1 |
1 |
1 |
1 |
Dank je wel! Probleem is opgelost en van beide opmerkingen heb ik heel veel gehad.quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:00 schreef DaFan het volgende:
Beter gebruik je:
[ code verwijderd ]
Dan blijft het een getal. Door LINKS( ed te gebruiken maak je er een string van.
Je zou er dan weer eerst een getal van moeten maken met WAARDE()
Sorry, ik ken geen lettertype waar dat in zit. Waarom niet gewoon "gemiddelde", "average", "gem." of "avg" gebruiken?quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:35 schreef phluphy het volgende:
Ik wil het symbool voor x-gemiddeld (x met een streepje erboven) invoeren, maar kan het bij symbols niet vinden.
Iemand een idee?
Bedrijfs-voorschrift (branche-specifiek denk ik, internationaal gebruikelijk?)quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:05 schreef Deetch het volgende:
[..]
Sorry, ik ken geen lettertype waar dat in zit. Waarom niet gewoon "gemiddelde", "average", "gem." of "avg" gebruiken?
kijk hier even, misschien heb je er wat aanquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:35 schreef phluphy het volgende:
Ik wil het symbool voor x-gemiddeld (x met een streepje erboven) invoeren, maar kan het bij symbols niet vinden.
Iemand een idee?
laatste optie is dan de equation editor in excelquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:12 schreef phluphy het volgende:
[..]
Bedrijfs-voorschrift (branche-specifiek denk ik, internationaal gebruikelijk?)
ohja dit!quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:20 schreef Deetch het volgende:
[..]
laatste optie is dan de equation editor in excel
je bedoelt 'dafan' of het befaamde somproductquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:37 schreef DaFan het volgende:
DAAR IS IE WEERRRRRRR
[ afbeelding ]
Formule in E2
=SUMPRODUCT((A$2:A$13=D2)*(B$2:B$13>=8))
Formule in F2:
=SUMPRODUCT((A$2:A$13=D2)*(B$2:B$13<8))
Doortrekken naar beneden.
Ik krijg de #NAAM? foutmeldingquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:37 schreef DaFan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |