Die smelten in de regen..quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:09 schreef neen het volgende:
Het is ook vies weer he
Als het mooi weer is lopen er altijd superveel mooie vrouwen op straatalthans, dat lijkt dan zo
Geloof me, wij willen ook niets lieverquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:11 schreef neen het volgende:
Preciesmaar anders vatten ze kou en moeten ze alsnog binnen blijven
Dus, ik wil weer mooi weer!
GMTAquote:
Zo'n erg fashion disaster ben ik nou óók weer nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:24 schreef -marz- het volgende:
[..]
GMTA
En toen moest ik ook nog aan Obelix z'n broek denken.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Boehoehoe.
Kan iemand me vertellen wat ik fout doe? Want ik snap het niet meer![]()
Ik ben wéér aangekomenGoffert. Ik sport me het gompes en eet best okay volgens mij. Ik wou een CFje doen (veel sporten, normaal tot lekker eten en langzaam afvallen) maar schijnbaar werkt dit niet want ik kom alleen maar aan en mn buikski wil ook niet weg
![]()
Deze week heb ik maandag geZumbaat en gefitnest, en vandaag geZumbaat. Vorige week was de teller op twee keer Zumba, één keer Body Jam en één uur fitness. De week ervoor drie uur fitness, drie keer Zumba, één keer Body Jam. De week ervoor weet ik niet meer. Maar ik blijf spekkig en ik vind het niet eerlijk![]()
Dat dus. Ik wil wel een beetje blij worden als ik in de spiegel kijk.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Die lopen altijd rond, maar vaak verstoppen ze zich onder slobberbroeken, vestjes en gympen
Kweek je niet spieren?quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Boehoehoe.
Kan iemand me vertellen wat ik fout doe? Want ik snap het niet meer![]()
Ik ben wéér aangekomenGoffert. Ik sport me het gompes en eet best okay volgens mij. Ik wou een CFje doen (veel sporten, normaal tot lekker eten en langzaam afvallen) maar schijnbaar werkt dit niet want ik kom alleen maar aan en mn buikski wil ook niet weg
![]()
Deze week heb ik maandag geZumbaat en gefitnest, en vandaag geZumbaat. Vorige week was de teller op twee keer Zumba, één keer Body Jam en één uur fitness. De week ervoor drie uur fitness, drie keer Zumba, één keer Body Jam. De week ervoor weet ik niet meer. Maar ik blijf spekkig en ik vind het niet eerlijk![]()
Misschien! Na Rome maar eens verder denkenquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:05 schreef Perruche het volgende:
[..]dat is vervelend! heb geen idee waar het aan kan liggen. Misschien eet je veel dingen waar jouw lichaam sterk op regaeert...? Zitten je kleren wel beter?
Kindje is 10 jaar oud. Echt erg. Sowieso bizar, gebeurt niet vaak dat een "nederlandse" vlucht crasht...quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
best heftig overigens, 63 Nederlandse doden bij dat vliegtuigongeluk in Libië. 1 Nederlands kind van iets van 9 heeft 't overleefd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |