abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 mei 2010 @ 09:41:50 #226
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81329399
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 09:32 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Met kick-ass heels loop ik de hele dag te klagen over zere voeten en ga ik per 4 stappen 2 x door mijn enkels Dus die houd ik op een bescheiden hoogte
Maar je hebt wel gelijk, de oversized jeans/afgetrapte gympen die ik draag, doen me niet echt sexy en mooi voelen.

Ik weet alleen niet hoe ik moet eten, om niet te lijnen. Het is zo'n ingesleten gewoonte... Misschien wat minder aangeboden dingen afslaan, en wat meer -met mate- dingen toestaan zodat ik wellicht ook minder behoefte aan eetbuien krijg
Waarom denk je dat ik heel vaak jurkjes aanheb? Omdat ik me er mooi invoel! De keer dat ik je gezien heb, zag je er heel leuk uit. Vaker dat jurkje aandoen

Ik weet wel dat een echte eetbui bij mij getriggerd wordt als ik te weinig eet, en mezelf helemaal niets toesta. Maar hoe het bij jou zit weet ik niet, ik ben zelf geen emotie-eter. Dus ik zou zeggen, gewoon genoeg gezonde voeding en zo af en toe iets ongezonds, maar wat wel erg lekker is.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 12 mei 2010 @ 10:06:01 #227
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_81330069
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 12:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
He bah, wat een narigheid daar bij jullie LB!

Zwaaien we allemaal nog even dag tegen mijn Gynefix? Hij is eruit!
ooo dit lees ik nu pas! Wat fijn voor je dat ie eruit is, voelt het ook gelijk prettiger?
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  woensdag 12 mei 2010 @ 10:10:46 #228
277802 _Calimero_
pi_81330202
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 16:04 schreef -marz- het volgende:
Er komt een "Utregse meidenloop" van 5km in de binnenstad van Utrecht. Vreselijk maar het is wel laagdrempelig en alleen voor ladies.

80 banen zwemmen vind ik ook superknap Uniek! Vroegah (toen ik 16 was) ging ik 's morgens kranten bezorgen, dan een bord pap eten, dan naar het zwembad fietsen (7km) en daar zwom ik 100 baantjes in een uur! En daarna ging ik naar school.
Ging ik 2 jaar terug ook weer eens zwemmen. Ik geloof dat ik bij 40 banen was toen ik een rood hoofd, zere armen en overal kramp had en heel gauw het zwembad uitgevlucht ben
Wanneer? na 3 juni wil ik het hardlopen ook wel weer oppakken eigenlijk!
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:15:14 #229
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81332391
Wat een rust hier!
En wat een ongelooflijk tyfusweer, gatverdamme

Lijst:
O: vla/yoghurt, aardbeien
T's appel, peer
L: 4 boterhammen met bressot en achterham
T's beschuit jam, blokje choco, stuk ananas
D: witlof ham/kaas uit de oven met rijst of pasta..

Ben zo inspiratieloos
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_81332522
Inderdaad stil!

Cali, succes met het niet-lijnen lijkt me lastig!
marz, succes met de tegenslagen. Na regen komt zonneschijn
Uniek, wel een goed lijstje hoor!

Hier op het werk en ben zowaar gemotiveerd
pi_81333004
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 21:57 schreef AKnynke het volgende:
Aan de groente brigade: ik beloof morgen veeeel groente te gaan eten!

Tevens tvp.
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:33:05 #232
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81333089
Planning voor vandaag:

O: 2 boterhammen met selleriesalade
T: appel, banaan
L: ik denk iets uit de kantine, een of twee broodjes of boterhammen met beleg en een salade
T: appel
D: groentemix (wortel, doperwten, courgette, paprika), karbonade, aardappelschijfjes
T: yoghurt
T: komkommer
pi_81333490
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 10:06 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

ooo dit lees ik nu pas! Wat fijn voor je dat ie eruit is, voelt het ook gelijk prettiger?
Ik merk nog geen verschil. . Ik geloof wel dat het bloeden direct al veel minder is geworden!

Ik kom net van een gesprek met m'n begeleider, er was één gedeelte van m'n scriptie dat 'ie nog niet had gezien, dus daar zouden we het over hebben, maar het was helemaal goed! Ik hoef er niets aan aan te passen. . Dus over twee weken lever ik m'n scriptie in!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:44:22 #234
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81333568
Zooo! Om afkickverschijnselen te voorkomen ben ik net naar Zumba geweest En het was best kutweer buiten

Een *pat pat* voor Marz!
En Calikuiken, succes met niet-lijnen! Lijkt me idd best wel maf. Al heb ik ook niet echt het idee dat ik op dit moment lijn, dus dat zou verwarrend zijn
Yay voor de verwijderde Galliër! (Gynefix)

En op zích vind ik het niet zo erg dat het hier nu niet zulk goed weer is, dan steekt Rome er misschien goed bij af

Oh en wat betreft dat moeite doen om je mooi te voelen heb ik ook nog wel wat te leren Op vrije dagen ben ik geloof ik nogal een slons: wijde slobberbroek, shirtje, vestje, gympies. Oh wacht, dat draag ik bijna altijd Alleen die hele erge slobberbroek bewaar ik voor thuis-hang-dagen want die is wel heul lelijk
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:44:55 #235
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81333594
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:42 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik merk nog geen verschil. . Ik geloof wel dat het bloeden direct al veel minder is geworden!

Ik kom net van een gesprek met m'n begeleider, er was één gedeelte van m'n scriptie dat 'ie nog niet had gezien, dus daar zouden we het over hebben, maar het was helemaal goed! Ik hoef er niets aan aan te passen. . Dus over twee weken lever ik m'n scriptie in!
Omg omg omg, wat goed! en fijn!
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:48:36 #236
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81333753
quote:

[..]

Wat fijn dat je begeleider naar je scriptie kijkt. Die van mij mag het niet eens lezen, ik mag alleen vragen stellen. Zo'n onzin! Maar, wat fijn zeg!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_81333794
quote:

[..]

het bloeden
Mèn, ik kan me niet eens voorstellen hoe klote dit moet zijn geweest zeg... hoop dat het gauw allemaal weer 'back to normal' wordt. En wat geweldig dat je goeie feedback kreeg, dat is vast een opluchting

Hier ook een opluchting, hetgeen waar ik zo tegenop zag pakte beter uit dan ik verwacht had (zoals 9 van de 10 keer natuurlijk). Nu voel ik me een stuk relaxter en lijken de andere kleine tegenslagen weer minder erg. Als nu de zon zou schijnen zou ik tijd vrijmaken voor een ontspannend wandelingetje. /egogeblaat

En ik vind jouw lijstje er prima uitzien hoor Uniek, wat zou er mis mee zijn?
Springfield's looking pretty dusty today
pi_81333877
wat fijn DaD!
Ja doei.
pi_81333971
quote:

[..]

Oh wat goed .
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en wat betreft dat moeite doen om je mooi te voelen heb ik ook nog wel wat te leren Op vrije dagen ben ik geloof ik nogal een slons: wijde slobberbroek, shirtje, vestje, gympies. Oh wacht, dat draag ik bijna altijd Alleen die hele erge slobberbroek bewaar ik voor thuis-hang-dagen want die is wel heul lelijk
QFT . Ik kleed me tegenwoordig niet eens meer normaal aan als ik niet naar buiten hoef, zit hier in nu in een joggingbroek met shirt en ochtendjas ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:57:15 #240
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81334175
Fijn DaD!
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:58:07 #241
277802 _Calimero_
pi_81334224
quote:

[..]

wat goed!!!

En Maria, je hebt echt exact beschreven wat ik nu aan heb
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:59:01 #242
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81334276
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:53 schreef Chicolate het volgende:

QFT . Ik kleed me tegenwoordig niet eens meer normaal aan als ik niet naar buiten hoef, zit hier in nu in een joggingbroek met shirt en ochtendjas ...
You and me, we are teh same
Bijna dan, want mn sportbroek is om te sporten en mn ochtendjas draag ik bijna niet But you get the gist.
pi_81334280
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:49 schreef -marz- het volgende:

[..]

Mèn, ik kan me niet eens voorstellen hoe klote dit moet zijn geweest zeg... hoop dat het gauw allemaal weer 'back to normal' wordt. En wat geweldig dat je goeie feedback kreeg, dat is vast een opluchting

Hier ook een opluchting, hetgeen waar ik zo tegenop zag pakte beter uit dan ik verwacht had (zoals 9 van de 10 keer natuurlijk). Nu voel ik me een stuk relaxter en lijken de andere kleine tegenslagen weer minder erg. Als nu de zon zou schijnen zou ik tijd vrijmaken voor een ontspannend wandelingetje. /egogeblaat

En ik vind jouw lijstje er prima uitzien hoor Uniek, wat zou er mis mee zijn?
Zulke momenten zijn fijn, als iets waar je tegenop ziet toch mee blijkt te vallen! En eigenlijk doet het dat inderdaad vrijwel altijd. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_81334296
DaD!! Wat ontzettend fijn! Nog maar 2 weekjes!

En nynke, wat ontzettend raar dat je begeleider nog niks mag lezen. Het is de eerste keer dat ik zoiets hoor! Ik denk niet dat ik mijn scriptie ooit af had gekregen als ik geen feedback per hoofdstuk had gehad. In ieder geval was het een goede stok achter de deur om steeds weer wat in te leveren.

Mo, beterschap!

Cali, lijkt me erg moeilijk om *bewust* niet meer te lijnen... Ik snap wel dat het conflicteert met je uiteindelijke doel, maar ik heb echt geen idee hoe je het zou kunnen uitvoeren... Minder afslaan klinkt inderdaad wel ok. Misschien heeft een diëtist ook nog tips hiervoor? Al voelt het misschien een beetje gek om naar een diëtist te gaan op het moment dat je niet meer wilt lijnen....
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 12 mei 2010 @ 12:00:11 #245
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81334328
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:58 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

wat goed!!!

En Maria, je hebt echt exact beschreven wat ik nu aan heb
*boks!*

Ik zit nu in sportkleding en ga zo douchen en me aankleden
pi_81334331
* Slonzig figuur meldt...

Op m'n werk ben ik dan weer wat al te netjes gekleed; ik ben altijd bang dat ze doorhebben dat ik eigenlijk een rockster ben
Springfield's looking pretty dusty today
  Vis een optie? woensdag 12 mei 2010 @ 12:06:54 #247
70532 loveli
N
pi_81334611
Come on, girls! Steek die trainingsbroeken in de fik, trek iets vrouwelijks aan en flaunt it!
crap in = crap out
  woensdag 12 mei 2010 @ 12:09:01 #248
236335 neen
schone schijn
pi_81334703
Het is ook vies weer he

Als het mooi weer is lopen er altijd superveel mooie vrouwen op straat althans, dat lijkt dan zo
het lijkt niet wat het is
  Vis een optie? woensdag 12 mei 2010 @ 12:10:37 #249
70532 loveli
N
pi_81334760
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 12:09 schreef neen het volgende:
Het is ook vies weer he

Als het mooi weer is lopen er altijd superveel mooie vrouwen op straat althans, dat lijkt dan zo
Die lopen altijd rond, maar vaak verstoppen ze zich onder slobberbroeken, vestjes en gympen
crap in = crap out
  woensdag 12 mei 2010 @ 12:11:09 #250
236335 neen
schone schijn
pi_81334780
Precies maar anders vatten ze kou en moeten ze alsnog binnen blijven

Dus, ik wil weer mooi weer!
het lijkt niet wat het is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: