Ja, dus?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar jij werkt al jaren en betaald al jaren belasting over jouw loon.
Tsja er is zoveel dood en verderf in de wereld.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Onze binnenlandse problemen, bedoel je dan zaken die vergelijkbaar zijn met massale sterfte, instorting van complete steden, infrastructuur, daklozen, ziektes en voedseltekort?
Gewoon wie het eerst op de wachtlijst stond, lijkt me logisch.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel donors onder elkaar.
Nee, dat is ook zeker geen aanraderquote:Op maandag 10 mei 2010 23:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook sommige varianten geprobeerd op feesten hoor.
Het was leuk voor een keertje, maar om het nou elke week te doen, nee.
De eerste keer zitten blijven stond los van mijn profiel en had te maken met de klassieke talen. De tweede keer was luiheid met niet ingeleverd werk. Mijn leertoetsen waren allen voldoende.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Alles staat los van jouw IQ.
Maar kijk gast. Aan de hand van mijn posts hier dacht jij te kunnen opmaken dat je veel slimmer was dan ik. Op dezelfde manier denk ik dan; aan de hand van jouw posts hier kan ik opmaken dat je echt een complete mongool bent die nog te dom is voor 2-VMBO economie.
En maar mensen uitlachen die E&M hebben. Je zou kankerhard falen als jij economie en M&O zou moeten doen. Net als dat je nu ook kankerhard faalt met je bétaprofiel, gezien het feit dat je 2x blijft zitten.
Do ya do ya want my love?quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:48 schreef Bragi het volgende:
[..]
Het spoorwegnet in ons land is het drukste in Europa, vriend.Dus dan moet je het niet gaan vergelijken met andere landen.
Gewoon, wie het eerst komt wie het eerst maalt.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel donors onder elkaar.
Oh.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:48 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Gewoon wie het eerst op de wachtlijst stond, lijkt me logisch.
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:39 schreef Bragi het volgende:
Serieus.
Mensen die praten over dingen, maar niet weten.
Hou dan gewoon je bek.
Ik heb nog nooit van mijn leven economie gehad op school. En bij maatschappijleer, dat wij 1 jaar, 2 uur per week, hebben gehad, hebben wij het alleen over bestuurskunde gehad.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dus?Heb het gewoon op scorro geleerd, jwt.
Oh.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Gewoon, wie het eerst komt wie het eerst maalt.
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
Do ya do ya want my love?
Do ya do ya want my face?
Do ya do ya want my mind?
Do ya do ya want my love?
Ik heb nog nooit gerookt/harddrugs gebruikt, gewoon om het feit dat ik daar dan wrs verslaafd aan raak.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, dat is ook zeker geen aanrader
De drukte van het spoor heeft geen kanker te maken met het feit dat er zo goed als geen treinen meer kunnen rijden bij een beetje ijzel, vrind.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:48 schreef Bragi het volgende:
[..]
Het spoorwegnet in ons land is het drukste in Europa, vriend.Dus dan moet je het niet gaan vergelijken met andere landen.
Nooit economie gehad?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van mijn leven economie gehad op school. En bij maatschappijleer, dat wij 1 jaar, 2 uur per week, hebben gehad, hebben wij het alleen over bestuurskunde gehad.
Ik weet.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:50 schreef Bragi het volgende:
"Ja, mijn ouders betalen belasting"
"Ja, ik ben wel eens in Europa geweest"
"Ja, ik heb wel eens NOVA gekeken"
En dan denken dat je weet. [ afbeelding ]
Praat er dan niet over mee.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van mijn leven economie gehad op school. En bij maatschappijleer, dat wij 1 jaar, 2 uur per week, hebben gehad, hebben wij het alleen over bestuurskunde gehad.
Je hoeft bij mij niet aan te komen met smoesjes waarom je bent blijven zitten hoor. Blijf jezelf maar wijsmaken dat het niet ligt aan je onkunde.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De eerste keer zitten blijven stond los van mijn profiel en had te maken met de klassieke talen. De tweede keer was luiheid met niet ingeleverd werk. Mijn leertoetsen waren allen voldoende.
En nee, ik zou niet falen als ik economie en M&O zou hebben gedaan. Dan had ik namelijk alles vanaf de basis aan geleerd, net zoals jij dat hebt gedaan.
Jij bent ook niet geboren met de complete kennis van de Nederlandse (en buitenlandse) economie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |