Toch nog 11 ofzoquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Meneer de wereldreizigerHoeveel dagen ben je nu uiteindelijk effectief in NL?
![]()
Nice!quote:
Hihihi, meer dan genoeg om iedereen dus weer even te zienquote:
Jij ook alquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:25 schreef Anne het volgende:
Zo, outfit ligt klaar voor de sollicitatie. Nu nog de schoenen uitkiezen.
Hihi ik ook nietquote:
Ja alweer aan het klussen?quote:
Neuh.. het is een beetje flauw weer hier... straks eens even kijken of mijn zand mooi ingeklonken is door de regen en alvast een nieuwe berg bestellen, ik heb gisteren even globaal berekend dat er nog een kuupje of 15 in moetquote:
Whut, wat ben je aan het doen dan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neuh.. het is een beetje flauw weer hier... straks eens even kijken of mijn zand mooi ingeklonken is door de regen en alvast een nieuwe berg bestellen, ik heb gisteren even globaal berekend dat er nog een kuupje of 15 in moet
Het terras aan het slopen, dat heb ik ooit eens gebouwd in/over een gat, maar met het verkeerde materiaal (lees : geschilderd zachthout), en door het water wat er af en toe onder bleef staan is de boel nu veranderd in houtmolm, dus schoonspuiten, uitelkaar schroeven (RVS bewaren), frame uitelkaar blazen, zend eronder en dichttimmeren..quote:
Oeh.. dat lijkt me heerlijk; als je moet verzínnen wat je moet gaan doen; ik heb altijd een lijstje met 'things to do', en dat is best langachtigquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:29 schreef Sjoegerd het volgende:
Bwuh ik moet mijn middag vol gaan maken met iets.. Misschien maar weer eens de basgitaar pakken
Ik vind t juist fijn als ik vantevoren al iets heb staan wat gedaan moet worden. Anders zit ik toch maar de hele middag te internettenquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Oeh.. dat lijkt me heerlijk; als je moet verzínnen wat je moet gaan doen; ik heb altijd een lijstje met 'things to do', en dat is best langachtig
Ik zeg : kom maar langsquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik vind t juist fijn als ik vantevoren al iets heb staan wat gedaan moet worden. Anders zit ik toch maar de hele middag te internetten
Ah ja dat is wel zonde geweest dan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het terras aan het slopen, dat heb ik ooit eens gebouwd in/over een gat, maar met het verkeerde materiaal (lees : geschilderd zachthout), en door het water wat er af en toe onder bleef staan is de boel nu veranderd in houtmolm, dus schoonspuiten, uitelkaar schroeven (RVS bewaren), frame uitelkaar blazen, zend eronder en dichttimmeren..
Als ik alles weg heb (50m²) gaan we 200m1 hardhout bestellen en alles weer terugbouwen.. in een andere vorm uiteraard..
Mjah.. toendertijd een budgettaire beslissing geweest, en nu op de blaren zitten dusquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah ja dat is wel zonde geweest dan.
Maarja je hebt ieg wat te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |