Aha, mijn verloren zuster MP.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:33 schreef trui het volgende:
ja, da's je zuster KP: Mapitein P
alvast gefeliciteerdquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:38 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
flensjes zijn morgen jarig !
MatroosP dan toch?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:33 schreef trui het volgende:
ja, da's je zuster KP: Mapitein P
gefeliciteerd met je flenzen trouwens!!!
oh!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:38 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
flensjes zijn morgen jarig !
Wat krijgt 'ie van je? Cameraspuls?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh!
alvast gefeliciteerd dan![]()
![]()
(voor allebei een jompel haha)
Mn lief is ook morgen jarig.
Misschien doneren aan de Scheveningse bajes ?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wil iemand nog een geit kopen?
Het beest is afgelopen 2 weken al minimaal 20x ontsnaptEn we komen er maar niet achter waar hij over het hek heen of onder het hek door gaat
noh!quote:
M'n hele leven is een soapquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jij houdt ook wel van soapologische toestanden is het niet Moussy?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:14 schreef moussy het volgende:
De hokkensoap is trouwens afgelopen, hij staat hier!
Jaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heeft wat voeten in de aarde gehad maar dan heb je ook wat
!
![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:21 schreef trui het volgende:
mensen, ik moet 't hier even kwijt, zit hier te huilen en lachen tegelijk: m'n broertje belde net met ongelooflijk goed nieuws: de laatste kuren die z'n vriendin heeft gehad zijn kennelijk zó goed aangeslagen dat ze nu bij de laatste beenmergpunctie geen leukemiecellen meer hebben aangetroffen in haar beenmerg. niemand had dit echt durven denken. dat betekent dat ze nu toch naar zo'n transplantatie toe kunnen werken, met dus toch nog uitzicht op echte genezing. 't is bizar, en geweldig!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ook hartstikke spannend natuurlijk nog, dat traject, maar de hoop is gewoon terug, waaaaaaaaaaaaaaaaah!
Wat voor prijsklasse?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:28 schreef Oxymoron het volgende:
Trui, wat goed![]()
Weet iemand nog een leuke, stoere rugzak te koop? In de online-winkels die ik kan vinden, staan alleen saaie.![]()
Links? Tips?
of dat!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Eastpack vind ik wel stoer. En nog stevig ook. Wel een beetje prijzig. Maar superhandig met een héleboel vakjes.
Wow trui! Onvoorstelbaar! Wat een goed nieuws zeg!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:21 schreef trui het volgende:
mensen, ik moet 't hier even kwijt, zit hier te huilen en lachen tegelijk: m'n broertje belde net met ongelooflijk goed nieuws: de laatste kuren die z'n vriendin heeft gehad zijn kennelijk zó goed aangeslagen dat ze nu bij de laatste beenmergpunctie geen leukemiecellen meer hebben aangetroffen in haar beenmerg. niemand had dit echt durven denken. dat betekent dat ze nu toch naar zo'n transplantatie toe kunnen werken, met dus toch nog uitzicht op echte genezing. 't is bizar, en geweldig!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ook hartstikke spannend natuurlijk nog, dat traject, maar de hoop is gewoon terug, waaaaaaaaaaaaaaaaah!
Dat deed mijn vroegere buurvrouw ook (het stofzuigen van de tuin). En elke ochtend om 7u reed ze haar gras af. Weekdag of weekend, dat maakte haar niet uitquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:57 schreef Fannie het volgende:
En Moussy en Be, wat hebben jullie aparte buren, die sex escapades....ieuww
en Mous... de tuin stofzuigen???
![]()
Ik wil ook wel klagen over mijn buuf maar das een semi bekende nederlandse dus ik kan/wil er niet teveel over zeggen
Heel stom idd. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het jammer voor haar en de nabestaanden, maar tegelijkertijd ook oer- oerstom (en omdat ze een zwakke weggebruiker is, heeft de verzekering van de vrachtwagenchauffeur nog alle kosten op zich moeten nemen voor de begrafenisquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hjmah dat is dan ook wel erg stom om dat te doen he
JA! Zoiets, nouja, DIE willikquote:
Beetje sneue manier van doodgaan eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat deed mijn vroegere buurvrouw ook (het stofzuigen van de tuin). En elke ochtend om 7u reed ze haar gras af. Weekdag of weekend, dat maakte haar niet uit![]()
Wel veel te vroeg overleden. Iedereen uit de gemeente wist dat je haar moest voorlaten op een rond punt want daar reed ze tegen de richting op, maar op die manier is ze in de regen door een vrachtwagen omver gereden.
Nou ja, ik zou er toch liever rekening mee houden dan dat ik iemand doodrijd natuurlijk. Kennelijk te weinig mensen in haar omgeving die haar wat gezond verstand aan konden praten.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Beetje sneue manier van doodgaan eerlijk gezegd.
En wat raar dat ze steevast de rotonde verkeerd oprijdt.
En wat nobel van alle medeweggebruikers dat ze daar rekening mee hielden.
Ik zou dnk ik de laatste zijn die zoiets zou doen. Als je niet kan rijden moet je ook de weg niet op denk ik dan
Ow misschien heb ik het niet duidelijk genoeg gemaakt, maar dat was natuurlijk met de fiets dat ze dat deed hé, op het fietspad van het rond punt, maar in tegenovergestelde richting. (in mijn hoofd was het natuurlijk wel duidelijk omdat ik het haar nog steeds zie doen...)quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Beetje sneue manier van doodgaan eerlijk gezegd.
En wat raar dat ze steevast de rotonde verkeerd oprijdt.
En wat nobel van alle medeweggebruikers dat ze daar rekening mee hielden.
Ik zou dnk ik de laatste zijn die zoiets zou doen. Als je niet kan rijden moet je ook de weg niet op denk ik dan
Ow oke. Dat is anders. Die kom ik inderdaad regelmatig tegen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow misschien heb ik het niet duidelijk genoeg gemaakt, maar dat was natuurlijk met de fiets dat ze dat deed hé, op het fietspad van het rond punt, maar in tegenovergestelde richting.
Ik was er even vanuit gegaan dat ze met haar auto elke rotonde verkeerd opreed.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou er toch liever rekening mee houden dan dat ik iemand doodrijd natuurlijk. Kennelijk te weinig mensen in haar omgeving die haar wat gezond verstand aan konden praten.
Oh wat fantastischquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:21 schreef trui het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat kwam omdat ze zwakke weggebruiker is, terwijl er wel heel duidelijk gesteld is dat hij niet in fout was. Ik vond het ook een heel raar iets.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:01 schreef Vlindur het volgende:
Helemaal schandalig dat die chauffeur er voor dokken moest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |