abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 mei 2010 @ 08:36:03 #211
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81327959
OH, en goeiemorgen..

blootje!

Ik heb eindelijk een nacht fijn geslapen. Zo'n opluchting!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_81328006
Nyn! Hoe is het met de scriptie en sollicitaties?
Ja doei.
  woensdag 12 mei 2010 @ 08:39:03 #213
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81328011
Beterschap mo!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 12 mei 2010 @ 08:39:22 #214
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81328019
En ik zit weer op mijn werk. Gelukkig morgen extra vrij ivm Hemelvaart.
  woensdag 12 mei 2010 @ 08:42:06 #215
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_81328102
Goedemorgen!

Beterschap, Mo!

Na 5 uberslechte dagen waarin ik meer suiker/vet heb gegeten dan heel NL bij elkaar , is gister de knop weer een beetje omgegaan.

Een van de belangrijkste en moeilijkste dingen waar ik de komende weken op moet gaan letten, is dat ik niet meer mag lijnen Dit conflicteert namelijk met mijn uiteindelijke doel van normaal kunnen eten en mezelf kunnen accepteren.
De grote vraag is hoe doe je dat? Ik ben al ZO lang bezig met af willen vallen, dat ik niet eens meer weet hoe het voelt/hoe het is om dat niet te doen.
Tips hierover zijn dan ook zeer welkom

Lijstje vandaag dan maar:
O: 2x brood (avocado & jam/kaas), koffie
T: cappuccino en blikje tonijn
L: 2x brood met kipfilet en ei
T: ?
D: pasta met broccoli, kip, champs, pesto en wat kookroom
S: 2 uur spinning
T: ? Nootjes denk ik
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  woensdag 12 mei 2010 @ 08:42:42 #216
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_81328114
Godver. Boter staat op mijn huisgenoot zijn kamer. Ik heb al moeite met ontbijten en dan moet ik ook nog zo'n droog broodje zien weg te kanen.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  woensdag 12 mei 2010 @ 08:46:52 #217
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81328200
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 08:42 schreef _Calimero_ het volgende:

Een van de belangrijkste en moeilijkste dingen waar ik de komende weken op moet gaan letten, is dat ik niet meer mag lijnen Dit conflicteert namelijk met mijn uiteindelijke doel van normaal kunnen eten en mezelf kunnen accepteren.
De grote vraag is hoe doe je dat? Ik ben al ZO lang bezig met af willen vallen, dat ik niet eens meer weet hoe het voelt/hoe het is om dat niet te doen.
Tips hierover zijn dan ook zeer welkom
  • In de spiegel kijken en alleen benoemen wat je mooi vindt aan jezelf, focussen op je pluspunten en die hardop zeggen. Elke dag.
  • Complimentjes niet afwijzen maar accepteren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ewelina op 12-05-2010 09:02:23 ]
  • [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
      woensdag 12 mei 2010 @ 09:06:50 #218
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_81328555
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 08:38 schreef motorbloempje het volgende:
    Nyn! Hoe is het met de scriptie en sollicitaties?
    De scriptie loopt langzamerhand op een eind. Vandaag over een week moet ik hem inleveren, dus dat is ook goed. Maar, ik moet nog bergen verzetten in een week!

Sollicitaties heb ik de laatste tijd niet meer zoveel de deur uit gedaan, omdat druk...Maar, zodra de scriptie klaar is komt dat er vast weer van!
      woensdag 12 mei 2010 @ 09:08:29 #219
    277802 _Calimero_
    pi_81328593
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 09:06 schreef AKnynke het volgende:

[..]

De scriptie loopt langzamerhand op een eind. Vandaag over een week moet ik hem inleveren, dus dat is ook goed. Maar, ik moet nog bergen verzetten in een week!

Sollicitaties heb ik de laatste tijd niet meer zoveel de deur uit gedaan, omdat druk...Maar, zodra de scriptie klaar is komt dat er vast weer van!
    Nog maar een week! Wat fijn dat het bijna klaar is joh!! Succes met de laatste loodjes
      woensdag 12 mei 2010 @ 09:09:31 #220
    277802 _Calimero_
    pi_81328615
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 08:46 schreef Ewelina het volgende:

[..]

• In de spiegel kijken en alleen benoemen wat je mooi vindt aan jezelf, focussen op je pluspunten en die hardop zeggen. Elke dag.
  • Complimentjes niet afwijzen maar accepteren.
  • Mooi lijstje heb je ervan gemaakt
    Dank je wel, dat zijn inderdaad sowieso goede dingen om aan te werken.
      woensdag 12 mei 2010 @ 09:17:37 #221
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_81328785
    Het werkt voor mij iig wel. En een stel kick-ass heels natuurlijk. Gewoon jezelf leuk aankleden en goed verzorgen enzo, scheelt al een hoop. Ik word blijer als ik in de spiegel kijk en er een beetje leuk uitzie, dan wanneer ik me in een uberlelijke joggingbroek hul. Evenals lachen, dat is goed voor je humeur. Maar ik geloof dat dat bij jou niet zo'n probleem is.

Overigens zijn mijn tips ook toe te passen op het opkrikken van je algehele zelfvertrouwen (dus bv op je prestaties). Anders schrijf je de complimenten maar op de muur
    pi_81328966
    Hmmz beetje een mindere dag vandaag.
    Zit me hier een beetje op te vreten over die nieuwe opdracht. Allemaal kleine dingetjes die tegenzitten.

Cali lijkt me wel lastig als je het zo gewend bent. Succes ermee en wees vooral (extra) aardig voor jezelf idd.
    Springfield's looking pretty dusty today
      woensdag 12 mei 2010 @ 09:32:37 #223
    277802 _Calimero_
    pi_81329135
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 09:17 schreef Ewelina het volgende:
    Het werkt voor mij iig wel. En een stel kick-ass heels natuurlijk. Gewoon jezelf leuk aankleden en goed verzorgen enzo, scheelt al een hoop. Ik word blijer als ik in de spiegel kijk en er een beetje leuk uitzie, dan wanneer ik me in een uberlelijke joggingbroek hul. Evenals lachen, dat is goed voor je humeur. Maar ik geloof dat dat bij jou niet zo'n probleem is.

Overigens zijn mijn tips ook toe te passen op het opkrikken van je algehele zelfvertrouwen (dus bv op je prestaties). Anders schrijf je de complimenten maar op de muur
    Met kick-ass heels loop ik de hele dag te klagen over zere voeten en ga ik per 4 stappen 2 x door mijn enkels Dus die houd ik op een bescheiden hoogte
    Maar je hebt wel gelijk, de oversized jeans/afgetrapte gympen die ik draag, doen me niet echt sexy en mooi voelen.

Ik weet alleen niet hoe ik moet eten, om niet te lijnen. Het is zo'n ingesleten gewoonte... Misschien wat minder aangeboden dingen afslaan, en wat meer -met mate- dingen toestaan zodat ik wellicht ook minder behoefte aan eetbuien krijg
      woensdag 12 mei 2010 @ 09:34:13 #224
    277802 _Calimero_
    pi_81329181
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 09:25 schreef -marz- het volgende:
    Hmmz beetje een mindere dag vandaag.
    Zit me hier een beetje op te vreten over die nieuwe opdracht. Allemaal kleine dingetjes die tegenzitten.

Cali lijkt me wel lastig als je het zo gewend bent. Succes ermee en wees vooral (extra) aardig voor jezelf idd.
    Jezelf opvreten heeft geen invloed op de situatie, en je zult er ook niet beter van gaan werken, gok ik zo. Balen dat het tegenzit Marz! Probeer de positieve kanten ervan te vinden...(al is dat wellicht makkelijker gezegd dan gedaan)

Ik ga eens even aan mijn dagplanning beginnen. Is het bij jullie ook zo nat en grijs? Ik ga kaarsjes aansteken, heb ik in elk geval nog wat licht om me heen
      woensdag 12 mei 2010 @ 09:39:21 #225
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_81329325
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 09:08 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Nog maar een week! Wat fijn dat het bijna klaar is joh!! Succes met de laatste loodjes
    En jij succes met je niet lijnen. Ik kan me heel goed voorstellen dat dat moeiljk is. Waarom ga je niet eten op de CFse manier? Je sport sowieso al heel veel....Dus, waarschijnlijk als je niet lijnt en gewoon normaal eet val je nog steeds af!

Hier is het heerlijk weer, ik heb m'n open schoentjes en een t-shirt aan, de eerste keer dit jaar. Zo lekker!
      woensdag 12 mei 2010 @ 09:41:50 #226
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_81329399
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 09:32 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Met kick-ass heels loop ik de hele dag te klagen over zere voeten en ga ik per 4 stappen 2 x door mijn enkels Dus die houd ik op een bescheiden hoogte
    Maar je hebt wel gelijk, de oversized jeans/afgetrapte gympen die ik draag, doen me niet echt sexy en mooi voelen.

Ik weet alleen niet hoe ik moet eten, om niet te lijnen. Het is zo'n ingesleten gewoonte... Misschien wat minder aangeboden dingen afslaan, en wat meer -met mate- dingen toestaan zodat ik wellicht ook minder behoefte aan eetbuien krijg
    Waarom denk je dat ik heel vaak jurkjes aanheb? Omdat ik me er mooi invoel! De keer dat ik je gezien heb, zag je er heel leuk uit. Vaker dat jurkje aandoen

Ik weet wel dat een echte eetbui bij mij getriggerd wordt als ik te weinig eet, en mezelf helemaal niets toesta. Maar hoe het bij jou zit weet ik niet, ik ben zelf geen emotie-eter. Dus ik zou zeggen, gewoon genoeg gezonde voeding en zo af en toe iets ongezonds, maar wat wel erg lekker is.
      woensdag 12 mei 2010 @ 10:06:01 #227
    277802 _Calimero_
    pi_81330069
    quote:
    Op dinsdag 11 mei 2010 12:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
    He bah, wat een narigheid daar bij jullie LB!

Zwaaien we allemaal nog even dag tegen mijn Gynefix? Hij is eruit!
    ooo dit lees ik nu pas! Wat fijn voor je dat ie eruit is, voelt het ook gelijk prettiger?
      woensdag 12 mei 2010 @ 10:10:46 #228
    277802 _Calimero_
    pi_81330202
    quote:
    Op dinsdag 11 mei 2010 16:04 schreef -marz- het volgende:
    Er komt een "Utregse meidenloop" van 5km in de binnenstad van Utrecht. Vreselijk maar het is wel laagdrempelig en alleen voor ladies.

80 banen zwemmen vind ik ook superknap Uniek! Vroegah (toen ik 16 was) ging ik 's morgens kranten bezorgen, dan een bord pap eten, dan naar het zwembad fietsen (7km) en daar zwom ik 100 baantjes in een uur! En daarna ging ik naar school.
    Ging ik 2 jaar terug ook weer eens zwemmen. Ik geloof dat ik bij 40 banen was toen ik een rood hoofd, zere armen en overal kramp had en heel gauw het zwembad uitgevlucht ben
    Wanneer? na 3 juni wil ik het hardlopen ook wel weer oppakken eigenlijk!
      woensdag 12 mei 2010 @ 11:15:14 #229
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_81332391
    Wat een rust hier!
    En wat een ongelooflijk tyfusweer, gatverdamme

Lijst:
    O: vla/yoghurt, aardbeien
    T's appel, peer
    L: 4 boterhammen met bressot en achterham
    T's beschuit jam, blokje choco, stuk ananas
    D: witlof ham/kaas uit de oven met rijst of pasta..

Ben zo inspiratieloos
    Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
    Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
    pi_81332522
    Inderdaad stil!

Cali, succes met het niet-lijnen lijkt me lastig!
    marz, succes met de tegenslagen. Na regen komt zonneschijn
    Uniek, wel een goed lijstje hoor!

Hier op het werk en ben zowaar gemotiveerd
    pi_81333004
    quote:
    Op dinsdag 11 mei 2010 21:57 schreef AKnynke het volgende:
    Aan de groente brigade: ik beloof morgen veeeel groente te gaan eten!

Tevens tvp.
      woensdag 12 mei 2010 @ 11:33:05 #232
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_81333089
    Planning voor vandaag:

O: 2 boterhammen met selleriesalade
    T: appel, banaan
    L: ik denk iets uit de kantine, een of twee broodjes of boterhammen met beleg en een salade
    T: appel
    D: groentemix (wortel, doperwten, courgette, paprika), karbonade, aardappelschijfjes
    T: yoghurt
    T: komkommer
    pi_81333490
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 10:06 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

ooo dit lees ik nu pas! Wat fijn voor je dat ie eruit is, voelt het ook gelijk prettiger?
    Ik merk nog geen verschil. . Ik geloof wel dat het bloeden direct al veel minder is geworden!

Ik kom net van een gesprek met m'n begeleider, er was één gedeelte van m'n scriptie dat 'ie nog niet had gezien, dus daar zouden we het over hebben, maar het was helemaal goed! Ik hoef er niets aan aan te passen. . Dus over twee weken lever ik m'n scriptie in!
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
      woensdag 12 mei 2010 @ 11:44:22 #234
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_81333568
    Zooo! Om afkickverschijnselen te voorkomen ben ik net naar Zumba geweest En het was best kutweer buiten

Een *pat pat* voor Marz!
    En Calikuiken, succes met niet-lijnen! Lijkt me idd best wel maf. Al heb ik ook niet echt het idee dat ik op dit moment lijn, dus dat zou verwarrend zijn
    Yay voor de verwijderde Galliër! (Gynefix)

En op zích vind ik het niet zo erg dat het hier nu niet zulk goed weer is, dan steekt Rome er misschien goed bij af

Oh en wat betreft dat moeite doen om je mooi te voelen heb ik ook nog wel wat te leren Op vrije dagen ben ik geloof ik nogal een slons: wijde slobberbroek, shirtje, vestje, gympies. Oh wacht, dat draag ik bijna altijd Alleen die hele erge slobberbroek bewaar ik voor thuis-hang-dagen want die is wel heul lelijk
    "Dijenkletserextravaganza!" - V1z
      woensdag 12 mei 2010 @ 11:44:55 #235
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_81333594
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 11:42 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik merk nog geen verschil. . Ik geloof wel dat het bloeden direct al veel minder is geworden!

Ik kom net van een gesprek met m'n begeleider, er was één gedeelte van m'n scriptie dat 'ie nog niet had gezien, dus daar zouden we het over hebben, maar het was helemaal goed! Ik hoef er niets aan aan te passen. . Dus over twee weken lever ik m'n scriptie in!
    Omg omg omg, wat goed! en fijn!
      woensdag 12 mei 2010 @ 11:48:36 #236
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_81333753
    quote:

[..]

Wat fijn dat je begeleider naar je scriptie kijkt. Die van mij mag het niet eens lezen, ik mag alleen vragen stellen. Zo'n onzin! Maar, wat fijn zeg!
    pi_81333794
    quote:

[..]

het bloeden
    Mèn, ik kan me niet eens voorstellen hoe klote dit moet zijn geweest zeg... hoop dat het gauw allemaal weer 'back to normal' wordt. En wat geweldig dat je goeie feedback kreeg, dat is vast een opluchting

Hier ook een opluchting, hetgeen waar ik zo tegenop zag pakte beter uit dan ik verwacht had (zoals 9 van de 10 keer natuurlijk). Nu voel ik me een stuk relaxter en lijken de andere kleine tegenslagen weer minder erg. Als nu de zon zou schijnen zou ik tijd vrijmaken voor een ontspannend wandelingetje. /egogeblaat

En ik vind jouw lijstje er prima uitzien hoor Uniek, wat zou er mis mee zijn?
    pi_81333877
    wat fijn DaD!
    Ja doei.
    pi_81333971
    quote:

[..]

Oh wat goed .
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 11:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Oh en wat betreft dat moeite doen om je mooi te voelen heb ik ook nog wel wat te leren Op vrije dagen ben ik geloof ik nogal een slons: wijde slobberbroek, shirtje, vestje, gympies. Oh wacht, dat draag ik bijna altijd Alleen die hele erge slobberbroek bewaar ik voor thuis-hang-dagen want die is wel heul lelijk
    QFT . Ik kleed me tegenwoordig niet eens meer normaal aan als ik niet naar buiten hoef, zit hier in nu in een joggingbroek met shirt en ochtendjas ...
    Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    *O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
      woensdag 12 mei 2010 @ 11:57:15 #240
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_81334175
    Fijn DaD!
      woensdag 12 mei 2010 @ 11:58:07 #241
    277802 _Calimero_
    pi_81334224
    quote:

[..]

wat goed!!!

En Maria, je hebt echt exact beschreven wat ik nu aan heb
      woensdag 12 mei 2010 @ 11:59:01 #242
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_81334276
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 11:53 schreef Chicolate het volgende:

QFT . Ik kleed me tegenwoordig niet eens meer normaal aan als ik niet naar buiten hoef, zit hier in nu in een joggingbroek met shirt en ochtendjas ...
    You and me, we are teh same
    Bijna dan, want mn sportbroek is om te sporten en mn ochtendjas draag ik bijna niet But you get the gist.
    pi_81334280
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 11:49 schreef -marz- het volgende:

[..]

Mèn, ik kan me niet eens voorstellen hoe klote dit moet zijn geweest zeg... hoop dat het gauw allemaal weer 'back to normal' wordt. En wat geweldig dat je goeie feedback kreeg, dat is vast een opluchting

Hier ook een opluchting, hetgeen waar ik zo tegenop zag pakte beter uit dan ik verwacht had (zoals 9 van de 10 keer natuurlijk). Nu voel ik me een stuk relaxter en lijken de andere kleine tegenslagen weer minder erg. Als nu de zon zou schijnen zou ik tijd vrijmaken voor een ontspannend wandelingetje. /egogeblaat

En ik vind jouw lijstje er prima uitzien hoor Uniek, wat zou er mis mee zijn?
    Zulke momenten zijn fijn, als iets waar je tegenop ziet toch mee blijkt te vallen! En eigenlijk doet het dat inderdaad vrijwel altijd. .
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
    pi_81334296
    DaD!! Wat ontzettend fijn! Nog maar 2 weekjes!

En nynke, wat ontzettend raar dat je begeleider nog niks mag lezen. Het is de eerste keer dat ik zoiets hoor! Ik denk niet dat ik mijn scriptie ooit af had gekregen als ik geen feedback per hoofdstuk had gehad. In ieder geval was het een goede stok achter de deur om steeds weer wat in te leveren.

Mo, beterschap!

Cali, lijkt me erg moeilijk om *bewust* niet meer te lijnen... Ik snap wel dat het conflicteert met je uiteindelijke doel, maar ik heb echt geen idee hoe je het zou kunnen uitvoeren... Minder afslaan klinkt inderdaad wel ok. Misschien heeft een diëtist ook nog tips hiervoor? Al voelt het misschien een beetje gek om naar een diëtist te gaan op het moment dat je niet meer wilt lijnen....
    Venus in pocketformaat
    © loveli
      woensdag 12 mei 2010 @ 12:00:11 #245
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_81334328
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 11:58 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

wat goed!!!

En Maria, je hebt echt exact beschreven wat ik nu aan heb
    *boks!*

Ik zit nu in sportkleding en ga zo douchen en me aankleden
    pi_81334331
    * Slonzig figuur meldt...

Op m'n werk ben ik dan weer wat al te netjes gekleed; ik ben altijd bang dat ze doorhebben dat ik eigenlijk een rockster ben
      Vis een optie? woensdag 12 mei 2010 @ 12:06:54 #247
    70532 loveli
    N
    pi_81334611
    Come on, girls! Steek die trainingsbroeken in de fik, trek iets vrouwelijks aan en flaunt it!
    crap in = crap out
      woensdag 12 mei 2010 @ 12:09:01 #248
    236335 neen
    schone schijn
    pi_81334703
    Het is ook vies weer he

Als het mooi weer is lopen er altijd superveel mooie vrouwen op straat althans, dat lijkt dan zo
    het lijkt niet wat het is
      Vis een optie? woensdag 12 mei 2010 @ 12:10:37 #249
    70532 loveli
    N
    pi_81334760
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 12:09 schreef neen het volgende:
    Het is ook vies weer he

Als het mooi weer is lopen er altijd superveel mooie vrouwen op straat althans, dat lijkt dan zo
    Die lopen altijd rond, maar vaak verstoppen ze zich onder slobberbroeken, vestjes en gympen
    crap in = crap out
      woensdag 12 mei 2010 @ 12:11:09 #250
    236335 neen
    schone schijn
    pi_81334780
    Precies maar anders vatten ze kou en moeten ze alsnog binnen blijven

Dus, ik wil weer mooi weer!
    pi_81334883
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 12:09 schreef neen het volgende:
    Het is ook vies weer he

Die smelten in de regen..
      woensdag 12 mei 2010 @ 12:15:25 #252
    236335 neen
    schone schijn
    pi_81334957
    Wat hebben vrouwen het ook zwaar zeg
      Vis een optie? woensdag 12 mei 2010 @ 12:16:21 #253
    70532 loveli
    N
    pi_81334987
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 12:15 schreef neen het volgende:
    Wat hebben vrouwen het ook zwaar zeg
    crap in = crap out
    pi_81335048
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 12:11 schreef neen het volgende:
    Precies maar anders vatten ze kou en moeten ze alsnog binnen blijven

Dus, ik wil weer mooi weer!
    Geloof me, wij willen ook niets liever .
    Venus in pocketformaat
    © loveli
      woensdag 12 mei 2010 @ 12:19:04 #255
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_81335106
    Oh en mn SPQR-boek is binnen, net op tijd voor Rome! Aangeraden door Imago en zulks
    pi_81335250
    Ik las SPQR-broek
    pi_81335329
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 12:22 schreef ColdFeet het volgende:
    Ik las SPQR-broek
    GMTA

En toen moest ik ook nog aan Obelix z'n broek denken.
      woensdag 12 mei 2010 @ 12:25:14 #258
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_81335359
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 12:24 schreef -marz- het volgende:

[..]

GMTA

En toen moest ik ook nog aan Obelix z'n broek denken.
    Zo'n erg fashion disaster ben ik nou óók weer niet
      woensdag 12 mei 2010 @ 12:28:34 #259
    236335 neen
    schone schijn
    pi_81335468
    Die quasi romeinse slippers zie je met mooi weer anders nog wel eens langskomen, dus waarom niet zo'n broek
    pi_81335546
    Je moet er wel het figuur voor hebben (een enorme buik).
    pi_81335913
    Waar is nynke als je haar nodig hebt? Volgens mij heeft die zich met carnaval weleens als obelix verkleed!

@Marz- je weet toch dat verticale strepen slank maken?
    pi_81336165
    joggingbroek en slobbertrui hier

En een lijsie:
    O: yoghurt met lijnzaad en muesli
    S: 10 min roeien, 20 min crosstrainer, krachttraining
    L: 2 boterhammen sandwichspread, 1 boterham halvarine/vruchtenhagel, karnemelk
    T: appel
    D: gekookte aardappels, tartaartje, erwt/wortels, sla, mosterd
    T: vast nog wel een chocokoekje
      woensdag 12 mei 2010 @ 12:55:38 #263
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_81336478
    Zo Ben lekker aan het werk in een restaurant. Net een reuze portie sushi op, een gemengde salade en zo nog een vruchten iets.
    Geen zorgen voor de dag van morgen.
    pi_81336603
    Ik zou ook wel sushi lusten, nu
      woensdag 12 mei 2010 @ 13:02:19 #265
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_81336700
    Boehoehoe.

Kan iemand me vertellen wat ik fout doe? Want ik snap het niet meer

Ik ben wéér aangekomen Goffert. Ik sport me het gompes en eet best okay volgens mij. Ik wou een CFje doen (veel sporten, normaal tot lekker eten en langzaam afvallen) maar schijnbaar werkt dit niet want ik kom alleen maar aan en mn buikski wil ook niet weg

Deze week heb ik maandag geZumbaat en gefitnest, en vandaag geZumbaat. Vorige week was de teller op twee keer Zumba, één keer Body Jam en één uur fitness. De week ervoor drie uur fitness, drie keer Zumba, één keer Body Jam. De week ervoor weet ik niet meer. Maar ik blijf spekkig en ik vind het niet eerlijk
    pi_81336816
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 13:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Boehoehoe.

Ik ben wéér aangekomen Goffert. Ik sport me het gompes en eet best okay volgens mij. Ik wou een CFje doen (veel sporten, normaal tot lekker eten en langzaam afvallen) maar schijnbaar werkt dit niet want ik kom alleen maar aan en mn buikski wil ook niet weg

Deze week heb ik maandag geZumbaat en gefitnest, en vandaag geZumbaat. Vorige week was de teller op twee keer Zumba, één keer Body Jam en één uur fitness. De week ervoor drie uur fitness, drie keer Zumba, één keer Body Jam. De week ervoor weet ik niet meer. Maar ik blijf spekkig en ik vind het niet eerlijk
    dat is vervelend! heb geen idee waar het aan kan liggen. Misschien eet je veel dingen waar jouw lichaam sterk op regaeert...? Zitten je kleren wel beter?
      woensdag 12 mei 2010 @ 13:06:18 #267
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_81336837
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 12:10 schreef loveli het volgende:

[..]

Die lopen altijd rond, maar vaak verstoppen ze zich onder slobberbroeken, vestjes en gympen
    Dat dus. Ik wil wel een beetje blij worden als ik in de spiegel kijk.

Alhoewel ik nu inderdaad wel een vestje en gympen aanheb. Maar het geheel is niet vormloos.
    pi_81336870
    heel herkenbaar Maria!

maar ik blijf nu gewoon doorgaan zoals ik doe, iig tot aan mijn trouwen, en ga dan wel kijken hoe of wat...
    Ja doei.
      woensdag 12 mei 2010 @ 13:07:25 #269
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_81336878
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 13:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Boehoehoe.

Kweek je niet spieren?
      woensdag 12 mei 2010 @ 13:08:09 #270
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_81336910
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 13:05 schreef Perruche het volgende:

[..]

dat is vervelend! heb geen idee waar het aan kan liggen. Misschien eet je veel dingen waar jouw lichaam sterk op regaeert...? Zitten je kleren wel beter?
    Misschien! Na Rome maar eens verder denken

En mn kleding zit hetzelfde als altijd, geloof ik.
      woensdag 12 mei 2010 @ 13:10:26 #271
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_81336996
    Spieren zouden kunnen, maar mn buik gaat ook niet weg, en voor zover ik kan beoordelen wordt de rest ook niet echt minder

Ik baal Nog even en ik zit weer op mn startgewicht Ik bedoel, hetzelfde gewicht houden maar wel strakker worden vind ik niet erg, maar het is bijzonder demotiverend om iedere keer dat gewicht omhoog te zien gaan
    pi_81337059
    Hier hetzelfde geval, volgens mij wil mijn lichaam de vetjes houden
    pi_81337089
    best heftig overigens, 63 Nederlandse doden bij dat vliegtuigongeluk in Libië. 1 Nederlands kind van iets van 9 heeft 't overleefd
    Ja doei.
    pi_81337195
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
    best heftig overigens, 63 Nederlandse doden bij dat vliegtuigongeluk in Libië. 1 Nederlands kind van iets van 9 heeft 't overleefd
    Kindje is 10 jaar oud. Echt erg. Sowieso bizar, gebeurt niet vaak dat een "nederlandse" vlucht crasht...
    pi_81337308
    Gatverdarrie Gisteren nog een afl. van Air Crash Investigation gezien en gedacht dat het allemaal niet zo vaak voorkomt.
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_81337358
    Maria, misschien je lijf even wakker laten schrikken met een korte periode low-carb ofzo? Ik heb ook vaak periodes dat ik echt drie maanden niets afval. Dan moet ik weer een tijdje heel streng mijn eetpatroon aanpakken - niet superweinig eten ineens, maar vaak sluipt er ongemerkt toch weer zooi in en eet ik ook gewoon teveel.
    pi_81337430
    Erg hè, van het vliegtuig!
    Mijn nuttige dag zit er weer op, wat zal ik nu doen
    pi_81337487
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 13:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Spieren zouden kunnen, maar mn buik gaat ook niet weg, en voor zover ik kan beoordelen wordt de rest ook niet echt minder

Ik baal Nog even en ik zit weer op mn startgewicht Ik bedoel, hetzelfde gewicht houden maar wel strakker worden vind ik niet erg, maar het is bijzonder demotiverend om iedere keer dat gewicht omhoog te zien gaan
    MIsschien eens een week al je eten afwegen en doorrekenen? Tis een k*tklus, maar het zal vast wat opleveren. Ik heb laatst mijn boterhammen zelfs gewogen voor en na het boter smeren, bleek dat ik 80 kcals smeer op drie sneetjes. En dat was dan ook nog de heule magere Becel en echt niet dik gesmeerd (integendeel zelfs).

Oh en ik wil Cali wel uitdagen denk namelijk dat ik wel meer suiker gegeten heb dan zij de afgelopen vijf dagen

Ik val ook niet af. 62 was twee weken geleden het laagst, en toen had ik drie dagen amper gegeten van de zenuwen en voelde me verre van puik eigenlijk.
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_81337539
    quote:
    Op woensdag 12 mei 2010 13:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
    Erg hè, van het vliegtuig!
    Mijn nuttige dag zit er weer op, wat zal ik nu doen
    koekjes bakken
      woensdag 12 mei 2010 @ 13:23:57 #280
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_81337548
    Da's inderdaad demotiverend Maria... zit je kleding ook niet losser?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')