Zegt het Marshallplan je iets? Heropbouw van West-Europa?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:38 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
De VS hebben ons helemaal niet geholpen tijdens WO II, dat is dus echt een misverstand.
Lees je eens in over die tijd, de geallieerden waren vooral de Russen, de sovjets dus. En in plaats van dank, worden de Russen steevast door de westerse media als onmensen afgeschilderd.
De Amerikanen hebben ons niet bevrijd, wel een enkele Canadees.![]()
Zonder hulp van de Russen waren we nooit bevrijd geweest van de Duitsers. Die Duitsers zitten nog steeds op onze stranden kuilen te graven, dus misschien moeten de Russen ons nog maar eens te hulp schieten.
Ik denk inderdaad dat iemand anders zich mag gaan inlezenquote:Op maandag 10 mei 2010 23:41 schreef pagadder het volgende:
[..]
Zegt het Marshallplan je iets? Heropbouw van West-Europa?
Op dat geld hadden we sowieso recht hoor, het waren immers de Amerikanen die onze dijken bombardeerden en ons dwongen om Nederlands-Indië los te laten.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:41 schreef pagadder het volgende:
[..]
Site is netjes, het klopt namelijk wat er staat. Dus helaas, probeer wat anders erbij te pakken als je wilt bashen.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:24 schreef Xandrar het volgende:
http://www.christiangunowner.com/
Site spreekt voor zichzelf.Only in America.
Wow, wat lijkt Amerika qua natuur enorm op Iran!quote:Op maandag 10 mei 2010 17:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Religieuze wapengekken verdedigenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:03 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Site is netjes, het klopt namelijk wat er staat. Dus helaas, probeer wat anders erbij te pakken als je wilt bashen.
quote:
Je bedoelt dat je tussen een berg religieuze fanatici wil wonen die menen het recht te hebben overal met een geladen wapen naartoe te gaan, 'gewoon omdat het ons recht is'?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:03 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Site is netjes, het klopt namelijk wat er staat. Dus helaas, probeer wat anders erbij te pakken als je wilt bashen.
Ik bedoel dat ik vind dat je jezelf moet kunnen verdedigen, dat er inderdaad veel uitschot is en dat de politie niet altijd snel ter plaatste kan zijn. Een pistool kan je dan goed helpen, het religieuze aspect erin interesseert mij weinig.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:06 schreef Xandrar het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je tussen een berg religieuze fanatici wil wonen die menen het recht te hebben overal met een geladen wapen naartoe te gaan, 'gewoon omdat het ons recht is'?
Je doet alsof het Amerika onder Roosevelt hetzelfde is sinds het Amerika onder Reagan.quote:Op maandag 10 mei 2010 23:41 schreef pagadder het volgende:
[..]
Truman zul je bedoelenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:25 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
Je doet alsof het Amerika onder Roosevelt hetzelfde is sinds het Amerika onder Reagan.
Truman ging verder met het beleid van Roosevelt toen deze stierf in 1945, dus Roosevelt.quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:45 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
Truman ging verder met het beleid van Roosevelt toen deze stierf in 1945, dus Roosevelt.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:58 schreef Pieter-utd het volgende:
Mensen die anti Amerika zijn![]()
&
Mensen die denken dat alles in Amerika beter is
&
Well said yank.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:58 schreef Pieter-utd het volgende:
&
De regeling vice president neemt taken over van president gelijk stellen met jouw buurmanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:31 schreef Psyduck het volgende:
[..]
Roosevelt deed niks want die was dood![]()
Als mijn buurman zegt, oh wat een leuk idee om de voortuin leeg te scheppen, en dan vervolgens dood neerflikkert, en vervolgens ga ik scheppen, wie heeft het dan gedaan hij of ik?
In geen van beide wereldoorlogen heeft Amerika de oorlog veroorzaakt, ze werden er door andere partijen bij betrokken.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:10 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
HA-HA-HA![]()
![]()
![]()
Zonder de VS en z'n oorlogen zou jij nu DUITS typen...
Het verkopen van eten en programma's doen ze alleen omdat er hier vraag naar is hoor.
Maar gezien je nickname, wens in je veel plezier in een commieland!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |