Ja, dat is misschien wel een leuk idee!! Dan kan iedereen er mooi nog even over nadenken ook enzo.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik zou er eens voor moeten gaan zittenMisschien leuk voor topic 150?
Ah mooi, dat heb ik welquote:[..]
Tnx! Is Konad wit
Ik kan dat dus wel, gister nog gekochtquote:Op woensdag 12 mei 2010 @ 11:30 schreef Loqi het volgende:
Als iemand mij een keer aan Bella's choice van H&M kan helpen
Pmquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik kan dat dus wel, gister nog gekochti
Wolkjes zijn hipquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
Voor een kwartje op front row gaat meestal niet(klinkt lomper dan ik het bedoel, afijn...)
Beth's Blue met rimpels door net-niet-droge SV
[ afbeelding ]
En met wolkjes en woestijnnagelriemen
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:28 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry voor het niet shoppen van mijn velletjes, het is vroeg.
Bella's choice. Mijn camera pakt de kleur met geen mogelijkheid op, dus de kleurechtheid is. Niet goed.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:02 schreef Loqi het volgende:
Resultaat van de playdate van gisterenavond, de nagels van een vriendin gedaanEerste keer dat ik andermans nagels deed. Ze wilde iets met een patroontje dus ik heb haar gewoon al m'n nagelwielen en konadplates in de handen geduwd en uit laten zoeken
![]()
Geen super foto's want donker.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
Voor een kwartje op front row gaat meestal niet(klinkt lomper dan ik het bedoel, afijn...)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Konad indeed!quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
heb je die met konad gemaakt of hoe doe je dat
Vind tliciouz een printje iets leukquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
heb je die met konad gemaakt of hoe doe je dat
Leuk en wat heb je die vlinnertjes er strak op gekregen!quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:02 schreef Loqi het volgende:
Resultaat van de playdate van gisterenavond, de nagels van een vriendin gedaanEerste keer dat ik andermans nagels deed. Ze wilde iets met een patroontje dus ik heb haar gewoon al m'n nagelwielen en konadplates in de handen geduwd en uit laten zoeken
![]()
[ afbeelding ]
Leuk! Vind vlindertjes altijd leuk, maar volgens mij heb ik geen plate met vlinder.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:02 schreef Loqi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Leuk en wat heb je die vlinnertjes er strak op gekregen!
Dank jullie welquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:34 schreef mirannie het volgende:
[..]
Leuk! Vind vlindertjes altijd leuk, maar volgens mij heb ik geen plate met vlinder.
Ja komt weinig voor he?quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vind tliciouz een printje iets leuk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh die 2e van linksquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
Die nieuwe Orly kleuren zijn gaaf
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:15 schreef RenRen- het volgende:Nagellak niet denk ik, maar misschien remover.. of wattenschijfjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knoei
Cute!! Ik wil ook die wolkjes-plate....quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaha, al dat blauw!! Toffe kleurtjes wel, ikquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:28 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]Volgens mij vind ik alleen de blauwe lakken van de H&M mooi.
[ afbeelding ]
Sorry voor het niet shoppen van mijn velletjes, het is vroeg.
Bella's choice. Mijn camera pakt de kleur met geen mogelijkheid op, dus de kleurechtheid is. Niet goed.
Wat een lieve nageltjes!quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:02 schreef Loqi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Jottem!! Nou, iig 3 weken iets te doenquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Konad indeed!
En ik ga een beetje geld verdienen, vanaf maandag 3 weken archiveren bij Gloeilamp Inc
Die zijn wel tof ja! Behalve de oranje, daar vind ik niks aan...quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
Die nieuwe Orly kleuren zijn gaaf
[ afbeelding ]
schattigquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die vlindertjes zijn tof! netjes gelakt ook!quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:02 schreef Loqi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |