Maak er ook gelijk eentje voor mij, voor mijn mobiellll.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:44 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik ga een oplader maken die werkt op zonneenergie
en niet eens groter dan de iPod Touch zelf
www.dealextreme.comquote:Op maandag 10 mei 2010 22:44 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik ga een oplader maken die werkt op zonneenergie
en niet eens groter dan de iPod Touch zelf
Toen moest ik lachenquote:Op maandag 10 mei 2010 22:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Met jouw vrouwenkennis weet ik 100% zeker dat Noortje het niet is als jij het zegt.
Makkelijk in welke zin? In de omgang? Om in bed te krijgen? Om te zoenen?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
Denken jullie ook allemaal dat ik makkelijk ben?Fiets denkt van niet! Maar mijn collega's wel.
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
Denken jullie ook allemaal dat ik makkelijk ben?Fiets denkt van niet! Maar mijn collega's wel.
Fiets wordt ook wel wikipedia genoemd. Wa denkde nou zelf?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
Om in bed te krijgen. Volgens mij denken heel veel mensen dat van mij.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Makkelijk in welke zin? In de omgang? Om in bed te krijgen? Om te zoenen?
Dan moet je beetje reviews lezen.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Daar had Michel er eentje van dacht ik maar die werkte niet.
Zeg Noortje, neuken?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Om in bed te krijgen. Volgens mij denken heel veel mensen dat van mij.
Ja, daarvandaanquote:
quote:
Zak over je hoofd en je ziet het verschil niet meer hoor.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jij valt op breezers. Zie ik eruit als een breezer?
Wat wish ik nu weer?quote:
Ik heb daar twee hardcase hoesjes voor mijn nano gekocht, 3 euro incl. verzenden.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:48 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ja, daarvandaan
heb daar ook al een normale lader vandaan, 3 euro, terwijl die bij de apple shop 19 euro is
en het werkt perfect
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Zak over je hoofd en je ziet het verschil niet meer hoor.
Ik heb ook 2 felle zaklampen hier liggen.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:49 schreef Zeroku het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1317
Wtf
ze hebben daar ook lasers waarmee je dingen in de fik kan zettenquote:Op maandag 10 mei 2010 22:49 schreef Zeroku het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1317
Wtf
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat wish ik nu weer?Wat een bui heb jij zeg
Van die siliconenhoesjes voor 1 centquote:Op maandag 10 mei 2010 22:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb daar twee hardcase hoesjes voor mijn nano gekocht, 3 euro incl. verzenden.Apple 20 euro per stuk.
[..]Fuuu.
Jawel, die krijg je Nederland wél binnen.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:50 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ze hebben daar ook lasers waarmee je dingen in de fik kan zetten
die krijg je alleen niet nederland binnen
Dat is echt niet normaal, hoe ver die gaanquote:Op maandag 10 mei 2010 22:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 felle zaklampen hier liggen.
En een groene laser.
Drugs krijg je ook Nederland binnen vanuit Engeland dus dat betwijfel ik.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:50 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ze hebben daar ook lasers waarmee je dingen in de fik kan zetten
die krijg je alleen niet nederland binnen
Ik heb er eentje van ik geloof 900 Lumen liggen. En eentje van 200 Lumen.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is echt niet normaal, hoe ver die gaan.
Zo makkelijk ben ik nietquote:
Dat mag. Want jij mag alles.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan wil ik wel deze zijn:
[ afbeelding ]
ze scannen een groot deel van de pakketjes bij de douane, dus de kans dat je die nederland binnen krijgt zal niet groot zijn iigquote:Op maandag 10 mei 2010 22:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Jawel, die krijg je Nederland wél binnen.
Zeg me nietsquote:Op maandag 10 mei 2010 22:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb er eentje van ik geloof 900 Lumen liggen. En eentje van 200 Lumen.
Ik heb een 30mW groene binnen gekregen.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:52 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ze scannen een groot deel van de pakketjes bij de douane, dus de kans dat je die nederland binnen krijgt zal niet groot zijn iig
Ja echt! Ik snap niet dat die site nog bestaat.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Van die siliconenhoesjes voor 1 cent
En dan krijg je hem voor die 1 cent ook nog thuisgestuurd.
Boksbeugelsquote:Op maandag 10 mei 2010 22:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb een 30mW groene binnen gekregen.
En ik ken een aantal mensen die zelfs pepperspray en boksbeugels daarvandaan hebben gehaald en binnen gekregen.
quote:
Productie kost geen reet en versturen wordt gesubsidieerd door de overheid.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja echt! Ik snap niet dat die site nog bestaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |