quote:
wat ={quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:44 schreef Michielos het volgende:
Ik skip alles wat niet met Donald Duck , Katrien duck, Dagobert Duck en/of Bolderbast en Guus geluk te maken heeft.
Tokkie Tor
Broer Konijn![]()
Micky Mouse
Ene Kay Anker van het FOK!forum heeft wel een keer de brievenbus gehaald.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:39 schreef Michielos het volgende:
Ik vroeg me als kind altijd af op die brieven wat er zou gebeuren als je extra je naam fout zou schrijven.
" lulverhaal"
- Mihchiel
Dat is jammer Mihchiel
of:
" lulverhaal"
- dildolikker
Ik ben het roerend met je eens dildolikker! en een poot van PLuto!
Ik las deze vd week ja! Ik vond het niet zo aardig van Oom Donald.quote:
Een van de mooiste onderdelen van de Duck! Alleen is het altijd balen als er dan een brief staat die begint met "Beste Ariel" of een ander willekeurig kut figuur. Dan weet je al dat er minimaal 4 bladzijden verneukt zijn aan die zeehoer.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:43 schreef .Masturbatron. het volgende:
ik skip donalds brievenbus altijd
Mickey Mouse is toch zo'n schijnheilig klereventje hequote:Op woensdag 27 juni 2012 21:44 schreef Michielos het volgende:
Ik skip alles wat niet met Donald Duck , Katrien duck, Dagobert Duck en/of Bolderbast en Guus geluk te maken heeft.
Tokkie Tor
Broer Konijn![]()
Micky Mouse
Tokkie Tor ook, beetje de ideale schoontor uithangenquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:03 schreef luckass het volgende:
[..]
Mickey Mouse is toch zo'n schijnheilig klereventje he![]()
![]()
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |