Wat een belachlijke uitspraak! Jou nagelstyliste zegt dus dat je met kunstnagels een verhoogde kans op kanker hebt alleen is die kans met acrylnagles een stuk hoger dan met gelnagels.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:02 schreef .ZilveR. het volgende:
Mijn nagelstyliste zei dat het 'gezonder' is om gel te nemen, dit in verband met het risico op kanker. Ze wist me te vertellen dat als je je leven lang acryl draagt, je 20% meer kans hebt op kanker dan als je je leven lang gel draagt.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:31 schreef DeltaCephei het volgende:
Haul!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nicequote:Op woensdag 12 mei 2010 13:31 schreef DeltaCephei het volgende:
Haul!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haul!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Orly Sweet? Oh hai!quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:32 schreef milka82 het volgende:
Leuk idee, van die top 10! Al zal ik dan wel eerst mijn Helmertje leeg moeten plukken en dan alles 1 voor 1 moeten bekijken ben ik bang.....
Wat zijn jullie goed met Konad! Ik ben aan het oefenen maar het lukt nog niet echt... Welke lakken stempelen goed?
Oja, ik ga morgen misschien naar de Beverwijkse Bazaar, mustsees?
Orly, tweede van links![]()
En heeft iemand nog interesse in de volledige Sweet collectie van Orly, allemaal 1 keer mee gelakt.
De Dirk heeft nagellak!quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:21 schreef Loqi het volgende:
[..]
Nagellak niet denk ik, maar misschien remover.. of wattenschijfjes?
Oooooeeeehh ik vind ze alle 4 heel mooiquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Orly La Playa
[ afbeelding ]
Orly Ole
[ afbeelding ]
Orly Fiesta
[ afbeelding ]
Orly Bailamos
Foto's van http://www.temptalia.com/(...)view-photos-swatches
De China Glaze collectie gaat 9 juni naar de VS verkopers.
In de chinese hal is er een man die Konad verkoopt. En die zit ook in halll. ... .. ... 2 of 3 of zo. Maar die in de chinese hal heeft het meest en is het leukst, gaf mij ook gratis dingetjes mee.quote:Op woensdag 12 mei 2010 @ 13:32 schreef milka82 het volgende:
Leuk idee, van die top 10! Al zal ik dan wel eerst mijn Helmertje leeg moeten plukken en dan alles 1 voor 1 moeten bekijken ben ik bang.....
Wat zijn jullie goed met Konad! Ik ben aan het oefenen maar het lukt nog niet echt... Welke lakken stempelen goed?
Oja, ik ga morgen misschien naar de Beverwijkse Bazaar, mustsees?
Haul!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben daar bar slecht in, doordat er zoveel opties zijn lukt het me niet meer om er een leuke uit te filteren.quote:Op woensdag 12 mei 2010 @ 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
Hier heeft de appie XXL ook wel cosmetica, maar dat is voor een supermarkt geen standaard artikel... Ren, er zijn toch wel andere leuke producten te bedenken?
je moet wat minder nadenken en gewoon iets pakken en daar mee bezig gaanquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ben daar bar slecht in, doordat er zoveel opties zijn lukt het me niet meer om er een leuke uit te filteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |