Het was te proberen.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, helaas. Dit is wel heel jammerlijk
Wat doe je, mijn grapgrap.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je kunt de C uitspreken als K en S.
Dus misschien is het eigenlijk wel topis.
waar is dat =$quote:
Van mijn pa zijn werk. Ze zijn dit jaar overgeschakeld van papieren formulieren naar een of andere toffe sitequote:
Een WK poule.quote:
Oja, moet ik ook nog even doen.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Doe dan ook mee poulen via FOK!
Subleague KLB SC.
Dumpert heeft een hotlink protection.quote:
Sinds wanneer dat.. Zo'n mooie foto..quote:Op maandag 10 mei 2010 19:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dumpert heeft een hotlink protection.
Sinds heel lang:quote:Op maandag 10 mei 2010 20:01 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Sinds wanneer dat.. Zo'n mooie foto..
Dat is het probleem, Nederland heeft genoeg spelers die kunnen scoren, de topscorer gaat dus sowieso niet uit Nederland komen.quote:
Dikke bruine veeg op die witte lijn ineens.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sinds heel lang:
[ afbeelding ]
[..]
Dat is het probleem, Nederland heeft genoeg spelers die kunnen scoren, de topscorer gaat dus sowieso niet uit Nederland komen.
Ik zie nog eerder een Higuaìn, Messi of Suarez bovenaanstaan.
Volgens mij was Suarez voor Uruguay helemaal niet zo belangrijk..quote:Op maandag 10 mei 2010 20:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sinds heel lang:
[ afbeelding ]
[..]
Dat is het probleem, Nederland heeft genoeg spelers die kunnen scoren, de topscorer gaat dus sowieso niet uit Nederland komen.
Ik zie nog eerder een Higuaìn, Messi of Suarez bovenaanstaan.
Voor Ajax ook niet, maar hij staat nu eenmaal als enige in de spits.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:04 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Volgens mij was Suarez voor Uruguay helemaal niet zo belangrijk..
Kleine boner.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:06 schreef Chai het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)when_you_see_it.html
Ew.
In de meeste gewonnen qualifiers heeft hij toch wel gescoord, samen met Forlán.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:04 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Volgens mij was Suarez voor Uruguay helemaal niet zo belangrijk..
Rightquote:Op maandag 10 mei 2010 20:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Voor Ajax ook niet, maar hij staat nu eenmaal als enige in de spits.
Beetje kleinquote:Op maandag 10 mei 2010 20:06 schreef Chai het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)when_you_see_it.html
Ew.
Ptsj, ik heb Uruguay als verassing.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
In de meeste gewonnen qualifiers heeft hij toch wel gescoord, samen met Forlán.
Maar Uruguay gaat sowieso niet ver komen op het WK.
Ah, dus dat is een reetveter.quote:
WTF, blijkbaar kan het bij kinderen zelfs de groei stimuleren:quote:Op maandag 10 mei 2010 20:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar alleen verschrompelde zaadballen van kreeg.
quote:The androgenic effects of AAS are numerous. Processes affected include pubertal growth, sebaceous gland oil production, and sexuality (especially in fetal development). Some examples of virilizing effects are growth of the clitoris in females and the penis in male children
Bij vrouwen ook toch.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
WTF, blijkbaar kan het bij kinderen zelfs de groei stimuleren:
[..]
Donovanquote:Op maandag 10 mei 2010 20:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Donovan, Beasley en O'Brien zullen wel gaan shinen.
Als je het andersom doet heb je een mosselflosser.quote:
Dat staat daar toch ookquote:
Dat is een clitquote:
Ik bedoelde dat de rest eromheen ook augurkig is.quote:
Spoiler tags. Gebruik ze.quote:
Beasleyquote:Op maandag 10 mei 2010 20:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Donovan
Beasley
O'Brien
Onyewu
Edu