Heb je wel onder opties aangezet dat je webicons wilt zien?quote:Op maandag 10 mei 2010 19:47 schreef henrydg het volgende:
Ligt het nou aan mij of verwijderen steeds meer mensen hun UI?
Ik zie steeds meer wit onder de naam
Wat dacht je van Adelante?quote:Op maandag 10 mei 2010 19:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zo denk ik altijd dat Stofje een vrouw is....
-AnneX- ook zo één.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat dacht je van Adelante?
En er is er nog eentje die me even ontschoten is.
meeste mensen zeggen Annequote:Op maandag 10 mei 2010 19:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
-AnneX- ook zo één.
Lijkt teveel op Annet
Huhw wat?quote:Op maandag 10 mei 2010 19:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat dacht je van Adelante?
En er is er nog eentje die me even ontschoten is.
twizu waar is je plaaatjeeeequote:
Dat je een schijnbaar vrouwennaam hebt(ja, het is een blad) en dat is heel verwarrendquote:
Haha, je zei urine en anus.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:08 schreef o.us het volgende:
Terechte klacht, dat soort mensen dienen gedwongen hun urine door middel van een trechter in hun anus te deponeren voor zulk wangedrag.
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:08 schreef o.us het volgende:
Terechte klacht, dat soort mensen dienen gedwongen hun urine door middel van een trechter in hun anus te deponeren voor zulk wangedrag.
Soberzo mannen die een trechter nodig hebben om hun urine in hun anus te krijgenquote:Op maandag 10 mei 2010 20:08 schreef o.us het volgende:
hoi cerrorquote:Op maandag 10 mei 2010 20:08 schreef o.us het volgende:
Ook geen negers, dus jouw OT klopt niet.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:09 schreef Penisbaard het volgende:
Omdat er geen vrouwen op het internet zijn
Beste Tineke,quote:Op maandag 10 mei 2010 20:08 schreef o.us het volgende:
Typisch cerror ja.quote:
wutquote:
Dat laatste.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:42 schreef moomoo het volgende:
Wacht, gaat het om de UI of om het icoontje dat het vermeende geslacht van de user aangeeft?
Vooral bisexuele negerinnen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 02:04 schreef julian6 het volgende:
Irritant ja. Maar ik vind mannelijke users met een vrouwelijke naam of usericoon irritanter.
Bisexuele negerinnen?quote:
en om op te etenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
zo dacht ik dus altijd dat adelante een vrouw wasquote:Op dinsdag 11 mei 2010 02:04 schreef julian6 het volgende:
Irritant ja. Maar ik vind mannelijke users met een vrouwelijke naam of usericoon irritanter.
Een vrouwelijke UI? Bedoel je een UI met een vrouw?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 02:04 schreef julian6 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |