whehe, jij koopt iedere keer een nieuwe als je batterij leeg is?! waar is de oplader dan voor?quote:Op maandag 10 mei 2010 20:05 schreef HolyGhost het volgende:
NEE NATUURLIJK WERKT DAT NIET!![]()
Je moet gewoon een nieuwe kopen als ie leeg is
Told you soquote:Op maandag 10 mei 2010 19:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dit soort grapjes moet je alleen doen als je de theorie snapt. Anders doet er straks iets poef
Niet alle batterijen zijn oplaadbaar Einstein.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
whehe, jij koopt iedere keer een nieuwe als je batterij leeg is?! waar is de oplader dan voor?
In deze gebruikte omgeving wel. Laptop batterijen......... Allemaal herlaadbaarquote:Op maandag 10 mei 2010 20:09 schreef HolyGhost het volgende:
[..]
Niet alle batterijen zijn oplaadbaar Einstein.
die van een laptop wel nitwitquote:Op maandag 10 mei 2010 20:09 schreef HolyGhost het volgende:
[..]
Niet alle batterijen zijn oplaadbaar Einstein.
Dat hadden ze dan wel eens mogen vertellen toen ik hem kocht: het staat er namelijk niet op. Ik koop al 3 jaar nieuwe batterijen voor m'n laptop als ie weer eens op is.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
In deze gebruikte omgeving wel. Laptop batterijen......... Allemaal herlaadbaar
Hihi, eerst mij een beetje proberen te dissen.. Maar die 18-jarige snotneus uit een Limburgs boerendorp die zijn mening nergens op baseerde had toch maar weer gelijk hequote:Op maandag 10 mei 2010 19:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En waar baseer jij je mening op?
Hier is het na werktuigbouwkunde met elektrotechniek en lerarenopleiding natuur/scheikunde dat ik toch wel wat er vanaf weet.
quote:Op maandag 10 mei 2010 20:27 schreef Micson het volgende:
[..]
Hihi, eerst mij een beetje proberen te dissen.. Maar die 18-jarige snotneus uit een Limburgs boerendorp die zijn mening nergens op baseerde had toch maar weer gelijk he
[..]
Hihi, eerst mij een beetje proberen te dissen.. Maar die 18-jarige snotneus uit een Limburgs boerendorp die zijn mening nergens op baseerde had toch maar weer gelijk he
[..]
quote:Op maandag 10 mei 2010 19:57 schreef n_uniet het volgende:
Ts is de grootste troll van dit hele topic
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |