Natuurlijk. Alles staat los van jouw IQ.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kan je gewoon googlen. Maar het feit dat ik geen loonbelasting betaal en daarom ook niet de precieze regeling weet, staat los van mijn IQ.
Nee, Als er een wachtrij is van 100 niet donors voor een nier, mag de wel donor vooraan sluiten.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hoe wil je dan voorrang geven?
Strootjes trekken?
Ik weet niks en doe HBOquote:Op maandag 10 mei 2010 23:45 schreef NoelGallagher het volgende:
zelfs ik wist het jappie, en ik doe mbo. MBO ZEG IK JE, MBOOOOOOOOOOOOOOOOW
Inderdaad.quote:
Dat zullen ze ook met drugs gaan doen als dat legaal word.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Omdat de overheid daar goed geld mee binnen harkt ja
Ja, maar ik bedoel donors onder elkaar.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, Als er een wachtrij is van 100 niet donors voor een nier, mag de wel donor vooraan sluiten.
Gewoon iedereen standaard donor. Ook geeng ezeik.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, Als er een wachtrij is van 100 niet donors voor een nier, mag de wel donor vooraan sluiten.
Ik reis in het buitenland alleen binnen de steden met het openbaar vervoer dus ik kan hier verder geen oordeel over vellen. Wat ik wel weet is dat in de andere Europese landen, het treinverkeer niet plat gaat als er wat ijzel op het spoor ligt.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Noem een land dat in zijn totaliteit beter openbaar vervoer heeft dan Nederland.
Ik ga er een beetje vanuit dat de rest van het lichaam ook wel niet meer in topconditie verkeert als het zo ver is gekomen, maar dat weet ik eigenlijk nietquote:
Ik ben net een straatmarokkaan. Bij rellen komen ze ineens overal vandaan.quote:
Jammer dat veel mensen alleen maar de, zwaar aangedikte, negatieve verhalen over harddrugs horen.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat zullen ze ook met drugs gaan doen als dat legaal word.
Onze binnenlandse problemen, bedoel je dan zaken die vergelijkbaar zijn met massale sterfte, instorting van complete steden, infrastructuur, daklozen, ziektes en voedseltekort?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik vind het onzinnig dat wij zoveel reisjes van het koningshuis moeten betalen terwijl zij nog een gigantisch eigen vermogen hebben. Ik vind het onzin dat er zo ontzettend veel geld aan Haïti wordt overgemaakt terwijl wij genoeg binnenlandse problemen hebben. En ja, ik vind dat die 1,338 miljard euro die de NS 'cadeau' heeft gekregen, niet is benut zoals het benut had moeten worden.
Dat zijn mijn meningen, ja.
True that.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Gewoon iedereen standaard donor. Ook geeng ezeik.
Maar jij werkt al jaren en betaald al jaren belasting over jouw loon.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:45 schreef NoelGallagher het volgende:
zelfs ik wist het jappie, en ik doe mbo. MBO ZEG IK JE, MBOOOOOOOOOOOOOOOOW
betaaldquote:Op maandag 10 mei 2010 23:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar jij werkt al jaren en betaald al jaren belasting over jouw loon.
Ik heb zelf ook sommige varianten geprobeerd op feesten hoor.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jammer dat veel mensen alleen maar de, zwaar aangedikte, negatieve verhalen over harddrugs horen.
Het spoorwegnet in ons land is het drukste in Europa, vriend.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik reis in het buitenland alleen binnen de steden met het openbaar vervoer dus ik kan hier verder geen oordeel over vellen. Wat ik wel weet is dat in de andere Europese landen, het treinverkeer niet plat gaat als er wat ijzel op het spoor ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |