quote:Naam deelnemer en Team
De snelste coureur in vrije training 1 (1 punt)
-
De snelste coureur in vrije training 2 (1 punt)
-
De snelste coureur in vrije training 3 (1 punt)
-
De top 3 in de kwalificatie (na eventuele straffen, excl. motorwissels) (max 12 punten)
1:
2:
3:
De pole position tijd (van Q3) (max 3 punten)
-
Het team met de hoogste topsnelheid (1 punt)
-
De top 10 in de uitslag van de race (max 52 punten)
1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:
De coureur die de snelste ronde tijdens de race rijdt (3 punten)
-
Het team met de snelste pitstop (excl. drive through penalties) (2 punten)
-
Het team dat als eerste 1 wagen langs de kant heeft (2 punten)
-
quote:Op maandag 10 mei 2010 18:28 schreef eNGine10 het volgende:
ah oke, woensdag dus![]()
Maar de race is toch wel gewoon zondag? Is de 1e vrije training op donderdag al dus?
en het heeft met de plaatselijke markt te makenquote:Op maandag 10 mei 2010 18:30 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ze gooien het circuit open voor de vrijdagspits.
Succes!quote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 10 mei 2010 20:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Succes!
Ik ben aangenomen!Voor iig twee maanden, dan
Als het beide kanten goed bevalt, wordt het contract verlengd.
Dat heb ik ook Tarado. Als dat uitkomt hebben we wel een hele goede ronde gok ik zoquote:4: Hamilton
5: Button
6: Massa
Ik zit eigenlijk nog een beetje te twijfelenquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook Tarado. Als dat uitkomt hebben we wel een hele goede ronde gok ik zo
Verspreid je winkansen enzoquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk nog een beetje te twijfelen
Ik heb het iets veranderd, zie pmquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Verspreid je winkansen enzoNee je moet maar doen wat je verstandig lijkt. Mijn voorspelling staat vast in ieder geval.
Was even vergeten dat in Monaco de autootjes al op donderdag het circuit op mogen. Naja, beter nu veel punten scoren en drie strafpunten incasseren dan helemaal geen punten.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:56 schreef Szura het volgende:
We wisselen elkaar wel af met te laat zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |