dit is dus zeker gelul want hij wordt er niet vol van... alleen de capaciteit zal weer als vanouds moeten zijn. Dus dat ie langer vol blijft..quote:Op maandag 10 mei 2010 19:13 schreef Yreal het volgende:
ik heb het net gedaan, na 5 minuten was ie vol![]()
quote:Op maandag 10 mei 2010 19:15 schreef koemleit het volgende:
[..]
dit is dus zeker gelul want hij wordt er niet vol van... alleen de capaciteit zal weer als vanouds moeten zijn. Dus dat ie langer vol blijft..
zeg dan niks OETLUL!
Dit is een kankerhard trolltopic, faalbaasquote:Op maandag 10 mei 2010 19:15 schreef koemleit het volgende:
[..]
dit is dus zeker gelul want hij wordt er niet vol van... alleen de capaciteit zal weer als vanouds moeten zijn. Dus dat ie langer vol blijft..
zeg dan niks OETLUL!
ok thanx ga het straks maar proberen denk ik.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:13 schreef Multivitamine het volgende:
Wat een vraag...
Is dit niet vanzelfsprekend dat dit werkt? Door de elektromagnetische golven wordt de accu warm en zal zijn capaciteit weer als nieuw zijn. Niet te lang in de magnetron zetten, 1 minuut is genoeg.
Heb je gelijk in, maar dan is het wel belangrijk om de capaciteit goed te hebben.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:13 schreef Multivitamine het volgende:
Wat een vraag...
Is dit niet vanzelfsprekend dat dit werkt? Door de elektromagnetische golven wordt de accu warm en zal zijn capaciteit weer als nieuw zijn. Niet te lang in de magnetron zetten, 1 minuut is genoeg.
Wel altijd eerst 5 minuutjes laten sudderen in wat boter dan hčquote:Op maandag 10 mei 2010 19:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik doe hem altijd eerst 20 minuten in de oven en dan pas in de magnetron
Bij de oven is de tijd iets minder belangrijk. Magnetron moet je hem zeker niet te lang in stoppen. Wat is de spanning en de capaciteit van je accu? staat er als het goed op... En het vermogen van je magnetron?quote:
Och, even simpel door rekenen en het komt goed! Wil het wel voor hem doen als hij de juiste waarden geeft.quote:
Dat, maar een magnetron heeft ook veel beter resultaatquote:Op maandag 10 mei 2010 19:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bij de oven is de tijd iets minder belangrijk. Magnetron moet je hem zeker niet te lang in stoppen. Wat is de spanning en de capaciteit van je accu? staat er als het goed op... En het vermogen van je magnetron?
Dit soort grapjes moet je alleen doen als je de theorie snapt. Anders doet er straks iets poefquote:Op maandag 10 mei 2010 19:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Och, even simpel door rekenen en het komt goed! Wil het wel voor hem doen als hij de juiste waarden geeft.
oké dus te lang is funest voor m'n bat?quote:Op maandag 10 mei 2010 19:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dit soort grapjes moet je alleen doen als je de theorie snapt. Anders doet er straks iets poef
Kijk eens op de achterkant van je magnetron op het voltagestickertjequote:Op maandag 10 mei 2010 19:24 schreef koemleit het volgende:
hmm kan nu niks vinden over de spanning en capaciteit of moet ik hem eruit halen?
maar hoe lang in de oven dan? en op hoeveel graden?
we hebben een hete lucht oven.
Dat zei ik daarstraks al. Type van je laptop en merk is ook goed, zoek ik het even op. Moet je alleen nog het vermogen van je magnetron weten. Dus hup, opzoeken jij!quote:Op maandag 10 mei 2010 19:26 schreef koemleit het volgende:
[..]
oké dus te lang is funest voor m'n bat?
Ok, je hebt 4000mAh en 11,1 volt. dat is 44,4 watt voor 1 uur. dus 44,4* 3600/1000=160 seconden op vol vermogen.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:28 schreef koemleit het volgende:
vermogen magnetron is 1000 wat..
type laptop is acer aspire 6920
Alleen bij oude sony's niet, die hadden verontreiniging in de accu's.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:30 schreef n_uniet het volgende:
Laatst nog gedaan werkt niet niet bij alle merken
Doe maar voor de zekerheid 150.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ok, je hebt 4000mAh en 11,1 volt. dat is 44,4 watt voor 1 uur. dus 44,4* 3600/100=160 seconden op vol vermogen.
dank je ..quote:Op maandag 10 mei 2010 19:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ok, je hebt 4000mAh en 11,1 volt. dat is 44,4 watt voor 1 uur. dus 44,4* 3600/1000=160 seconden op vol vermogen.
bij acer weet je dat toevallig?quote:Op maandag 10 mei 2010 19:30 schreef n_uniet het volgende:
Laatst nog gedaan werkt niet niet bij alle merken helaas:)
Moest ik alsnog een nieuwe kopen:'(
Heb je gelijk in.. Je wilt hem niet kapot maken. Liever dat je accu weer voor 80 a 90% goed is dan dat je hem verneukt.quote:
geen idee bij mijn sony deed hij het nietquote:Op maandag 10 mei 2010 19:31 schreef koemleit het volgende:
[..]
dank je ..
[..]
bij acer weet je dat toevallig?
Iemand die dat zegt weet niet waar hij het over heeftquote:Op maandag 10 mei 2010 19:33 schreef koemleit het volgende:
oke 150 gaat het worden...
ik ga om kwart voor 8 de gok wagen.. of er moet nog iemand komen die zeker weet dat het mis gaat
Mwa 150 lijkt me vrij safequote:Op maandag 10 mei 2010 19:33 schreef koemleit het volgende:
ik ga om kwart voor 8 de gok wagen.. of er moet nog iemand komen die zeker weet dat het mis gaat
Hihi, ik volg dit topic nog eventjesquote:Op maandag 10 mei 2010 19:33 schreef koemleit het volgende:
quote:
En waar baseer jij je mening op?quote:Op maandag 10 mei 2010 19:41 schreef Micson het volgende:
[..]
Hihi, ik volg dit topic nog eventjesVolgens mij gaat ie gewoon naar de klote hoor
quote:Op maandag 10 mei 2010 19:54 schreef koemleit het volgende:
hahaha hij begon een beetje te smeulen hahaha en nu heb ik he geprobeerd erin te doen.. maar dat past niet meeranyway ik koop wel een nieuwe het was het proberen waard lijkt me..
komt ie nu meequote:Op maandag 10 mei 2010 19:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]had je hem wel helemaal leeg laten lopen voor je het probeerde?!
Ja joh, dacht dat het wel duidelijk was, waar zouden we anders dingen voor berekenen met de max. capaciteit.. Als ie half vol zit gaat de rest energie in warmte zitten en verneuk je je accu..quote:
dat is wat gebeurd is denk ik...quote:Op maandag 10 mei 2010 19:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja joh, dacht dat het wel duidelijk was, waar zouden we anders dingen voor berekenen met de max. capaciteit.. Als ie half vol zit gaat de rest energie in warmte zitten en verneuk je je accu..
quote:
whehe, jij koopt iedere keer een nieuwe als je batterij leeg is?! waar is de oplader dan voor?quote:Op maandag 10 mei 2010 20:05 schreef HolyGhost het volgende:
NEE NATUURLIJK WERKT DAT NIET!![]()
Je moet gewoon een nieuwe kopen als ie leeg is
Told you soquote:Op maandag 10 mei 2010 19:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dit soort grapjes moet je alleen doen als je de theorie snapt. Anders doet er straks iets poef
Niet alle batterijen zijn oplaadbaar Einstein.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
whehe, jij koopt iedere keer een nieuwe als je batterij leeg is?! waar is de oplader dan voor?
In deze gebruikte omgeving wel. Laptop batterijen......... Allemaal herlaadbaarquote:Op maandag 10 mei 2010 20:09 schreef HolyGhost het volgende:
[..]
Niet alle batterijen zijn oplaadbaar Einstein.
die van een laptop wel nitwitquote:Op maandag 10 mei 2010 20:09 schreef HolyGhost het volgende:
[..]
Niet alle batterijen zijn oplaadbaar Einstein.
Dat hadden ze dan wel eens mogen vertellen toen ik hem kocht: het staat er namelijk niet op. Ik koop al 3 jaar nieuwe batterijen voor m'n laptop als ie weer eens op is.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
In deze gebruikte omgeving wel. Laptop batterijen......... Allemaal herlaadbaar
Hihi, eerst mij een beetje proberen te dissen.. Maar die 18-jarige snotneus uit een Limburgs boerendorp die zijn mening nergens op baseerde had toch maar weer gelijk hequote:Op maandag 10 mei 2010 19:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En waar baseer jij je mening op?
Hier is het na werktuigbouwkunde met elektrotechniek en lerarenopleiding natuur/scheikunde dat ik toch wel wat er vanaf weet.
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:27 schreef Micson het volgende:
[..]
Hihi, eerst mij een beetje proberen te dissen.. Maar die 18-jarige snotneus uit een Limburgs boerendorp die zijn mening nergens op baseerde had toch maar weer gelijk he
[..]
Hihi, eerst mij een beetje proberen te dissen.. Maar die 18-jarige snotneus uit een Limburgs boerendorp die zijn mening nergens op baseerde had toch maar weer gelijk he
[..]
quote:Op maandag 10 mei 2010 19:57 schreef n_uniet het volgende:
Ts is de grootste troll van dit hele topic
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |