Yep! Alleen neit zo tof als jij de eerste bent die er niet meer in mag.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:03 schreef Gitaarmat het volgende:
Als je dus in dat vak komt dan wordt die afgesloten hoop ik als er een bepaald aantal mensen inzit? Dat is wel tof.
Deze is gemaakt op 23/06/2006 en is misschien iets duidelijker:quote:Op maandag 24 mei 2010 13:30 schreef bloodymary het volgende:
Nooit opgevallen dat er bij de ingang ook bomen staan! Staan die tussen de entreehokjes dan?
Daarom post ik die foto's, dacht dat het voor jullie wel leuk zou zijn om voor/na foto's te zien. En om jullie wat warm te maken natuurlijk.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Haha die bomen heb ik ook helemaal niet doorgehad.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:14 schreef Bayswater het volgende:
Wolfmother en Florence and th Machine waarschijnlijk afzeggers op Pinkpop. Jacqueline Govaert schijnt een vrij weekend te hebben.
Moet ik de tijden weer aanpassenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:23 schreef Felixa het volgende:
Programma van vrijdag op de main stage is een half uur opgeschoven.
Eerste band begint een half uur later en op die manier staat Green Day dus ingepland voor 2,5 ipv 3 uur.
Daar is layer grouping en layer linking voor in Photoshopquote:
Gewoon als .psd opslaan, probeer je mij wat uit te leggenquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar is layer grouping en layer linking voor in Photoshop
Staat er toch?quote:
Huh, ter ere waarvan dat dan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:23 schreef Felixa het volgende:
Programma van vrijdag op de main stage is een half uur opgeschoven.
Eerste band begint een half uur later en op die manier staat Green Day dus ingepland voor 2,5 ipv 3 uur.
Verkeerde topic?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:18 schreef kreuk050 het volgende:
Govaert zingt ook een liedje mee met Snow Patrol maandagavond..
Precies wat ik dachtquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:00 schreef Frenkel het volgende:
Ah kan ik na Jack Johnson toch nog een stuk Editors zien !
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:15 schreef Felixa het volgende:
Huh, dan is die zanger wel heul erg ziek zeker...![]()
Of zal de band weer uit elkaar zijn?
Op de site van Arras, nog niks op die van Werchter.quote:We are sorry to announce that Wolfmother have been forced to cancel its full european tour for June and July. Due to medical reasons, Andrew Stockdale, Wolfmother’s lead singer is unable to fly. So the band won't be able to play in Arras on July 3rd.
We are quite disappointed but we wish him a speedy recovery. And of course whe hope that we could welcome the band another year.
Balen, had ze graag nog een keer willen zien.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:24 schreef Christiaan het volgende:
[..]
[..]
Op de site van Arras, nog niks op die van Werchter.
Of Mumford & Sons!quote:
Die staan al vóór Wolfmother geprogrammeerd.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:32 schreef Gitaarmat het volgende:
O wee als er een kleine kutnaam als The Van Jets komt...
Jaaaa! Arcade Fire gewoon langer!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:55 schreef Bayswater het volgende:
Probleem is dat zondag vol staat met grote namen en Wolfmother aan het begin stond en een grote naam als vervanger dan kleiner wordt. Wellicht schuiven met Vampire Weekend/ Arcade Fire als dat mogelijk is.
't Was ook een vergelijking he.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:46 schreef Felixa het volgende:
[..]
Die staan al vóór Wolfmother geprogrammeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |