Messi zo ver terug op het middenveldquote:Op maandag 10 mei 2010 22:17 schreef Lakitu het volgende:
Mijn team in Fifa nu:
--------Valdes-----
Alves - Vidic - Terry - Cole
----------Essien---------
Messi--------------Ribery
---------Ronaldo----
Torres ---- Ibra
BEAT THAT![]()
Ik heb Zidane, Ronaldinho en Gerrard ook nog met FIFA '05.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:17 schreef Lakitu het volgende:
Mijn team in Fifa nu:
--------Valdes-----
Alves - Vidic - Terry - Cole
----------Essien---------
Messi--------------Ribery
---------Ronaldo----
Torres ---- Ibra
BEAT THAT![]()
Naaktfoto's plaatsen om het onderwerp te veranderen?quote:
Zie Otis zijn reactie. Scholes moet je niet op de flanken zetten man.quote:
Hij is de snelste in het spel vriend. Hij is meteen weg als ik 'm nodig heb. Anders stuur ik Dani mee naar voren.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Messi zo ver terug op het middenveld
Die met dat bruine lange haar denk ik. Ook al zie je haar tieten en gezicht amperquote:Op maandag 10 mei 2010 22:16 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jongens, zeg het maar.
JIj eerstquote:Op maandag 10 mei 2010 22:19 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Naaktfoto's plaatsen om het onderwerp te veranderen?
Ik vond jou wel een type voor die blonde van rechts.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:18 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Was me niet opgevallen![]()
Ik wil knuffelen met die eerste van links :$
Zullen we maar girl on girl action doen dan?quote:
Ik beat je met mijn Arsenal formatie vriendje.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hij is de snelste in het spel vriend. Hij is meteen weg als ik 'm nodig heb. Anders stuur ik Dani mee naar voren.
Ja, die is ook mooi. Goede tweede.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vond jou wel een type voor die blonde van rechts.
Er groeit mos op de racebaan.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:19 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Die met dat bruine lange haar denk ik. Ook al zie je haar tieten en gezicht amper
Ik heb een 2persoonsbed.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zullen we maar girl on girl action doen dan?
Ik ben net mijn wenkbrauwen aan het bijtekenen :$quote:Op maandag 10 mei 2010 22:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, dit is niet het moment daarvoor, mijn eyeliner is uitgelopen.
So do I baby, zeg het maar. Uit of thuis.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |