Waarom denk je dat ik heel vaak jurkjes aanheb? Omdat ik me er mooi invoel! De keer dat ik je gezien heb, zag je er heel leuk uit. Vaker dat jurkje aandoenquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:32 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Met kick-ass heels loop ik de hele dag te klagen over zere voeten en ga ik per 4 stappen 2 x door mijn enkelsDus die houd ik op een bescheiden hoogte
![]()
Maar je hebt wel gelijk, de oversized jeans/afgetrapte gympen die ik draag, doen me niet echt sexy en mooi voelen.
Ik weet alleen niet hoe ik moet eten, om niet te lijnen. Het is zo'n ingesleten gewoonte... Misschien wat minder aangeboden dingen afslaan, en wat meer -met mate- dingen toestaan zodat ik wellicht ook minder behoefte aan eetbuien krijg
ooo dit lees ik nu pas! Wat fijn voor je dat ie eruit is, voelt het ook gelijk prettiger?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
He bah, wat een narigheid daar bij jullie LB!
Zwaaien we allemaal nog even dag tegen mijn Gynefix? Hij is eruit!
Wanneer? na 3 juni wil ik het hardlopen ook wel weer oppakken eigenlijk!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:04 schreef -marz- het volgende:
Er komt een "Utregse meidenloop" van 5km in de binnenstad van Utrecht. Vreselijkmaar het is wel laagdrempelig en alleen voor ladies.
80 banen zwemmen vind ik ook superknap Uniek! Vroegah (toen ik 16 was) ging ik 's morgens kranten bezorgen, dan een bord pap eten, dan naar het zwembad fietsen (7km) en daar zwom ik 100 baantjes in een uur! En daarna ging ik naar school.
Ging ik 2 jaar terug ook weer eens zwemmen. Ik geloof dat ik bij 40 banen was toen ik een rood hoofd, zere armen en overal kramp had en heel gauw het zwembad uitgevlucht ben
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:57 schreef AKnynke het volgende:
Aan de groente brigade: ik beloof morgen veeeel groente te gaan eten!
Ik merk nog geen verschil.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:06 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ooo dit lees ik nu pas! Wat fijn voor je dat ie eruit is, voelt het ook gelijk prettiger?
Omg omg omg, wat goed!quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik merk nog geen verschil.. Ik geloof wel dat het bloeden direct al veel minder is geworden!
Ik kom net van een gesprek met m'n begeleider, er was één gedeelte van m'n scriptie dat 'ie nog niet had gezien, dus daar zouden we het over hebben, maar het was helemaal goed! Ik hoef er niets aan aan te passen.. Dus over twee weken lever ik m'n scriptie in!
quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik merk nog geen verschil.. Ik geloof wel dat het bloeden direct al veel minder is geworden!
Ik kom net van een gesprek met m'n begeleider, er was één gedeelte van m'n scriptie dat 'ie nog niet had gezien, dus daar zouden we het over hebben, maar het was helemaal goed! Ik hoef er niets aan aan te passen.. Dus over twee weken lever ik m'n scriptie in!
Mèn, ik kan me niet eens voorstellen hoe klote dit moet zijn geweest zeg... hoop dat het gauw allemaal weer 'back to normal' wordt. En wat geweldig dat je goeie feedback kreeg, dat is vast een opluchtingquote:
Oh wat goedquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
QFTquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en wat betreft dat moeite doen om je mooi te voelen heb ik ook nog wel wat te lerenOp vrije dagen ben ik geloof ik nogal een slons: wijde slobberbroek, shirtje, vestje, gympies. Oh wacht, dat draag ik bijna altijd
Alleen die hele erge slobberbroek bewaar ik voor thuis-hang-dagen want die is wel heul lelijk
quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
You and me, we are teh samequote:Op woensdag 12 mei 2010 11:53 schreef Chicolate het volgende:
QFT. Ik kleed me tegenwoordig niet eens meer normaal aan als ik niet naar buiten hoef, zit hier in nu in een joggingbroek met shirt en ochtendjas ...
Zulke momenten zijn fijn, als iets waar je tegenop ziet toch mee blijkt te vallen! En eigenlijk doet het dat inderdaad vrijwel altijd.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:49 schreef -marz- het volgende:
[..]
Mèn, ik kan me niet eens voorstellen hoe klote dit moet zijn geweest zeg... hoop dat het gauw allemaal weer 'back to normal' wordt. En wat geweldig dat je goeie feedback kreeg, dat is vast een opluchting![]()
Hier ook een opluchting, hetgeen waar ik zo tegenop zag pakte beter uit dan ik verwacht had (zoals 9 van de 10 keer natuurlijk). Nu voel ik me een stuk relaxter en lijken de andere kleine tegenslagen weer minder erg. Als nu de zon zou schijnen zou ik tijd vrijmaken voor een ontspannend wandelingetje. /egogeblaat
En ik vind jouw lijstje er prima uitzien hoor Uniek, wat zou er mis mee zijn?
*boks!*quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:58 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]wat goed!!!
En Maria, je hebt echt exact beschreven wat ik nu aan heb
Die lopen altijd rond, maar vaak verstoppen ze zich onder slobberbroeken, vestjes en gympenquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:09 schreef neen het volgende:
Het is ook vies weer he
Als het mooi weer is lopen er altijd superveel mooie vrouwen op straatalthans, dat lijkt dan zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |