Ik choke graag een half uurtje voordat we gaan eten (geen idee waarom) en daarna gaan we eten en dan moet ik afwassen. En als ik mn handen in het water doe krijg ik steken in mijn zak. Maar ik was wel mijn handen hoor voor het eten. En dan draai ik zelfs de kraan open met mijn niet-choke-hand want anders kan er zaad aan de kraan komen, jwz.quote:
Doe ik ook niet, ik schuif gewoon mijn voorhuid op en neer, zo hoort het toch?quote:Op maandag 10 mei 2010 18:53 schreef opastokvis het volgende:
je moet ook niet aan je zak trekken leipo
Jij bent wel een vieze met die afwas zegquote:Op maandag 10 mei 2010 18:56 schreef denaamishenk het volgende:
[..]
Ik choke graag een half uurtje voordat we gaan eten (geen idee waarom) en daarna gaan we eten en dan moet ik afwassen. En als ik mn handen in het water doe krijg ik steken in mijn zak. Maar ik was wel mijn handen hoor voor het eten. En dan draai ik zelfs de kraan open met mijn niet-choke-hand want anders kan er zaad aan de kraan komen, jwz.
Steek je zak eens in het water dan.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:56 schreef denaamishenk het volgende:
[..]
Ik choke graag een half uurtje voordat we gaan eten (geen idee waarom) en daarna gaan we eten en dan moet ik afwassen. En als ik mn handen in het water doe krijg ik steken in mijn zak. Maar ik was wel mijn handen hoor voor het eten. En dan draai ik zelfs de kraan open met mijn niet-choke-hand want anders kan er zaad aan de kraan komen, jwz.
[..]
Doe ik ook niet, ik schuif gewoon mijn voorhuid op en neer, zo hoort het toch?
Ik heb al 8 jaar beerervaring...daar ligt het niet aan. Maar binnenkort komt er een afwasmachinequote:Op maandag 10 mei 2010 18:58 schreef Acinonyx het volgende:
Je moet ook niet zo hard knijpen tijdens het fappen, als je oud genoeg bent komt er vanzelf wel een keer wat uit, hoop ik voor je
quote:
quote:
Meestal een stuk keukenrol, is net groot genoeg om met de linkerhand vast te houden en vol te blaffen zonder te missenquote:
In zijn eten.quote:
AFWASMACHINES ZIJN THA BOM.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:59 schreef denaamishenk het volgende:
[..]
Ik heb al 8 jaar beerervaring...daar ligt het niet aan. Maar binnenkort komt er een afwasmachine
Bij de afwasquote:
Daar krijg je pijn in je zak van?quote:
Je beert al 8 jaar zelfs als je een vriendin hebt ?quote:Op maandag 10 mei 2010 18:59 schreef denaamishenk het volgende:
[..]
Ik heb al 8 jaar beerervaring...daar ligt het niet aan. Maar binnenkort komt er een afwasmachine
Je kan ook een tijdje op je hand gaan zitten totdat ie slaapt, als je dan gaat choken lijkt het niet of iemand anders het doetquote:
Jap en nog best vaak ook.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:04 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Je beert al 8 jaar zelfs als je een vriendin hebt ?
quote:Op maandag 10 mei 2010 19:04 schreef denaamishenk het volgende:
[..]
Je kan ook een tijdje op je hand gaan zitten totdat ie slaapt, als je dan gaat choken lijkt het niet of iemand anders het doet
Is ze soms streng gereformeerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |