Vorig jaar ijzeren dingetje. Maar dat ding krijg je er met geen mogelijkheid af. Ik wilde hem niet doorknippen en heb thuis toen fucking moeilijk gedaan met een tang en toen wilde 'ie nog niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:32 schreef Gitaarmat het volgende:
Hebben ze op Werchter ook een mooi bandje die goed blijft zitten? Niet met zo'n ijzeren dingetje (die de hele boel bij elkaar houdt) hoop ik.
Dat staat ook gewoon op de site van RW.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:38 schreef Weggeslet het volgende:
HUH GODVERDAMTE SCHEISSE WAAROM KOMT WOLFMOTHER NIET?
Ik ga nu teruglezen jongens
LL heeft toch wel een bandje die geheel aan zichzelf vastzit?quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Vorig jaar ijzeren dingetje. Maar dat ding krijg je er met geen mogelijkheid af. Ik wilde hem niet doorknippen en heb thuis toen fucking moeilijk gedaan met een tang en toen wilde 'ie nog niet.
Ja.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:48 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
LL heeft toch wel een bandje die geheel aan zichzelf vastzit?
Ja die wordt dichtgeschroeid zegmaar. Ik moet zeggen dat ik het bandje van Werchter helemaal niet meer kan herinneren.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:48 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
LL heeft toch wel een bandje die geheel aan zichzelf vastzit?
Ach ja, what's in a name; een Wolf of een Leeuw.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:16 schreef Bayswater het volgende:
Had zo gehoopt op een reunie van de Trockener Kecks als invaller voor Wolfmother!
Dacht ik ook.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:24 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ach ja, what's in a name; een Wolf of een Leeuw.![]()
Dan zijn we weer thuis.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:02 schreef Gitaarmat het volgende:
Noch einer Monat!
Inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |