeur nog alle kosten op zich moeten nemen voor de begrafenisquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hjmah dat is dan ook wel erg stom om dat te doen he
JA! Zoiets, nouja, DIE willikquote:
Beetje sneue manier van doodgaan eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat deed mijn vroegere buurvrouw ook (het stofzuigen van de tuin). En elke ochtend om 7u reed ze haar gras af. Weekdag of weekend, dat maakte haar niet uit![]()
Wel veel te vroeg overleden. Iedereen uit de gemeente wist dat je haar moest voorlaten op een rond punt want daar reed ze tegen de richting op, maar op die manier is ze in de regen door een vrachtwagen omver gereden.
Nou ja, ik zou er toch liever rekening mee houden dan dat ik iemand doodrijd natuurlijk. Kennelijk te weinig mensen in haar omgeving die haar wat gezond verstand aan konden praten.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Beetje sneue manier van doodgaan eerlijk gezegd.
En wat raar dat ze steevast de rotonde verkeerd oprijdt.
En wat nobel van alle medeweggebruikers dat ze daar rekening mee hielden.
Ik zou dnk ik de laatste zijn die zoiets zou doen. Als je niet kan rijden moet je ook de weg niet op denk ik dan
Ow misschien heb ik het niet duidelijk genoeg gemaakt, maar dat was natuurlijk met de fiets dat ze dat deed hé, op het fietspad van het rond punt, maar in tegenovergestelde richting. (in mijn hoofd was het natuurlijk wel duidelijk omdat ik het haar nog steeds zie doen...)quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Beetje sneue manier van doodgaan eerlijk gezegd.
En wat raar dat ze steevast de rotonde verkeerd oprijdt.
En wat nobel van alle medeweggebruikers dat ze daar rekening mee hielden.
Ik zou dnk ik de laatste zijn die zoiets zou doen. Als je niet kan rijden moet je ook de weg niet op denk ik dan
Ow oke. Dat is anders. Die kom ik inderdaad regelmatig tegen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow misschien heb ik het niet duidelijk genoeg gemaakt, maar dat was natuurlijk met de fiets dat ze dat deed hé, op het fietspad van het rond punt, maar in tegenovergestelde richting.
Ik was er even vanuit gegaan dat ze met haar auto elke rotonde verkeerd opreed.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou er toch liever rekening mee houden dan dat ik iemand doodrijd natuurlijk. Kennelijk te weinig mensen in haar omgeving die haar wat gezond verstand aan konden praten.
Oh wat fantastischquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:21 schreef trui het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat kwam omdat ze zwakke weggebruiker is, terwijl er wel heel duidelijk gesteld is dat hij niet in fout was. Ik vond het ook een heel raar iets.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:01 schreef Vlindur het volgende:
Helemaal schandalig dat die chauffeur er voor dokken moest
Klopt, krijgen we de andere kant van de soap te horen....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:36 schreef Lishe het volgende:
Trui...! Wat een geweldig nieuws! Dat geeft moed en hoop, ook voor anderen. Fantastisch, geniet ervan met elkaar!!!
Fannie, morgen wat op sbs over je buuf. Nja, sort of.
Is jouw buurvrouw de schrijvende mevrouw met de schrijvende dochter? Raar mens lijkt me datquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:26 schreef Fannie het volgende:
[..]
Klopt, krijgen we de andere kant van de soap te horen....![]()
![]()
Sly, wat leuk, Senna op tv.
Ik snap het niet!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:21 schreef m@x het volgende:
[..]
Is jouw buurvrouw de schrijvende mevrouw met de schrijvende dochter? Raar mens lijkt me dat
nee, stamceltransplantatie. maar het komt wel in de buurt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:27 schreef lady-wrb het volgende:
wat goed trui
je bedoelt beenmergtransplantatie?
ik had er echt nog nooit van gehoord, zo wereldvreemd ben ik dan wel weerquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:15 schreef trui het volgende:
misschien moet je even googlen amaranta. dan zie je zo over welke boeken het gaat, en daar heb je vast wel eens iets over gehoord.
Haha, nee, was het maar zo'n feest (het is aan canadees ook nog, I <3 Canada) (nouja, op hun zeehondjesdoodknuppelbeleid na dan).. Maar 30 juni ga ik 'm wel zien in Eindhoven hoor! En werken, tja.. Ik vind het wel fijn hoor, maar na het eten ben ik dan wel meteen enorm pooped enzoquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:20 schreef trui het volgende:
hier hebben ze nog vakantie hoor.
oh hihi incantrix ik dacht dat je een bijzonder reisje gemaakt had dat iets te maken had met Steve Townsend.maar twee dagen werken is ook niet niks! welkom terug!
Wat komt er dan vanavond op tv? Ik zag gisteren een leader voorbij flitsen op sbs.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:39 schreef lady-wrb het volgende:
het gaat volgende week verder bij peter r de vries.
dan komt volgens mij die manouk aan het woord.
VOrige week was er ook een item over in de DWDD. Erg interessant moet ik zeggen. Tot toen had ik er ook nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:13 schreef amaranta het volgende:
Maar ik heb zondagavond dan ook geen tv gekeken, maar kwam er vanavond ook niet zoiets op tv?
dat was ik ook idd van plan om als de boel een beetje aan kant is te vragen in dig ofzoquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Als ik nou handig was met de computer had ik het er ff ingeshopt ofzo. Gewoon om te vergelijken. Maar ja, ik ben nie handig.
Ik heb zwart/wit geblokt op de vloer gehad. Staat mooi maar ik vond het een drama, je zag er alles opquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:04 schreef lady-wrb het volgende:
tussenstandje
zo kwamen we erin
[ afbeelding ]
en zo is het nu
[ afbeelding ]
wat zeggen jullie: effen zwart of zwart om wit geblokt op de vloer?
o en let vooral niet op de rommel
dat komt nog wel goed
ik ben mijn keukenkastjes nu aan het vullen en daar word ik al gek van. heb de boel al 3 keer verplaatstquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:23 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik heb zwart/wit geblokt op de vloer gehad. Staat mooi maar ik vond het een drama, je zag er alles op![]()
Die vloer was echt altijd smerig voor mijn gevoel. Nu heb ik zwart/antraciet kleurige tegels, zie je ook alles opWe nemen nu een grijs/zilvere laminaatvloer waarschijnlijk.
Gisteren bezig geweest met de indeling van ons nieuwe huis. Maar dat valt nog niet mee om het daar over eens te worden. Die van mij heeft er weinig kaas van gegeten. Wil het tvkastje voor de verwarming zetten waardoor dat kastje dus 20 cm van de muur komt te staan, krijg het niet aan zijn verstand dat dat er dus niet uit ziet. Nou krijg ik toch wel mijn zin uiteindelijk maar toch![]()
ja het bed is het probleem niet zo, die kast des te meer. Waarschijnlijk moeten we die voor dat raam op de zijmuur zetten. Die kan toch niet open. Mijn man wilde dan een gat maken in de achterkant van de kast voor dat raam. Heb je daglicht in je kledingkastquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:39 schreef lady-wrb het volgende:
en het bed met het hoofdeind tegen de muur met de wasbak?
heb je bij je bevalling leuk uitzicht naar buiten
Ja!quote:
Dat is een goed plan maar we hebben ons geld te hard nodig voor andere zaken (vloer etc) en kasten zijn duurquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Een nieuwe kast kopen, die ook de hoek om gaat bij de deur.En die dan niet voor het raam staat.
Geen dank.
hey de kast ging al naar mij! (die in ernstige kledingkast-nood zit).quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh misschien kan lady de kast nemen, en dan als pc kast gebruiken?
Op zolder gaan slapen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:00 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat is een goed plan maar we hebben ons geld te hard nodig voor andere zaken (vloer etc) en kasten zijn duurEn we hebben er nog 1 dezelfde, die naar de zolder gaat voor de rest van mijn kleren. Ik moet een kast gaan delen met mijn man
Ik heb nu 1 van die twee kasten helemaal in gebruik en zo goed als vol. En dan heb ik al 4 dozen ongebruikt/oud weggedaan
![]()
Dat muurtje achter de deur is denk ik iets van een meter. Dus daar kan hij nooit staan.
En op andere kamer neerzetten is ook geen optie. Want de ene kamer is de kamer van Seb en de ander de toekomstige babykamerIk rammel best erg, valt het op?
Sta ik ook voor open. Wij wilden naar Burgers' Zoo, maar daar is het weer niet goed voor. Dus nu op zoek naar alternatieven... we denken erover om maar naar een indoorspeeltuin te gaan, daar heeft Twan ook nog wat aan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:25 schreef Estrys het volgende:
Iemand tips voor iets leuks doen met kind op een niet heel warme hemelvaartsdag?
Het schijnt wel droog te worden morgenquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sta ik ook voor open. Wij wilden naar Burgers' Zoo, maar daar is het weer niet goed voor. Dus nu op zoek naar alternatieven... we denken erover om maar naar een indoorspeeltuin te gaan, daar heeft Twan ook nog wat aan.
De belastingbrief is binnen![]()
Bij Ter Stal kun je kortingsbonnen krijgen voor Burgers Zoo als je daar iets koopt, geloof ik. Voor ons loopt de korting in ieder geval op tot bijna ¤ 15,=.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:34 schreef Estrys het volgende:
[..]
Het schijnt wel droog te worden morgenBurgers zoo is een leuke tip
![]()
Dat kan ook wel op zolder hoorquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:04 schreef Estrys het volgende:
[..]
ik had het toch over die thuisbevalling![]()
Haha BE is het niet nee, uiteraard wel een bekendequote:
quote:
Wil je dat graag???quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:39 schreef Vruchtig het volgende:
[..]
Haha BE is het niet nee, uiteraard wel een bekendeWordt het nu net zo'n heksenjacht als toen met KD?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jeej voor streepjes. Dit is niet het streepjestopic though.
![]()
En kom eens uit de kast, die wilde Trui graag.
Dan nog mag het hier! En dat soort flauwe grappen zijn ook voor Trui.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jeej voor streepjes. Dit is niet het streepjestopic though.
![]()
En kom eens uit de kast, die wilde Trui graag.
Ik vond um ook leukquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:10 schreef trui het volgende:
ik vonnem wel leuk hoor buuv!![]()
vrucht pas maar op, of je wordt moes!oja dat wilde je juist.
![]()
zo en nu beloof ik plechtig dat ik vrucht verder niet lastig zal vallen met m'n flauwe grappen.
Ook weer zelfs.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vond um ook leuk
Ik las in het tweede streepjes topic, dat vruchtig WEER streepjes heeft, ze is dus al mama, denk ik.
Ik las "schone kleding"quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:20 schreef Groofsken het volgende:
schoene en kleding, zodat ik niet zo'n moeke meer ben
quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:23 schreef trui het volgende:
doe je een iets minder dure camera (er zijn vaak goede aanbiedingen) én wat leuke kleren, groofsken.
Ja, is wel een idee, een fiets zou ook onder de 500 euro moeten lukken, want ik heb natuurlijk de stoeltjes enzo al. Alleen ik wil nou juist zo'n luxe camera, snaptu, met zo'n luxe lens, zo'n dure, je weet wel...quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:23 schreef trui het volgende:
doe je een iets minder dure camera (er zijn vaak goede aanbiedingen) én wat leuke kleren, groofsken.
Maar als je zwanger bent ontplof je natuurlijk van enthousiasme terwijl het misschien verstandiger is om het grote nieuws nog niet met iedereen te delen. Ik vond het zó moeilijk indertijd om het voor me te houden, dus ik kan me wel voorstellen dat je er een kloon voor aanmaakt. Het is alleen niet zo leuk voor ons om zolang op de onthulling te moeten wachten.quote:
Huup, no worries, joh. Ik ben best een evenwichtig en zelfzeker persoon hoor, deze dagenquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:25 schreef huuphuup het volgende:
haha groofs tochje moet alleen nieuwe kleding enzo kopen als jij dat wilt hoor, niet als je bang bent dat ánderen je een moeke vinden, dat boeit toch niet.
Wat ben jij makkelijk! Kun je niet op je datingprofiel zetten dat je niet wekenlang wikt en weegt en zeurt en zanikt? Dan heb je vast binnen no time een date.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:24 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ja, is wel een idee, een fiets zou ook onder de 500 euro moeten lukken, want ik heb natuurlijk de stoeltjes enzo al. Alleen ik wil nou juist zo'n luxe camera, snaptu, met zo'n luxe lens, zo'n dure, je weet wel....
Maar ik denk ook fiets en kleding nu. En dan camera dan toch maar op een later moment. ben eigenlijk gewoon heel tevreden met de foto's en zie mezelf ook niet steeds met zo'n groot onding rondsjouwen.
Ja, ik ben eruit.
2? Ik wel meer.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar als je zwanger bent ontplof je natuurlijk van enthousiasme terwijl het misschien verstandiger is om het grote nieuws nog niet met iedereen te delen. Ik vond het zó moeilijk indertijd om het voor me te houden, dus ik kan me wel voorstellen dat je er een kloon voor aanmaakt. Het is alleen niet zo leuk voor ons om zolang op de onthulling te moeten wachten.![]()
Ik zet 2 euro op KD.
Lekker!! Ik zou ook gaan voor schoenen en kleding en een goedkopere fiets... maar je bent er al uit las ik.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:20 schreef Groofsken het volgende:
Ik heb 700 euro over en mag nu van mezelf shoppen.
Drie opties:
Nieuwe camera, met toffe lens![]()
Moederfiets![]()
schoenen en kleding, zodat ik niet zo'n moeke meer ben...![]()
![]()
En ik weet echt niet waar ik nou het meest blij mee zou zijn.
Die lijkt me fancy genoeg voor zo'n telefoondingmetinternet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lekker!! Ik zou ook gaan voor schoenen en kleding en een goedkopere fiets... maar je bent er al uit las ik.
KD, dat zou idd ook kunnen... maar die heeft toch geen internet momenteel??
Je bent doortastend en hakt snel een knoop door. Zo breng je dat.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:32 schreef Groofsken het volgende:
En klopt Claudia, ik ben altijd heel snel en makkelijk met uitgeven alleen is dat niet mijn sterke punt, maar mijn zwakke punt.
daar kun je 't ook nog in stoppen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:33 schreef Groofsken het volgende:
Maar ik ben wel heel trots, want heb voor het eerst in mijn leven een spaarpotje, voor de zekerheid.
* roet in het eten gooit...quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:33 schreef Groofsken het volgende:
Maar ik ben wel heel trots, want heb voor het eerst in mijn leven een spaarpotje, voor de zekerheid.
Gelukkig maarquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:27 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Huup, no worries, joh. Ik ben best een evenwichtig en zelfzeker persoon hoor, deze dagen. Ik ga echt geen kleding kopen omdat een ander dat wil
.
Oh jaquote:
Ik kan ook nu twee kopen, dan verder sparen en de derde kopenquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
* roet in het eten gooit...![]()
Je kunt ook nog even verder sparen en dan alledrie doen...
fiets en kleding voor 350 euro gaat niet lukken vrees ik, maar ik kan me wel vinden in de tip eigenlijk. We'll see. Ik ga eens even genieten van het bekijken van alle mogelijkhedenquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:56 schreef Lishe het volgende:
Estrys, je zou een muurtje kunnen plaatsen naast de deur zegmaar. Zodat je het gedeelte achter de deur gebruikt als inloopkast. (Snaptumnog? ik kan hier geen voorbeeld painten.)
Groof, de helft met veel plezier opbrassen aan fiets en kleding enzo en de rest oppotten?
Ja precies! zoiets zat ik ook al te denkenquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:56 schreef Lishe het volgende:
Estrys, je zou een muurtje kunnen plaatsen naast de deur zegmaar. Zodat je het gedeelte achter de deur gebruikt als inloopkast. (Snaptumnog? ik kan hier geen voorbeeld painten.)
Groof, de helft met veel plezier opbrassen aan fiets en kleding enzo en de rest oppotten?
Karretje gaat meestal meer in, maar is duurder en je moet hem ergens kwijt kunnen als je hem niet gebruikt. Hoe groot je dakkoffer ook gaat worden, let goed op hoeveel aan gewicht er in kan. Wij hebben een dakkoffer van 600 liter en daar mag dácht ik 'maar' 50 kilo, de gemiddelde daklast van een auto ligt rond de 75 kilo.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:00 schreef mikoxx het volgende:
Is er een kloon met streepjes? En waar zijn de hints?Gefeliciteerd Kloon!!
Iemand ervaring met dakkoffers? Welke wel en welke niet? Wij willen er eentje aanschaffen voor de zomervakantie, maar twijfelen ook nog tussen dakkoffer en kar(retje) achter de auto. Eigenlijk wil ik t liefste een caravan, maar ja, geld enzo...
Dan heb ik gewoon 10 broeken waar ik niet in kanquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:09 schreef mikoxx het volgende:
Leonieke, kan je niet online gaan shoppen dan?
oh daar zit je volgens mij zo op, 50 kilo...quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:13 schreef moussy het volgende:
[..]
Karretje gaat meestal meer in, maar is duurder en je moet hem ergens kwijt kunnen als je hem niet gebruikt. Hoe groot je dakkoffer ook gaat worden, let goed op hoeveel aan gewicht er in kan. Wij hebben een dakkoffer van 600 liter en daar mag dácht ik 'maar' 50 kilo, de gemiddelde daklast van een auto ligt rond de 75 kilo.
Wij hebben de middelste van halfords 450 liter, geloof max 50 kilo. Maar ik vind het een uitkomst. Ik pak grote weekendtassen kleding in en schoenen e.d. kan er allemaal in. Wij hadden de laatste 2 keer nauwelijks iets in de kofferbakquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:13 schreef moussy het volgende:
[..]
Karretje gaat meestal meer in, maar is duurder en je moet hem ergens kwijt kunnen als je hem niet gebruikt. Hoe groot je dakkoffer ook gaat worden, let goed op hoeveel aan gewicht er in kan. Wij hebben een dakkoffer van 600 liter en daar mag dácht ik 'maar' 50 kilo, de gemiddelde daklast van een auto ligt rond de 75 kilo.
Als het een goedkoop karretje moet worden kijk eens op MP (quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:17 schreef mikoxx het volgende:
[..]
oh daar zit je volgens mij zo op, 50 kilo...*twijfel*
als er nog iemand een caravan kwijt moet???zo lastig, eigenlijkwillen we t graag eerst een jaartje uitproberen voor we een sleurhut aanschaffen, maar ze verhuren ze bijna nergens meer tegenwoordig...
weet je? Ik houd eigenlijk niet zo van mpquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:20 schreef moussy het volgende:
[..]
Als het een goedkoop karretje moet worden kijk eens op MP () naar een bak van een vouwwagen, zo hebben wij die van ons ook verkocht (voor een vaatje bier voor de perfect draft
)
Wij hebben hem tegen het plafond van de schuur gehangen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:25 schreef trui het volgende:
mikoxx, wij hebben vorig jaar een dakkoffer gehuurd, dat is ook nog een optie he. kun je 't eens proberen, en -wat voor ons een voordeel was- dat zit je niet met het volgende probleem: 'waar laten we de dakkoffer de rest van 't jaar?'. ik vond 'twel heel handig, er kan heel wat in. natuurlijk moet je inderdaad oppassen dat je 'm niet te zwaar bepakt, maar je kunt er ook de lichtere dingen in doen, zoals de slaapzakken e.d.
watgajekopenwatgajekopenwatgajekopen????quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:43 schreef huuphuup het volgende:
Ahw Yps wat lief! En wat mooi![]()
Mijn belastinggeld is gestoohoohoooort!!![]()
![]()
woehoeeeee!
*rondedansje maakt*
Oh lekker hoor. Wij hadden gister bericht. Dus denk dat het deze/volgende week ook wel binnenkomt. En tis een leuk bedragquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:43 schreef huuphuup het volgende:
![]()
woehoeeeee!
*rondedansje maakt*
niksquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:44 schreef mikoxx het volgende:
[..]
watgajekopenwatgajekopenwatgajekopen????
O ja morgen ga ik ECHT ECHT ECHT mijn aangifte 2009 invullenquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:43 schreef huuphuup het volgende:
![]()
woehoeeeee!
*rondedansje maakt*
Maar da's wel een vreugdedansje waard ook!quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
niks![]()
we hadden een nieuwe auto nodig afgelopen maand dus ik ben blij dat k nu weer positief sta
Ja psiesquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:53 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Maar da's wel een vreugdedansje waard ook!![]()
Ja dat arme jochie ookquote:
Ooohh, ik wil ook!! Zodra het er is mag ik mijn verjaardagscadeau bestellen en jij weet wst dat isquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:43 schreef huuphuup het volgende:
![]()
woehoeeeee!
*rondedansje maakt*
Geen idee, volgens de kenners gaat het gewoon at random.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:29 schreef mikoxx het volgende:
Hier ook nog geen bericht. Hoe werkt dat eigenlijk? Op volgorde van binnenkomst ofzo?
oh gelukkig, wij zijn niet de enigen die er erg laat mee zijn (eergisteren eindelijk gedaan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:51 schreef Stiemie het volgende:
O ja morgen ga ik ECHT ECHT ECHT mijn aangifte 2009 invullen
Ja wij ook halverwege januari en ook geen rare dingen. Misschie dat de simpele dingen het snelst gaanquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Geen idee, volgens de kenners gaat het gewoon at random.
Ik heb het wel al half januari ingestuurd. Maar mijn aangifte stelt niets voor. heel rechttoe rechtaan alleen loonbelasting enzo
Ik dacht dat je ze bij halfords kon hurenquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:44 schreef trui het volgende:
mikoxx ik weet echt niet meer waar we 'm toen gehuurd hebben, sorry. was een beetje een last-minute actie. we waren al blij dat er nog ergens een was in de maat die wij wilden.
och hemel, dat nieuws van die vliegtuigcrash had ik nog helemaal niet gehoord/gezien... vreselijk...
Stel dat je als familie zit te kijken en je ziet ineens je kleinkind daar liggen. Mijn god wat zullen die grootouders opgelucht en verdrietig tegelijk zijnquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:05 schreef Estrys het volgende:
Op NOS zag ik dat ze beelden tonen waarvan ze zeggen dat dat het kind is wat de ramp overleefde. Hoe schokkend dat ze beelden laten zien van dat kind en zo mogelijk nog schokkender is dat ze nog niet eens zeker weten of het dat kind wel is![]()
3X zelfs....quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:11 schreef Estrys het volgende:
Ja Joshua zag dan niks als je het steeds weer wist
Daar heb ik geen moeite mee, in principe, als het niet op de zwarte lijst staat, dan vlieg ik overal mee. Kans op ongelukken is er met elke maatschappij... Helaasquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zou denk ik ook niet snel met zo'n onbekende vliegtuigmaatschappij vliegen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |