Het was te proberen.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, helaas. Dit is wel heel jammerlijk
Wat doe je, mijn grapgrap.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je kunt de C uitspreken als K en S.
Dus misschien is het eigenlijk wel topis.
waar is dat =$quote:
Van mijn pa zijn werk. Ze zijn dit jaar overgeschakeld van papieren formulieren naar een of andere toffe sitequote:
Een WK poule.quote:
Oja, moet ik ook nog even doen.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Doe dan ook mee poulen via FOK!
Subleague KLB SC.
Dumpert heeft een hotlink protection.quote:
Sinds wanneer dat.. Zo'n mooie foto..quote:Op maandag 10 mei 2010 19:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dumpert heeft een hotlink protection.
Sinds heel lang:quote:Op maandag 10 mei 2010 20:01 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Sinds wanneer dat.. Zo'n mooie foto..
Dat is het probleem, Nederland heeft genoeg spelers die kunnen scoren, de topscorer gaat dus sowieso niet uit Nederland komen.quote:
Dikke bruine veeg op die witte lijn ineens.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sinds heel lang:
[ afbeelding ]
[..]
Dat is het probleem, Nederland heeft genoeg spelers die kunnen scoren, de topscorer gaat dus sowieso niet uit Nederland komen.
Ik zie nog eerder een Higuaìn, Messi of Suarez bovenaanstaan.
Volgens mij was Suarez voor Uruguay helemaal niet zo belangrijk..quote:Op maandag 10 mei 2010 20:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sinds heel lang:
[ afbeelding ]
[..]
Dat is het probleem, Nederland heeft genoeg spelers die kunnen scoren, de topscorer gaat dus sowieso niet uit Nederland komen.
Ik zie nog eerder een Higuaìn, Messi of Suarez bovenaanstaan.
Voor Ajax ook niet, maar hij staat nu eenmaal als enige in de spits.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:04 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Volgens mij was Suarez voor Uruguay helemaal niet zo belangrijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |