Ik zal het even makkelijker voor je maken. Ze zijn allemaal niet meer bij de nationale ploeg. Geeft niet, kon jij ook niet weten.quote:
BRAUNIEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:24 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Shirt vandaag gekocht. Mooi?
Ik jou niet, is er nou eigenlijk al bewezen dat jij wel dat meisje bent dat je verteld te zijnquote:Op maandag 10 mei 2010 22:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik accepteer jou sowieso zoals je bent.
Heb ik ooit gezegd een meisje te zijn?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik jou niet, is er nou eigenlijk al bewezen dat jij wel dat meisje bent dat je verteld te zijn?
Ik heb haar rechterschaamlip aangeraakt. True story.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik jou niet, is er nou eigenlijk al bewezen dat jij wel dat meisje bent dat je verteld te zijn?
Nee.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Iniesta zat ik al aan te denken ja. Ik ga even kijken =$quote:Op maandag 10 mei 2010 22:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hmm met de punt naar voren dus 2 CMF's waarvan 1 Essien. En dan nog een andere + iemand als Sneijder, Kaka als 10.
------Essien - Xavi ------------
---- Sneijder/ Iniesta
Messi - De Drog - Ronnie.
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb haar rechterschaamlip aangeraakt. True story.
Ik zou zelf eerder kiezen voor Ballack denk ik.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:26 schreef Otis2.0 het volgende:
Maar Sky, even serieus. Denk je dat Giggs een goede optie is voor op de vleugel bij het Engels nationaal elftal? Of kies je liever voor een ander?
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:26 schreef Otis2.0 het volgende:
Maar Sky, even serieus. Denk je dat Giggs een goede optie is voor op de vleugel bij het Engels nationaal elftal? Of kies je liever voor een ander?
Ja. Dus bewijs maar.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb ik ooit gezegd een meisje te zijn?
quote:
stil nou homo'squote:Op maandag 10 mei 2010 22:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zou zelf eerder kiezen voor Ballack denk ik.
Da's BrauN.quote:
Ook al was je dat niet, ik zou je doen.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb ik ooit gezegd een meisje te zijn?
Ik der linker. True story.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb haar rechterschaamlip aangeraakt. True story.
Jou overkill team doet me denken aan mijn PES ML teams met 334 formatiesquote:Op maandag 10 mei 2010 22:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Iniesta zat ik al aan te denken ja. Ik ga even kijken =$
Haha echt he. PES 6quote:Op maandag 10 mei 2010 22:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jou overkill team doet me denken aan mijn PES ML teams met 334 formaties
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:28 schreef Potloodvis het volgende:
Ik denk trouwens wel dat Marco ons Nederland kampioen kan maken.
Niet voor Skylark hoor, die zet rustig Kahn op doel bij Duitsland.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je vragen zijn iets te doorzichtig.
Wat zijn de opties?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:26 schreef Otis2.0 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |