Oh jawel hoor: MrJacks (vies opwarmvoedsel), Oude Pothuys (slechte bediening, kapot servies, gewoon niks) Le Connaisseur. En dan bagger zoals Charlie Chiu en diverse grillrooms.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:30 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ja, maar even serieus, zijn er nou echt restaurants in het centrum van Utrecht die echt af te raden zijn? Valt wel mee toch?
Is dat naast de anderom zeg maar?quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:29 schreef toeter83 het volgende:
je moet naar dat griekse resturant bij de dom gaan.
daar hebben ze de beste broodjes gyros van nederland van die echt authentieke uit griekenland met zon grote pannekoek je weet wel teminst als je in griekenland geweest bent.
Wat beviel je niet aan Le Connaisseur? Die keer dat ik er gegeten heb vond ik het best ok.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh jawel hoor: MrJacks (vies opwarmvoedsel), Oude Pothuys (slechte bediening, kapot servies, gewoon niks) Le Connaisseur. En dan bagger zoals Charlie Chiu en diverse grillrooms.
Cool. Kijken we nu uit op het Smakkelaarsveldquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:01 schreef Q. het volgende:
Was deze hier ooit al eens gepost?
[ afbeelding ]
Mijn gewone huisvuil ben ik wel kwijt, alleen hebben ze hier mooi geen groenbakken geleegd vandaagquote:
We hebben ondergrondse containers, en die zijn maandag geleegd. Maar vervolgens waren ze alweer vol toen ik van mijn werk terugkwam. Daarna zijn ze niet meer geleegd.quote:
Na een halve straat is die wagen vol.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:35 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ze zijn bij ons halverwege de straat opgehouden![]()
Sja bediening is inderdaad niet altijd perfect, dat heb je vaak in studentenstedenquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:28 schreef Naamah het volgende:
Ik vind het gros in de binnenstad allemaal niet heel veel soeps. Vooral de bediening kan erg wisselen. De ene keer hartstikke vriendelijk en alles in orde, de andere keer chagrijnig, half weggekeken worden, nauwelijks de kans krijgen te bestellen, dingen die niet kloppen (zooooo vaak), meerdere keren naar bestelling moeten vragen, nej, hou ik niet van![]()
Ik had het ook over restaurants, niet over grillrooms, snackbars en fastfood spul.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh jawel hoor: MrJacks (vies opwarmvoedsel), Oude Pothuys (slechte bediening, kapot servies, gewoon niks) Le Connaisseur. En dan bagger zoals Charlie Chiu en diverse grillrooms.
Wat mij betreft is dat restaurant De Garde in de Drieharingstraat.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:39 schreef mstr het volgende:
Wat is echt een restaurant waar je een keer gegeten moet hebben?
Die hebben lekkere italiaanse bollenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:41 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik had het ook over restaurants, niet over grillrooms, snackbars en fastfood spul.
Als je trouwens echt snel over je nek wilt gaan of aan de race moet je wat eten bij de patat/broodjeszaak waar je tegenaanloopt als je vanuit het station naar HC loopt, bij de overgang naar het streekbusstation daar.half gare patat, vieze gasten die de broodjes staan te smeren met blote handen, bah.
Als de grijze kliko's vandaag normaal gesproken geleegd worden mag je de bruine er bij zettenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier waren de bruine kliko's ook niet geleegd deze week. Grijze kliko's staan aan de straat, ben benieuwd of ze er aan toe gaan komen.
De Garde is inderdaad erg goed, de buren (Van Buuren) is ook erg goed voor een kleinere portemonnee. Het is daar niet voor niets altijd druk.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:51 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat mij betreft is dat restaurant De Garde in de Drieharingstraat.
Printen is helaas altijd idioot duur. Maar je hebt ook nog die copywinkel/cafe die gerund wordt door gehandicapte mensen aan de oude gracht, in het rijtje van t pothuijs dacht ik.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:17 schreef Naamah het volgende:
Wie weet er goedkope printshop ergens? Ik ga nu altijd naar de Multicopy op de Drift, fijne winkel, erg aardige en behulpzame mensen, maar wel erg duur om daar m'n scriptie uit te laten printen!
Vind het best meevallen:quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:09 schreef Neelix het volgende:
Ik zag tot mijn schrik laatst dat het ABN AMRO kantoor op het Neude dicht is. Hebben we nu in de stad gewoon nog maar op 2 plaatsen pinapparaten? De Postbank en die aan het eind van de Steenweg?
ING - Postkantoorquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:09 schreef Neelix het volgende:
Ik zag tot mijn schrik laatst dat het ABN AMRO kantoor op het Neude dicht is. Hebben we nu in de stad gewoon nog maar op 2 plaatsen pinapparaten? De Postbank en die aan het eind van de Steenweg?
In de HEMA staat een SNS-automaat.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:24 schreef The6thgate het volgende:
Pinautomaten zat trouwens.
Op de lange vliestraat
Vredenburg
Achter klarenburg
Bij de AH op de voorstraat kan ook nog
HC en de HEMA zijn dicht 's nachts.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:27 schreef Q. het volgende:
[..]
In de HEMA staat een SNS-automaat.En natuurlijk stapels automaten op HC.
Bij de uitgang van HC? Nee hoor, daar zit niets.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:21 schreef Stansfield het volgende:
Tegenover de xenos zit toch ook een rabobankpin automaat?
Naast de t for telecom of belcompany zit toch echt een rabobank pinautomaat hoor.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:44 schreef Neelix het volgende:
[..]
Bij de uitgang van HC? Nee hoor, daar zit niets.
Ze hebben nogal wat achterstand.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:31 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Damn dat afval bij jullie![]()
Dacht dat de vuilinsmannetjes al gestopt waren met staken
Klinkt spannendquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze hebben nogal wat achterstand.Duurt wel weer twee weken voor ze bij zijn.
Ik zou daar dood nog niet eens gevonden willen wordenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:09 schreef Nielsch het volgende:
In de Woo is ook een pinautomaat
Ik heb vandaag maar weer 3 vuilniszakken bij mijn ouders gedumptquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:31 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Damn dat afval bij jullie![]()
Dacht dat de vuilinsmannetjes al gestopt waren met staken
Officieel moeten ze vandaag bij ons langskomen maar ik zie dat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:44 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik heb vandaag maar weer 3 vuilniszakken bij mijn ouders gedumptZijn nog steeds niet langs geweest bij ons...
Zou de chauffeur afgeleid zijn geweest?quote:
Aan het Zandpad is vrijdagmiddag een maaimachine te water geraakt. Het wagentje kwam op zijn kop in het water terecht tussen oever van de Vecht en een prostitutieboot. Daarbij werd een lantaarnpaal geramd, die terecht kwam tegen de voordeur van een boot.
De chauffeur kon op tijd zijn cabine verlaten. Bezoekers van het Zandpad en enkele dames van lichte zeden hebben hem uit het water gehaald. De man is met onbekende verwondingen naar een ziekenhuis gebracht. De brandweer werd nog ingeschakeld omdat er een gaslucht werd geroken maar er bleek van een gaslek geen sprake.
Hoe het ongeval kon gebeuren, is niet duidelijk. Mogelijk was de chauffeur ergens door afgeleid. De prostituees waren niet blij met het voorval want zij konden hierdoor enige tijd niet werken. Het ongeval trok veel bekijks.
quote:Op zondag 23 mei 2010 11:18 schreef Q. het volgende:
http://dnu.nu/artikel/2235-maaimachine-te-water
[..]
Zou de chauffeur afgeleid zijn geweest?
Ja dat heb ik ook. Het lijkt me heerlijk om relaxed met wat drinken rond te dobberen en naar mensen te kijken die wel haast hebben.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:58 schreef The6thgate het volgende:
Ik word altijd jaloers op dobberende mensen op de gracht met dit weer. Te relaxt is dat
Valt alles mee als je met een grotere groep bent en iedereen wat inlegt, kijk bijvoorbeeld maar eens hier... Voordeel is dat je gewoon je eigen kratten bier en hapjes mee kan nemen.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:39 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook. Het lijkt me heerlijk om relaxed met wat drinken rond te dobberen en naar mensen te kijken die wel haast hebben.
Ik vraag me af of het prijzig is om ergens zo'n bootje voor een middag te huren.
Mijn moeder vertelde me laatste dat ze als kleine kinderen altijd avondvierdaagse liepen langs het Zandpadquote:Op zondag 23 mei 2010 11:18 schreef Q. het volgende:
http://dnu.nu/artikel/2235-maaimachine-te-water
[..]
Zou de chauffeur afgeleid zijn geweest?
Ik heb hem jaaaaaaaaaaaaren gelopen (zowel de 5 als de 10 en de 15 km) en we zijn nog nooit langs het pad gegaan!quote:Op maandag 24 mei 2010 13:01 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Mijn moeder vertelde me laatste dat ze als kleine kinderen altijd avondvierdaagse liepen langs het Zandpad
Het kan natuurlijk dat ze de route hebben aangepast. Mijn moeder komt ui '52...quote:Op maandag 24 mei 2010 13:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb hem jaaaaaaaaaaaaren gelopen (zowel de 5 als de 10 en de 15 km) en we zijn nog nooit langs het pad gegaan!
Ik zie net dat ik zo'n beetje naast Nosh woon.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:46 schreef timbob het volgende:
Zo!
ik heb mezelf ook even (ongeveer) op de fokmap gezet
ik woon in de buurt van Nosh
Mwah... toen was mijn moeder net 3 jaar oud.. dus hebben we niet in dezelfde periode's gelopenquote:Op maandag 24 mei 2010 17:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk dat ze de route hebben aangepast. Mijn moeder komt ui '52...
Huh? Hoe doe je dat? Jezelf op de kaart zetten?quote:Op maandag 24 mei 2010 17:46 schreef timbob het volgende:
Zo!
ik heb mezelf ook even (ongeveer) op de fokmap gezet
ik woon in de buurt van Nosh
je klikt op de link onder die map: dezequote:Op maandag 24 mei 2010 21:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Huh? Hoe doe je dat? Jezelf op de kaart zetten?
Aha.. daar ging het dus mis. Morgen eens in verdiepenquote:Op maandag 24 mei 2010 23:05 schreef timbob het volgende:
[..]
je klikt op de link onder die map: deze
Je logt in met je google/gmail account
en dan kan je plaatsmarkers toevoegen enzo.
Het is ook gewoon veel te warm voor bontkraagjes.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:54 schreef Q. het volgende:
Er werden hier bij Nieuw Welgelegen tussen de middag een stuk of 5 bontkraagjes meegenomen door de politie. DISCRIMINATIE!
Een glaasje ijs-thee zal ze vast goed doen. Daar weet Aleid wel raad mee.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het is ook gewoon veel te warm voor bontkraagjes.
Je bent zelluf een NAZIquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:54 schreef Q. het volgende:
Er werden hier bij Nieuw Welgelegen tussen de middag een stuk of 5 bontkraagjes meegenomen door de politie. DISCRIMINATIE!
Ik was daar paar jaar geleden voor het rookverbod, en ik denk dat ongeveer 80% daar rookte. Een grote mistwolk daarbinnenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:38 schreef Nielsch het volgende:
In mijn studententijd was De Bastaard de place to be voor linkse en artistieke studenten, omdat Giphart er nog wel eens zat en erover schreef in zijn boeken.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:46 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik was daar paar jaar geleden voor het rookverbod, en ik denk dat ongeveer 80% daar rookte. Een grote mistwolk daarbinnen
Oew en ik woon zo ongeveer naast MissHobjequote:Op maandag 24 mei 2010 18:42 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik zo'n beetje naast Nosh woon.
Nog welquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:05 schreef lost95 het volgende:
[..]
Oew en ik woon zo ongeveer naast MissHobje
Daar zit wel een kern van waarheid in! De U-Rock in een zijstraat van de Neude is wel een relaxede spot om rustig wat te drinken trouwens, chille muziek op de achtergrond die niet te hard staat. Let wel op wanneer je gaat, er zijn vaak speciale avonden met muziek of comedy ofzo.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:38 schreef Nielsch het volgende:
In mijn studententijd was De Bastaard de place to be voor linkse en artistieke studenten, omdat Giphart er nog wel eens zat en erover schreef in zijn boeken.
Volgens mij is het daar in Utrecht altijd drukquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:33 schreef ArtemisQ het volgende:
[..]
Daar zit wel een kern van waarheid in! De U-Rock in een zijstraat van de Neude is wel een relaxede spot om rustig wat te drinken trouwens, chille muziek op de achtergrond die niet te hard staat. Let wel op wanneer je gaat, er zijn vaak speciale avonden met muziek of comedy ofzo.
Verder: m'n paspoort is verlopen, dus die moet ik verlengen, op welke tijden is het het minst druk bij Burgerzaken?
Het is altijd kansloos, op de rustigere momenten zetten ze gewoon minder mensen neer zodat je alsnog 45 minuten kunt wachtenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:33 schreef ArtemisQ het volgende:
[..]
Verder: m'n paspoort is verlopen, dus die moet ik verlengen, op welke tijden is het het minst druk bij Burgerzaken?
Thanks, ik heb ook maar es de moeite genomen om mezelf erop te zettenquote:Op maandag 24 mei 2010 23:05 schreef timbob het volgende:
[..]
je klikt op de link onder die map: deze
Je logt in met je google/gmail account
en dan kan je plaatsmarkers toevoegen enzo.
Ben laatst rond 13:30 geweest en was pas meer dan een uur later aan de beurt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 07:59 schreef Blik het volgende:
[..]
Het is altijd kansloos, op de rustigere momenten zetten ze gewoon minder mensen neer zodat je alsnog 45 minuten kunt wachten
Irritant!quote:Op woensdag 26 mei 2010 07:59 schreef Blik het volgende:
[..]
Het is altijd kansloos, op de rustigere momenten zetten ze gewoon minder mensen neer zodat je alsnog 45 minuten kunt wachten
Ideaal om daar te gaan.quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:35 schreef Battlefan het volgende:
Je kan ook in Vleuten, daar is het voor zover ik weet nooit druk
Klopt, maar belangrijkste dingen als rijbewijs/paspoort/id-kaart verlengen is allemaal op een hoop en dat is altijd ontzettend druk.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:06 schreef Naamah het volgende:
Tussen de middag is het het drukst, geloof ik. Woensdag- en vrijdagmiddag ook. En in de vakanties en de weken daarvoor. Misschien 's ochtends proberen? Ik heb ook wel eens enorm lang moeten wachten en de laatste keer was ik er zo doorheen. Ook geen pijl op te trekken dus. En het hangt er ook vanaf waar je voor komt, omdat ze voor verschillende dingen verschillende loketten hebben enzo.
Mwoah, je mist er niet veel aan. Gewoon alcohol met een anijsachtige nasmaak.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:00 schreef DennisMoore het volgende:
Later hoorde ik dat het de enige plek in Utrecht zou zijn waar je ook absint kunt bestellen. Had ik wel 's willen proeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |