Lange termijn meet agendaquote:Vergunning ingebruikname openbare grond voor het plaatsen van een kokosmat van 3 bij 2 meter in het voetgangersgebied langs de Rotte t.h.v. het Noordplein en 2 schemerlampen op de hoek Zaagmolenstraat en 1e Pijnackerstraat aan de bestaande lantaarnpaal op ca. 5 meter hoogte. De schemerlampen branden in de avond en nacht. De vergunning is verleend voor de periode 1 maart 2009 tot en met 30 juni 2010
Volgens mijnquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:58 schreef WHATSHESAID het volgende:
Friet? In Rotterdam zeggen we gewoon patat hoor.
Ik neem schaamteloos Junkiexp's woordkeuze over.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:58 schreef WHATSHESAID het volgende:
dat is wel een beetje dom, zoals A.al zei heb ik vastgesteld dat patat beter is dan friet. Dus is friet fout.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:12 schreef Voici het volgende:
[..]
Ik neem schaamteloos Junkiexp's woordkeuze over.
Dat dus, kan iemand de spelfout uit de tt halen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:58 schreef WHATSHESAID het volgende:
Of Brabo's die het over "ons pap" hebben, als in: "Ons pap is op de zaak". Ja, en onze pap staat in de koelkast...quote:
Wie?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Over 9 dagen tijd voor een nieuwe sig?
Misschien is het ook leuk om er het ongelijk van een vrouw in te zetten?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:57 schreef SingleCoil het volgende:
Ik heb inmiddels al weer een keer gelijk gehad van Haus, en binnenkort komt er weer een aan...Dus ik zal 'm dan vernieuwen
Nee, dat is niet leuk.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Misschien is het ook leuk om er het ongelijk van een vrouw in te zetten?
^ eens. Of ergens binnendeurs iets etenquote:Op woensdag 12 mei 2010 08:17 schreef Isegrim het volgende:
Welkom thuis Breuls.Die BBQ wordt niks denk ik.
Maar we kunnen wel met z'n allen naar de kroeg ofzo.
Wel zo handig ja...quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dan moet hij wel even zn wensen doorgeven
Bron:http://nos.nl/artikel/156(...)er-in-rotterdam.htmlquote:Dance Parade niet meer in Rotterdam
woensdag 12 mei 2010, 16:31
De Dance Parade in Rotterdam
De Dance Parade wordt niet meer in Rotterdam gehouden. De organisatie kan zich niet vinden in het nieuwe, strenge evenementenbeleid van de gemeente.
Na de strandrellen in Hoek van Holland besloot burgemeester Aboutaleb om het vergunningenbeleid voor evenementen aan te scherpen. Dat betekende voor de Dance Parade onder meer stengere veiligheidsmaatregelen en die vindt de organisatie te duur. Ook mochten de wagens met dj's niet meer door het centrum rijden.
De Dance Parade trok sinds 1997 elk jaar honderdduizenden bezoekers. Of het evenement nu in een andere stad wordt gehouden, is nog niet duidelijk.
Ik krijg nou niet direct de indruk dat jullie onervaren zijn in het achterover slaan van pints.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:24 schreef SingleCoil het volgende:
Goedemorgen, gezinslid!
+1
We zeggen dan steeds achteraf: dat moeten we vaker doen. En daarna slaat het leven natuurlijk weer toe.
't Is zwaar werkquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:42 schreef Alicey het volgende:
* Alicey is in haar uppie aan het tegelen buiten.. Gaat na een moeizame start best wel weer aardig, maar is wel zwaar.
Dus even pauze nu.
Waar is het gras er in gegaan?quote:Op zondag 16 mei 2010 11:59 schreef Causa het volgende:
[..]
't Is zwaar werkmaar 't resultaat altijd de moeite waard.
![]()
Ik ben momenteel een filmpje aan het uploaden van toen we voor een nieuwe grasmat aan de gang gingen.
Gisteren is het gras erin gegaan.
Dat.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:24 schreef Isegrim het volgende:
Weekendje Radhadesh / Ardennen was heerlijk.
Hoe zijn jullie erheen gegaan ?quote:Op zondag 16 mei 2010 23:24 schreef Isegrim het volgende:
Stroomstoring Europoortquote:Op maandag 17 mei 2010 04:55 schreef SingleCoil het volgende:
Ik werd net wakker van een enorme dieselstank. Op P2000 zie ik een hele berg GRIP2-meldingen. Iemand enig idee wat de ramp is?
Tof!quote:Op zondag 16 mei 2010 23:24 schreef Isegrim het volgende:
Misschien wel, als we wat concretere plannen hebben zullen we het iig laten weten. Causa heeft er misschien ook nog wel zin aan..quote:Op maandag 17 mei 2010 09:08 schreef Isegrim het volgende:
Wij willen misschien eind van de zomer nog een keer, misschien kunnen we samen gaan?
TV Rijnmond. Shjellquote:Stankklachten door affakkelen BP
17 mei 2010
De hele regio heeft te maken met stankklachten omdat oliemaatschappij BP vanmorgen (vroeg) heeft afgefakkeld. De stank is niet gevaarlijk. Het affakkelen gebeurde na een stroomstoring vannacht in een verdeelstation van Stedin.
Tot zeven uur vanochtend waren er al 250 klachten binnengekomen bij de milieudienst Rijnmond. De stankoverlast is in onder meer Vlaardingen, Maassluis, Schiedam en Rotterdam.
Volgens de politie nam de ergste stankoverlast rond zes uur af. Door de wind wordt de lucht nu over een groter gebied verspreid en kan vanmorgen ook in de regio Den Haag en Dordrecht enige last ondervinden.
De politie zegt dat de stank niet gevaarlijk is voor de gezondheid, maar sommige mensen klagen wel over hoofdpijn en misselijkheid. De Veiligheidsregio adviseerde ruimtes te ventileren als de stank binnen erger was dan buiten. Om acht uur werd dit advies weer ingetrokken.
De stroomstoring ontstond rond vier uur vannacht in een hoofdverdeelstation van Stedin. Ook Shjell, Team Terminal en Abengoa kwamen zonder electriciteit te zitten.
foto: de rookwolk van het affakkelen drijft over het Rijnmond-gebied - Arjan Aarnoudse
Aan welke periode zaten jullie te denken? Ik zou graag ergens in augustus nog een weekendje gaan.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien wel, als we wat concretere plannen hebben zullen we het iig laten weten. Causa heeft er misschien ook nog wel zin aan..
De kersen zijn waarschijnlijk al 1 a 2 maanden eerder rijpquote:Op maandag 17 mei 2010 10:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Aan welke periode zaten jullie te denken? Ik zou graag ergens in augustus nog een weekendje gaan.
quote:Op maandag 17 mei 2010 10:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
SC stikte zowat, maar hee! Het is niet schadelijk voor de gezondheid.
quote:Toxiciteit
De exacte giftige werking van waterstofsulfide is onbekend, maar men vermoedt dat het gas hemoglobine inactiveert. De volgende effecten komen voor wanneer een mens aan opklimmende concentraties wordt blootgesteld:
> 20 ppm: Huidirritatie bij langere blootstelling (enkele uren)
100 ppm: Irritatie van de ogen, speekselvloed, hoesten na ongeveer een uur
> 200 ppm: Hoofdpijn, ademproblemen
> 250 ppm: Buitenwerkingstelling van de reukzenuw, waardoor het gas niet meer geroken wordt
> 300 ppm: Misselijkheid, braken
500 ppm: Zwakheid, desorientatie, duizeligheid. Na 30 minuten blootstelling aan deze concentratie kan men overlijden.
> 500 ppm: Spierkrampen, bewusteloosheid
800 ppm: Dood na 1 x inademen
1000 ppm: Dood na enige minuten
5000 ppm: Dood na enkele seconden
We hebben nog niet echt een datum of zoiets. Zal het eens met de baas overleggen.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:53 schreef Isegrim het volgende:
Aan welke periode zaten jullie te denken? Ik zou graag ergens in augustus nog een weekendje gaan.
Wij gezinshoofden wensen aangesproken te worden met de titel "gezinshoofd".quote:Op maandag 17 mei 2010 12:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
We hebben nog niet echt een datum of zoiets. Zal het eens met de baas overleggen.
Ik sprak mijn gezinshoofd niet aan, ik verwees slechts naar hem.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wij gezinshoofden wensen aangesproken te worden met de titel "gezinshoofd".
Dan zou "de hooggeachte heer mijn gezinshoofd" misschien een passende titel zijnquote:Op maandag 17 mei 2010 13:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik sprak mijn gezinshoofd niet aan, ik verwees slechts naar hem.
Ja maar in juli hebben wij het al heel druk met vakanties en klussen enzo.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De kersen zijn waarschijnlijk al 1 a 2 maanden eerder rijp
Dus 800 ppm is erger dan 1000 ppm?quote:Op maandag 17 mei 2010 12:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
800 ppm: Dood na 1 x inademen
1000 ppm: Dood na enige minuten
5000 ppm: Dood na enkele seconden
Daar stond ik ook wat raar van te kijken ja. Ik denk dat ze bedoelen dat je na 1x inademen sowieso ten dode bent opgeschreven, maar dat het nog rustig een uur kan duren ofzo.quote:
Ze was echt niet twee keer twee uur aan het bokken, miepje.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Paardrijden. Lang niet meer gedaan, 2x twee uur een bokkende fjord ...
Ze bokte wel, en we hebben 2x 2 uur geredenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ze was echt niet twee keer twee uur aan het bokken, miepje.
quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 10:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien wel, als we wat concretere plannen hebben zullen we het iig laten weten. Causa heeft er misschien ook nog wel zin aan..
*blush* Ik moet maar even het lef hebben dom te zijn... :quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Transcriptie voor hen die op het werk zitten?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:00 schreef Causa het volgende:
[..]
*blush* Ik moet maar even het lef hebben dom te zijn... :
Gegoogled op woord transcriptie maar ik snap niet...
Dus uitgeschreven wat er in het filmpje te zien isquote:Je hebt gezocht op het woord: transcriptie.
trans·crip·tie de; v -s overzetting, m.n. in een ander stelsel van letters of tekens
Aha! Wat een rare woordenboeken vind m'n chrome dan. Die hadden het over biologie en muziek.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[..]
Dus uitgeschreven wat er in het filmpje te zien is
Ook rekeninghoudende met 2 meter lange meereizende personen?quote:
Ik denk het wel. Het is een 5-serie, dus ook op de achterbank best ruim.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ook rekeninghoudende met 2 meter lange meereizende personen?Dat zou helemaal geweldig zijn (Al is het een erg leuke treinrit
).
Dus jij rijdt?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:15 schreef SingleCoil het volgende:
Drie kwartier rijden, met A. achter het stuur...
350 a 400 kilometer. Ik wist niet dat de Siekret Zeurvis opgevoerde Veyrons' als lease-auto kon leveren....quote:
Laatste keer dat ik Petite Somme - Rotterdam met de auto deed, was het iets van 2,5 uur rijden. Ik was stomverbaasd dat het zo'n klein stukje was, vooral dat de me bekende HK-rotterdammers niet vaker gaan.quote:
Vanaf Rotterdam is het helemaal niet zo ver idd.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:46 schreef Causa het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik Petite Somme - Rotterdam met de auto deed, was het iets van 2,5 uur rijden. Ik was stomverbaasd dat het zo'n klein stukje was, vooral dat de me bekende HK-rotterdammers niet vaker gaan.
Dat lijkt mij wel flink doorblazen en al het verkeer mee (100km/u gemiddeld ... ).quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:46 schreef Causa het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik Petite Somme - Rotterdam met de auto deed, was het iets van 2,5 uur rijden. Ik was stomverbaasd dat het zo'n klein stukje was, vooral dat de me bekende HK-rotterdammers niet vaker gaan.
Ja, ik ben eerder een keertje geweest met Reya toen Causa er ook was.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Vanaf Rotterdam is het helemaal niet zo ver idd.Ik ben steevast van plan om wat vaker te gaan.
Alicey, was jij er nou eigenlijk al eens geweest of niet?
Het grootste deel is snelweg.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel flink doorblazen en al het verkeer mee (100km/u gemiddeld ... ).
Aha.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, ik ben eerder een keertje geweest met Reya toen Causa er ook was.
Ook dat heb ik een keertje gedaan. 3 uur opstaan.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Aha.Ook naar de ochtenddienst geweest e.d.?
Ik heb een raam op het westen, was net echt ontzettend heetquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:56 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ik wil een balkon op het westen
Wil je ook plantjes kweken?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:56 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ik wil een balkon op het westen
Nog een newbie kaasboerin ookquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Uit het toetsenbord van een kaasboerinnetje.
Zelfs dát lukt me nietquote:
Eerder vier uur opstaan en dan heel hard opschieten.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ook dat heb ik een keertje gedaan. 3 uur opstaan.
Ik heb 's ochtends een klein moment van rust nodig.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Eerder vier uur opstaan en dan heel hard opschieten.
Het goede leven is goed.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:19 schreef Voici het volgende:
n'avond, zo eerst een wijntje in de zon nog en dan douchen
Ik vind Alkmaar leuk, omdat je van daaruit met de trein naar Rotterdam kunt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:22 schreef Alicey het volgende:
Maargoed, ik vind het wel lullig voor Ayca. Dus stel ik voor dat iedereen zijn best doet om de volgende slogan zo leuk mogelijk af te maken:
Ik vind Alkmaar leuk, omdat ...
Radhadesh is één groot rustmoment.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb 's ochtends een klein moment van rust nodig.
Jawel. Jullie moeten nog flink je best doen om de wedstrijd te winnen!quote:
Hmm, hmm.. Dat voldoet niet helemaal aan de richtlijnen.. Ik zal met de jury overleggen of we deze inzending kunnen accepteren.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:31 schreef Ayca het volgende:
Ik vind Alkmaar leuk.
en voor deze inzending geldt hetzelfde!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:32 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind Alkmaar eigenlijk helemaal niet leuk. Al houd ik wel van kaas.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:37 schreef Alicey het volgende:
Ik vind Alkmaar leuk, omdat ik ook een hekel heb aan Spanjaarden.
Hohoho! Let even alsjeblieft goed op. De prijsvraag geldt niet voor Rotterdam. Dat behoeft tenslotte geen nadere toelichting.quote:
Voorlopig alleen Alkmaar!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:40 schreef Isegrim het volgende:
Hoeveel Nederlandse plaatsen gaan we doen?
Ik was verbaasd hoe ze het volhield, wist niet dat ze dat allemaal kon.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Aha.Ook naar de ochtenddienst geweest e.d.?
Dat komt door Ayca. Maar gelukkig ben je nog op tijd om ook nog een inzending te kunnen doen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:26 schreef Causa het volgende:
oops, we zijn ineens een paar pagina's verder
Dat mediteren tijdens de schemering in de tuin was zelfs nog wel relaxed.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:25 schreef Causa het volgende:
[..]
Ik was verbaasd hoe ze het volhield, wist niet dat ze dat allemaal kon.
Ik vind Alkmaar leuk, omdat Alicey me inloop tijd geeft.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:33 schreef Alicey het volgende:
Hele goede inzendingen, de jury volgt vol aandacht het topic!
De jury had graag een grotere pauze gelaten, maar in het heetst van de strijd kan dat nu eenmaal niet altijd.quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:30 schreef Alicey het volgende:
Maar vertel eens Ayca, wat bracht je precies naar het Rotterdam-topic?
De echte Rotterdammers kwamen alleen nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Is al goed.![]()
Wik kom we nemen dit topic over:
Rotterdam #121 Waar friet het topic sloot
Tja, hier hebben we ook al genoeg Turken!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
[..]
De echte Rotterdammers kwamen alleen niet
Helaas, de jury kan deze inzending niet goedkeuren, omdat het een dubbele is.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:38 schreef Causa het volgende:
Ik vind Alkmaar leuk, omdat het in Suriname ligt.
Ik dacht, dat schrijft Alicey wel.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:40 schreef Alicey het volgende:
Ik vind Alkmaar leuk, omdat ze er ook Turken hebben.
Ow oke, ik heb ze niet allemaal gelezen..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Helaas, de jury kan deze inzending niet goedkeuren, omdat het een dubbele is.
Zie ook Rotterdam #121 Waar friet het topic sloot
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:43 schreef Causa het volgende:
[..]
Ow oke, ik heb ze niet allemaal gelezen..
Ik vind Alkmaar leuk omdat mn kazandibi klaar is.
kan niet vinden btw, maar whatever, eerst ff kazandibi.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Helaas, de jury kan deze inzending niet goedkeuren, omdat het een dubbele is.
Zie ook Rotterdam #121 Waar friet het topic sloot
Dat ziet er nog best lekker uit!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:43 schreef Causa het volgende:
[..]
Ow oke, ik heb ze niet allemaal gelezen..
Ik vind Alkmaar leuk omdat mn kazandibi klaar is.
Ik ben geen turkse trouwens....quote:
Met mijn racistische opmerking over zwarten die ooit nog wel werkten doelde ik uiteraard op de plantage in Suriname.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:45 schreef Causa het volgende:
[..]
kan niet vinden btw, maar whatever, eerst ff kazandibi.
Werkende zwarten zijn wat anders dan liggende woonplaatsenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Met mijn racistische opmerking over zwarten die ooit nog wel werkten doelde ik uiteraard op de plantage in Suriname.
De jury gaat in beraad!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:51 schreef Causa het volgende:
[..]
Werkende zwarten zijn wat anders dan liggende woonplaatsen
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:53 schreef Causa het volgende:
Dat was lekker, was voor het eerst dat ik iets turks gemaakt heb.
Voor herhaling vatbaar
Slaap lekker!quote:Ik vind Alkmaar leuk, omdat ik er nog duizend weet, maar nu ga slapen
Oh okequote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
In Rotterdam wordt altijd hard gewerkt voor weinig en da's best vermoeiend!
Causa is geen Rotterdamse, die woont in Noord Holland. Dan krijg je dat...quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:29 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ja, wat een zelfkennis heb je vandaag weer
Precies de reden waarom ik niet in de stad woon ...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:25 schreef TJDoornbos het volgende:
ja hallo iedere debiel kan hier wonen...........
respectquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:15 schreef SingleCoil het volgende:
De dorpsgek is vandaag helemaal van Schiedam naar RdamCentraal gefietst
quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:15 schreef SingleCoil het volgende:
De dorpsgek is vandaag helemaal van Schiedam naar RdamCentraal gefietst
Verse moeders moeten met iedereen over hun baby's praten denk ik.quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:26 schreef Alicey het volgende:
Waarom moeten verse moeders eigenlijk altijd met klanten over hun babies praten?
"Vers" en "Moeder" in één zinquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:26 schreef Alicey het volgende:
Waarom moeten verse moeders eigenlijk altijd met klanten over hun babies praten?
Da's ook wel weer zo.quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Verse moeders moeten met iedereen over hun baby's praten denk ik.
Zaagmans heeft eindelijk weer een rustige week.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Die zaagmans zal er wel aan moeten wennen, dat hij ineens weer op Woensdag moet komen.
karr-1 en EINZ zijn forumvriendjes.quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
LeeHarveyOswald
Isegrim
SingleCoil
lezzer
Knuffelzacht
TJDoornbos
junkiexp
Vanyel
wonderer
Tha_Erik
Qebbel
Brittie
karr-1
DutchTrain
littledrummergirl
Seven.
Marlies1981
Logician
r_one
Maharbal
Avey
ebeaydojraes
FJD
NanKing
YoshiBignose
Maanvis
jitzzzze
Metatron
JJdJ1984
EINZ
heiden6
ChatGirl
Ladylike
Ladidadida
Seven.of.Nine
Reya
Causa
Leandra
tha_rizzo
Five_Horizons
Triggershot
GoeRoe86
fs180
Mikkie
Catch22-
bijderechter
sanger
WHATSHESAID
JumpingJacky
kikoooooo
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
LeeHarveyOswald
TJDoornbos
Alicey
junkiexp
DutchTrain
SingleCoil
littledrummergirl
Pietverdriet
Robijn1961
Marlies1981
FJD
Qwea
GoeRoe86
ebeaydojraes
Greys
Shitney
Metatron
JJdJ1984
motorbloempje
Felixa
ChipsZak.
Mirjam
Anonymousz
bloempje-moi
wapwip
RobinOok
Rianne84
ChatGirl
DrDentz
Reya
SeaOfLove
Bluezz
WHATSHESAID
minilot
Romanov
sigme
Breuls
het_fokschaap
beequeen
Windigo
Haushofer
Ireth
Haaibaaike
ColdFeet
Iblis
Pleasureman_Gunther
Triggershot
DarkElf
Treezz
Grappigquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Isegrim
TJDoornbos
Alicey
junkiexp
SingleCoil
DutchTrain
littledrummergirl
FJD
Marlies1981
Pietverdriet
JJdJ1984
ebeaydojraes
Metatron
GoeRoe86
Windigo
ChatGirl
motorbloempje
Breuls
WHATSHESAID
Pleasureman_Gunther
RobinOok
SeaOfLove
Reya
Mirjam
Vogue
Curiosity
Romanov
DarkElf
HeatWave
BabySis
z80
o.us
Tijgertje.
Asgard
zoalshetis
Bluezz
golfer
Weltschmerz
Millitia
RenRen-
Burdie
wikwakka2
-Mellow-
gifkwal
Stereotomy
ColdFeet
Papierversnipperaar
Gia
Five_Horizons
Hij staat ook bij mij bovenaan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:25 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben wel blij dat jij bij mij bovenaan staat.
Je hebt er sowieso 20 IRL ontmoet met mij erbijquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:34 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb er in elk geval 19 IRL ontmoet, van sommige weet ik het niet zeker.
Dat bedoelde ik niet, je hebt er 20 ontmoet waar ik bij wasquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:43 schreef Isegrim het volgende:
Oh okee. Jou had ik natuurlijk al meegeteld.
Triggershot ook, toch? Dan kom ik bij jou op 23. Oa. Marlies meegeteldquote:
Trigger niet. Die wilde nooit naar meets. Liet het last minute afweten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Triggershot ook, toch? Dan kom ik bij jou op 23. Oa. Marlies meegeteld
Dan kom jij naar de eerstvolgende BBQ!quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:22 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ik heb nog nooit een Fokker IRL ontmoet
Ja da's goed. Mits mooi weerquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan kom jij naar de eerstvolgende BBQ!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |