Maak er ook gelijk eentje voor mij, voor mijn mobiellll.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:44 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik ga een oplader maken die werkt op zonneenergie
en niet eens groter dan de iPod Touch zelf
www.dealextreme.comquote:Op maandag 10 mei 2010 22:44 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik ga een oplader maken die werkt op zonneenergie
en niet eens groter dan de iPod Touch zelf
Toen moest ik lachenquote:Op maandag 10 mei 2010 22:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Met jouw vrouwenkennis weet ik 100% zeker dat Noortje het niet is als jij het zegt.
Makkelijk in welke zin? In de omgang? Om in bed te krijgen? Om te zoenen?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
Denken jullie ook allemaal dat ik makkelijk ben?Fiets denkt van niet! Maar mijn collega's wel.
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
Denken jullie ook allemaal dat ik makkelijk ben?Fiets denkt van niet! Maar mijn collega's wel.
Fiets wordt ook wel wikipedia genoemd. Wa denkde nou zelf?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
Om in bed te krijgen. Volgens mij denken heel veel mensen dat van mij.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Makkelijk in welke zin? In de omgang? Om in bed te krijgen? Om te zoenen?
Dan moet je beetje reviews lezen.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Daar had Michel er eentje van dacht ik maar die werkte niet.
Zeg Noortje, neuken?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Om in bed te krijgen. Volgens mij denken heel veel mensen dat van mij.
Ja, daarvandaanquote:
quote:
Zak over je hoofd en je ziet het verschil niet meer hoor.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jij valt op breezers. Zie ik eruit als een breezer?
Wat wish ik nu weer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |