Wait for it, wait for it.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:21 schreef Otis2.0 het volgende:
En Sky, wie zou jij bij Italië centraal zetten naast Chiellini? Nesta of Maldini? En zou je in de spits kiezen voor Totti of Del Piero?
Maldini, want hij degelijker.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:21 schreef Otis2.0 het volgende:
En Sky, wie zou jij bij Italië centraal zetten naast Chiellini? Nesta of Maldini? En zou je in de spits kiezen voor Totti of Del Piero?
Beter 433 en dan Messi en Ronnie op de flanken. Heb je meer ruimte voor bazen op het middenveld.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hij is de snelste in het spel vriend. Hij is meteen weg als ik 'm nodig heb. Anders stuur ik Dani mee naar voren.
Albelda aan de zijkantquote:Op maandag 10 mei 2010 22:21 schreef Skylark. het volgende:
Mijn team op FIFA:
-------gescout------
--Marchena -- gescout -- Mathieu
-Abelda-Manuel Fernandes -- gescout -- Pablo hernandez
----------David Silva-----
------Mata ------------ David Villa
Geen idee nog.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:21 schreef Otis2.0 het volgende:
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Maldini, want hij degelijker.
En Totti in de spits, want Del Piero is versleten.
Ik had vandaag mijn plaknagels opgedaan, het is zó cute hè.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:21 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik ben net mijn wenkbrauwen aan het bijtekenen :$
Daar halen ze hun hoogste scores bij mijquote:Op maandag 10 mei 2010 22:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Albelda aan de zijkant
Pablo Hernandez op links
Mathieu in een driemansverdediging
Liever Pablo in het midden.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:21 schreef Skylark. het volgende:
Mijn team op FIFA:
-------gescout------
--Marchena -- gescout -- Mathieu
-Abelda-Manuel Fernandes -- gescout -- Pablo hernandez
----------David Silva-----
------Mata ------------ David Villa
Wie zou je middenveld doen dan?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Beter 433 en dan Messi en Ronnie op de flanken. Heb je meer ruimte voor bazen op het middenveld.
Ik zeg niets meer.quote:
Dan zouden je zien dat ik geen 25 cm penis heb, wat de minimale standaard is op fok, maar maar 24 cmquote:Op maandag 10 mei 2010 22:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Por que no?
Wat is dit, ik spreek ineens vloeiend spaans.
Ik accepteer jou sowieso zoals je bentquote:Op maandag 10 mei 2010 22:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dan zouden je zien dat ik geen 25 cm penis heb, wat de minimale standaard is op fok, maar maar 24 cm
Ja best wel. mooie poster ookquote:Op maandag 10 mei 2010 22:24 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Shirt vandaag gekocht. Mooi?
Hmm met de punt naar voren dus 2 CMF's waarvan 1 Essien. En dan nog een andere + iemand als Sneijder, Kaka als 10.quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:24 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
BrauN.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:24 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |