quote:Ik moet toegeven dat het er toch wel spannend uitzag.Op donderdag 28 oktober 2010 20:02 schreef Ambrosius het volgende:
Zometeen in DWDD een stuk over dit programma.
quote:ik ga kijken...blijf toch nieuwsgierig of het ooit uitkomt waar Nathalee nou isOp donderdag 28 oktober 2010 17:23 schreef Peter6000 het volgende:
Het nieuwe seizoen begint zondag.
Zelf sla ik de eerste 2 afleveringen over, want dat gaat over de Joran zaak en daar zit ik niet (meer) zo op te wachten.
http://www.volkskrant.nl/(...)ter-R-de-Vries.dhtml
quote:
Meestal niet toch?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:05 schreef Lo-Fi het volgende:
Zouden ze de uitzending van vanavond ook weer online zetten na afloop?
Het vorige seizoen deden ze het wel, maar wellicht speelt het mee dat deze uitzending is verkocht aan CBS.quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:17 schreef Devz het volgende:
Niet gezien, was het de moeite waard of een beetje een herhaling van wat we al wisten? Leek me een erg saaie aflevering worden vooraf namelijk.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:53 schreef Arcee het volgende:
Verder wel een interessante uitzending. Voegt toch weer een stuitend hoofdstuk toe aan de zaak en persoon Joran.
Ik had de mails en afpersing van Joran anders nog niet gezien.quote:Op maandag 1 november 2010 17:13 schreef Stefan het volgende:
Wat voor nieuws was er dan in deel 1? Gewoon een samenvatting van Peter vs Joran van de afgelopen 3 jaar.
Die wordt overal buiten gehouden, dit is de zoveelste show van Beth.quote:
Wat Joran waarschijnlijk op zijn geweten heeft is niet goed te praten, maar als je zo'n aandachtshoer als Beth en een mislukkeling als Peter ziet, is het toch weer humor-TV.quote:Op zondag 7 november 2010 22:25 schreef Paul-89 het volgende:
Peter moet haast weleens een buiging gaan maken voor Joran, hoe vaak hij Peter al heeft genaaid.
Dacht Peter weer DE doorbraak te hebben werd het hem uiteindelijk wéér niet._O-
En dan dat moeders-toontje tegen de moordenaar van je dochter.quote:Op zondag 7 november 2010 22:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat Joran waarschijnlijk op zijn geweten heeft is niet goed te praten, maar als je zo'n aandachtshoer als Beth en een mislukkeling als Peter ziet, is het toch weer humor-TV.
Ze zaten allemaal bij P&W toen Peterrrr er ook zat toch? Met die wijn.quote:Op zondag 7 november 2010 22:46 schreef brunette82 het volgende:
Hebben Peter en Beth eigenlijk ooit met de moeder van Joran gesproken
om te polsen wat zij weet?
Dus Joran is schuldig? Je weet meer dan ons?quote:Op zondag 7 november 2010 22:46 schreef brunette82 het volgende:
Heftig voor die moeder hoor. Zit je tegenover de moordenaar van je dochter.
heel goed dat Peter en Beth zo blijven doorgaan met Joran..
voor Beth hoop ik serieus dat Joran eens zijn mond open doet en vertelt
waar zij is, en wat hij precies met haar gedaan heeft of gebeurt is...
Hebben Peter en Beth eigenlijk ooit met de moeder van Joran gesproken
om te polsen wat zij weet?
Dus Joran is onschuldig? jij weet meer dan ons?quote:Op zondag 7 november 2010 22:49 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Dus Joran is schuldig? Je weet meer dan ons?
heb het terug gezien bij de herhaling, maar niet gezien dat Beth erbij zat.quote:Op zondag 7 november 2010 22:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze zaten allemaal bij P&W toen Peterrrr er ook zat toch? Met die wijn.
Iedereen is onschuldig tot het tegendeel bewezen isquote:Op zondag 7 november 2010 22:49 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Dus Joran is onschuldig? jij weet meer dan ons?
Haha ja ge-wel-dig... en dan die omschakeling weer naar het Engels.quote:Op zondag 7 november 2010 22:05 schreef Rabieluh het volgende:
Een runsjenscan, die moet ik onthouden.
Het is een Amerikaanse, die zijn heel overdreven aanstellerig emotioneel.quote:Op zondag 7 november 2010 23:24 schreef Paul het volgende:
En Beth zo: Peter ik heb het water nog nooit aangeraakt hier, over 5 jaar wel hoor
Ik snap wel dat ze emo is, maar dat van ik heb het water niet aangeraakt maar over 5 jaar wel was wel lachwekkend. Maar goed 2 zondagavonden naar niets gekeken voor mijn gevoelquote:Op zondag 7 november 2010 23:41 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Het is een Amerikaanse, die zijn heel overdreven aanstellerig emotioneel.
Peter is een koele nuchtere Hollander.
2 stereotypes bij elkaar.
Dat hele Peru is zo corrupt als maar zijn kan.quote:Op maandag 8 november 2010 00:43 schreef MidnightB00m het volgende:
Maar het is toch raar... dat een bewaker verlinkt aan Joran dat Beth (en Peter R. etc.) gearriveerd is/zijn. Joran heeft matti's daar.
En hoe denk je dat Peter dat allemaal heeft geregeld dan?quote:Op maandag 8 november 2010 00:43 schreef MidnightB00m het volgende:
Maar het is toch raar... dat een bewaker verlinkt aan Joran dat Beth (en Peter R. etc.) gearriveerd is/zijn. Joran heeft matti's daar.
Ja, en die broer van Stefanie Flores maar zeggen dat hij overtuigd is dat het recht zal zegevieren in Peru.quote:Op maandag 8 november 2010 00:50 schreef Paul-89 het volgende:
Dat hele Peru is zo corrupt als maar zijn kan.
Joran was al veroordeeld voordat hij was aangehouden.quote:Op maandag 8 november 2010 00:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, en die broer van Stefanie Flores maar zeggen dat hij overtuigd is dat het recht zal zegevieren in Peru.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |