Ja getverquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:55 schreef Sounddragon het volgende:
Hmmm, het leven is voor een hoop mensen weer veel te vroeg geëindigd zie ik![]()
[Upd] Tientallen NL'ers omgekomen bij vliegtuigcrash
overlevenden : 1 kind
quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:56 schreef Anne het volgende:
Wtf. Als je de beelden ziet zou je dat haast niet geloven.
Ah ja daar laten wij ons maar niet meer toe verleidenquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah.. toendertijd een budgettaire beslissing geweest, en nu op de blaren zitten dus
nog maar een uurtjequote:Op woensdag 12 mei 2010 13:07 schreef Anne het volgende:
[..]![]()
ging het maar zo snel. Ik moet er om 14:00 uur zijn.
Ja ach.. toen ik die zut 10 jaar geleden bouwde was ik nog niet zo bijdehand; het heeft het nog lang volgehouden vind ikquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah ja daar laten wij ons maar niet meer toe verleidendan maar doorsparen hoe zuur ook.
Ik zeg, ik heb al wat te doenquote:
I was kidding uiteraard hehehequote:Op woensdag 12 mei 2010 13:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik zeg, ik heb al wat te doen.. Moeder is weer gaan werken en er moeten nog boodschappen gedaan worden
..
Ook geen weer om te klussen. Heb de boodschappen gedaan, nu lekker niks doenquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
I was kidding uiteraard hehehe![]()
Er wordt weinig geklust vandaag; ik ga straks de boot leeghalen, want die is verkocht ws
quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:51 schreef Anne het volgende:
Joehoe.
Het ging wel goed, maar ik wil denk ik zelf toch niet... Ik hoop dus dat ze mij dadelijk niet bellen en als ze dat wel doen ga ik zeggen dat ik er even over moet nadenken toch.
Je moet erop vooruit gaanquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:59 schreef Anne het volgende:
Te commercieel gericht denk ik. Ze vroeg continu naar mijn commerciële standpunten.
En ik had er gewoon geen goed gevoel bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |