Bij deze dus.quote:
En het communisme is de aids van de wereldquote:Op maandag 10 mei 2010 15:46 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Bij deze dus.
Klacht: De VS sleuren andere landen mee in hun ellende en hun oorlogszucht en fanatisme, hun bekrompenheid en hun preutsheid.
De wereld zou zoveel beter zijn zonder dit land.![]()
Stelling: de VS is een kankergezwel in het lichaam van planeet Aarde.
china doet het beter dan ons kapitalistisch Europa, wij gaan allemaal ten onder aan de euro .quote:Op maandag 10 mei 2010 15:47 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
En het communisme is de aids van de wereld
Wie moet mijn katoenvelden dan plukken?quote:Op maandag 10 mei 2010 15:47 schreef stevenmac26 het volgende:
Wereld zou ook beter zijn zonder Afrika, scheelt weer een hoop geld aan ontwikkelingshulp
Frieslandquote:Op maandag 10 mei 2010 15:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wie moet mijn katoenvelden dan plukken?
Boeiend dat het slecht gaat, het kan nooit zo slecht zijn als communisme.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:48 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
china doet het beter dan ons kapitalistisch Europa, wij gaan allemaal ten onder aan de euro .
Ik ben student Rechtsgeleerdheid. Helaas voor jou.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:49 schreef FoK-gebruiker het volgende:
Hugo Chavez![]()
TS is zeker zo'n uitkeringtrekkende hippy die niet te beroerd is om maandelijks (zonder er voor te werken) een uitkering te ontvangen van een kapitalistisch land![]()
Over de grens met deze communistische kutsmurf
Mensen uit Limburg zijn net zo kansloosquote:Op maandag 10 mei 2010 15:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wie moet mijn katoenvelden dan plukken?
Inderdaad. In China is er dankzij het grote sociale vangnet ook helemaal geen armoede daar. In China is het goed toeven.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:48 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
china doet het beter dan ons kapitalistisch Europa, wij gaan allemaal ten onder aan de euro .
Dus kost je Nederland nog steeds geld. En jij bent dus een gevalletje van (nu) links lullen en (straks) rechts vullen?quote:Op maandag 10 mei 2010 15:50 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Ik ben student Rechtsgeleerdheid. Helaas voor jou.
Aangepast, maar de titel kan ik niet aanpassen via edit.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:50 schreef zquing het volgende:
ik wil 'm wel openlaten, maar dan moet je ff met een betere TT komen
HA-HA-HAquote:Op maandag 10 mei 2010 15:46 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
De V.S. is verantwoordelijk voor de meeste oorlogen wereldwijd, dumpen overal hun 'cultuur' programma's als Oprah Winfrey, retarded shows, smerig Mc Donalds voedsel.
Europa is welvarender dan China hoor, maffe gast.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:48 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 mei 2010 15:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mensen uit Limburg zijn net zo kansloos
Kun je niet weten!quote:Op maandag 10 mei 2010 16:10 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
HA-HA-HA![]()
![]()
![]()
Zonder de VS en z'n oorlogen zou jij nu DUITS typen...
Pfff! Lekker belangrijk!quote:Op maandag 10 mei 2010 16:10 schreef RemcoDelft het volgende:
HA-HA-HA![]()
![]()
![]()
GTFO, wordt moe van mensen die iedereen met een andere mening meteen als een trol bestempelen. Het kan echt zo zijn dat hij anti USA is etc, dan is hij één van de velen.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:37 schreef Rectum het volgende:
TS loopt nu lekker aan z'n pielemuis te trekken omdat z'n trollpoging is geslaagd.
Oh ja, zouden we dan Duits typen? Onder Duitse bezetting konden we toch ook gewoon Nederlands blijven praten? En er waren sowieso veel meer landen die meevochten aan de kant van de geallieerden, dus schuif niet alle eer op de VS af.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:10 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
HA-HA-HA![]()
![]()
![]()
Het verkopen van eten en programma's doen ze alleen omdat er hier vraag naar is hoor.
Maar gezien je nickname, wens in je veel plezier in een commieland!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amenquote:Op maandag 10 mei 2010 16:55 schreef Bananenman het volgende:
Land of the free, home of the brave
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 mei 2010 15:46 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
De wereld zou beter af zijn, als er geen VS geweest was.
Dan hadden de Russen ons wel 'bevrijd' en was TS vast wel blij geweestquote:Op maandag 10 mei 2010 16:10 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
HA-HA-HA![]()
![]()
![]()
Het verkopen van eten en programma's doen ze alleen omdat er hier vraag naar is hoor.
Maar gezien je nickname, wens in je veel plezier in een commieland!
quote:Op maandag 10 mei 2010 15:46 schreef HugoChavez het volgende:
De wereld zou beter af zijn, als er geen TS geweest was.
USAquote:Op maandag 10 mei 2010 16:55 schreef Bananenman het volgende:
Land of the free, home of the brave
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |