Bij deze dus.quote:
En het communisme is de aids van de wereldquote:Op maandag 10 mei 2010 15:46 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Bij deze dus.
Klacht: De VS sleuren andere landen mee in hun ellende en hun oorlogszucht en fanatisme, hun bekrompenheid en hun preutsheid.
De wereld zou zoveel beter zijn zonder dit land.![]()
Stelling: de VS is een kankergezwel in het lichaam van planeet Aarde.
china doet het beter dan ons kapitalistisch Europa, wij gaan allemaal ten onder aan de euro .quote:Op maandag 10 mei 2010 15:47 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
En het communisme is de aids van de wereld
Wie moet mijn katoenvelden dan plukken?quote:Op maandag 10 mei 2010 15:47 schreef stevenmac26 het volgende:
Wereld zou ook beter zijn zonder Afrika, scheelt weer een hoop geld aan ontwikkelingshulp
Frieslandquote:Op maandag 10 mei 2010 15:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wie moet mijn katoenvelden dan plukken?
Boeiend dat het slecht gaat, het kan nooit zo slecht zijn als communisme.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:48 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
china doet het beter dan ons kapitalistisch Europa, wij gaan allemaal ten onder aan de euro .
Ik ben student Rechtsgeleerdheid. Helaas voor jou.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:49 schreef FoK-gebruiker het volgende:
Hugo Chavez![]()
TS is zeker zo'n uitkeringtrekkende hippy die niet te beroerd is om maandelijks (zonder er voor te werken) een uitkering te ontvangen van een kapitalistisch land![]()
Over de grens met deze communistische kutsmurf
Mensen uit Limburg zijn net zo kansloosquote:Op maandag 10 mei 2010 15:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wie moet mijn katoenvelden dan plukken?
Inderdaad. In China is er dankzij het grote sociale vangnet ook helemaal geen armoede daar. In China is het goed toeven.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:48 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
china doet het beter dan ons kapitalistisch Europa, wij gaan allemaal ten onder aan de euro .
Dus kost je Nederland nog steeds geld. En jij bent dus een gevalletje van (nu) links lullen en (straks) rechts vullen?quote:Op maandag 10 mei 2010 15:50 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Ik ben student Rechtsgeleerdheid. Helaas voor jou.
Aangepast, maar de titel kan ik niet aanpassen via edit.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:50 schreef zquing het volgende:
ik wil 'm wel openlaten, maar dan moet je ff met een betere TT komen
HA-HA-HAquote:Op maandag 10 mei 2010 15:46 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
De V.S. is verantwoordelijk voor de meeste oorlogen wereldwijd, dumpen overal hun 'cultuur' programma's als Oprah Winfrey, retarded shows, smerig Mc Donalds voedsel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |